Gå til innhold

Playstation 3 design


LuMpY

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes PS3-designet var bra jeg. Forstår ikke hva alle klager etter. Revolution (tviholder på navnet) har også et bra design. Nå har vel forsåvidt designet på konsollen ganske lite å si for om folk kjøper den. Playstation1 var jo stygg som juling. Gamecube var heller ikke pen, og xbox1 var jo den styggeste konsollen noensinne laget.

PS2 var jo riktig pen da.

Litt usikker på om jeg skal gi Revolution eller PS3 førsteplassen for beste design på denne generasjons konsoller (tror det blir delt).

xbox2 havner på siste. Vet ikke helt hvorfor jeg ikke liker designet...blir for firkantet, klumpete og gjennomborret av hull kanskje. Er jo mann, så liker jo litt "runde" former.;)

Har forresten en søvl/grå-farget DVD-spiller, tror PS3'n hadde kommet til å passe sammen med den.

Lenke til kommentar
xbox2 havner på siste. Vet ikke helt hvorfor jeg ikke liker designet...blir for firkantet, klumpete og gjennomborret av hull kanskje.  Er jo mann, så liker jo litt "runde" former.;)

No har no PS3 rikeleg med hull den og. Det ser ut til at Wii blir den konsollen med minst luftehull (i alle fall på dei bileta eg har sett).

Lenke til kommentar

Wii skulle vel ikke trenge like mye kjøling som de to andre konsollene skulle jeg tro, da den har endel mindre krevende hardware på CPU og GPU.

Nintendo er forøvrig flinkest i å sikkerhetsteste konsollene før de blir sendt på marked, men de bruker også mere eldre hardwar, så tviler på at Wii-kunder trenger bekymre seg over mangel på lufting.

 

Synes forøvrig at alle konsollene har gjort store fremsteg design-messig. :)

Lenke til kommentar
No har no PS3 rikeleg med hull den og. Det ser ut til at Wii blir den konsollen med minst luftehull (i alle fall på dei bileta eg har sett).

6196653[/snapback]

Eg skjønnar ikkje nynorsk. :blush: Hehe

Joda, men hullene er kanskje mer "synlige" på en xbox, når jeg ser på en xbox trekkes blikket mot alle hullene. Jeg vet ikke, er ikke akkurat noe jeg har filosofert så mye over. Godt mulig det blir slik med en PS3 også.

Det er vel en smakssak. Jeg ser på noe og hjernen oppfatter det som pent, ikke fullt så pent, stygt, grusomt, nydelig etc.

Xbox2 er jo ikke stygg, for all del, men ikke spesiellt pen heller. Jeg liker kontrollerne da, de er relativt pene, de kunne spart seg fargene på knappene da. Ødelegger litt.

Lenke til kommentar

Jeg syns PS3 er absolutt har et dårlig design. Ikke noe særlig fint med den. Den er så stor og klumpete. Den er absolutt på sisteplass på min liste over de neste konsollene. Syns også det er latterlig at de bruker den samme kontrollen nok en gang.

 

.... men de bruker også mere eldre hardwar, så tviler på at Wii-kunder trenger bekymre seg over mangel på lufting.

6196720[/snapback]

Selv om de er basert på Flipper og Gekko, så er det helt nye kjerner.

Lenke til kommentar
seriøst folkens...dere har for lite og tenke på..

 

har det noko og si om den passer inn eller ikke...

 

det er en playstation..den passer inn uansett..

 

er bare interiørarkitekter som tenker på sånne bagateller..

6195400[/snapback]

Michael Scofield ville tenkt på det! Personlig blir det den svarte vil jeg tro. Passer med de fleste møbler, spesiellt da mørke møbler så klart.

 

Det med kontrollen, som jeg har sagt før, det er supert. Gode gamle ''El Klasico''-formen er noe av det beste man kan spille med. Ser ikke poenget i å bytte, ja, slikt som Xbox gjør.

 

God helg!

Lenke til kommentar

Litt kjedeleg å måtte vente i 8-9 år på den mindre utgåva.

6197583[/snapback]

 

 

8/9 år er vel å ta i litt? :roll:

6197668[/snapback]

Det er vel det som er mest logisk. Visst eg ikkje husker feil har Sony tenkt å doble levealderen til PS3 i forhold til tidlegare konsoller, dvs. rundt 10 år. For å tene mest mogleg vil ein ny utgåve kome mot slutten av levealderen. Dette for at flest mogleg skal kjøpe ein gamal konsoll i påvente av PS4.

Lenke til kommentar

Ingen av konsollene er vel direkte fine. kansje uten om ps One :love:

 

Når ps2 kom så den jo ut som en videospiller fra 80-tallet (ok. litt mindre da), og da xbox kom ut et år etterpå så den enda større og styggere ut. om N64 og gamecube er fine er seff opp til alle og enhver. men synes begge var sånn ultra plastikkaktig.

Lenke til kommentar
.... men de bruker også mere eldre hardwar, så tviler på at Wii-kunder trenger bekymre seg over mangel på lufting.

6196720[/snapback]

Selv om de er basert på Flipper og Gekko, så er det helt nye kjerner.

6196960[/snapback]

 

Mindre varmeutviklende da, if you catch my drift.. :)

Lenke til kommentar
.... men de bruker også mere eldre hardwar, så tviler på at Wii-kunder trenger bekymre seg over mangel på lufting.

6196720[/snapback]

Selv om de er basert på Flipper og Gekko, så er det helt nye kjerner.

6196960[/snapback]

 

Mindre varmeutviklende da, if you catch my drift.. :)

6199388[/snapback]

Sant nok, den kjører jo på en mye lavere klokkehastighet også da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...