Jonkybonky Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Har da vurdert å kjøpe meg ny mobil, Motorola V3x. Jeg er klar over alle spesifikasjoner og mål o.l, men jeg lurer på om noen som har prøvd mobilen kan svare på følgende: 1. Er den generelt treg? Tenker på menyer, åpne aplikasjoner o.l. 2. Er den bra konstruert? 3. Hvordan merkes bredden på 5,5 cm i praksis? 4. Hvordan er kvaliteten på bilder og video? Takker masse for eventuelle svar! Lenke til kommentar
Jonkybonky Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 *bumper denne litt* Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Har da vurdert å kjøpe meg ny mobil, Motorola V3x. Jeg er klar over alle spesifikasjoner og mål o.l, men jeg lurer på om noen som har prøvd mobilen kan svare på følgende: 1. Er den generelt treg? Tenker på menyer, åpne aplikasjoner o.l. 2. Er den bra konstruert? 3. Hvordan merkes bredden på 5,5 cm i praksis? 4. Hvordan er kvaliteten på bilder og video? Takker masse for eventuelle svar! 6180554[/snapback] 1. Telefonen er ikke treg. Reagerer med en gang du trykker på knappen.Blir bare minimalt tregere hvis du kjører med musikk i bakgrunnen. 2. Telefonen er bra konstruert. Kan være litt slark i batterilokket. Kan fikses med en papirbit e.l. Dette er ikke noe som er spesielt irriterende. 3. Bredden på 5,5cm merkes ikke noe speilt. I og med at telefonen ikke er spesielt tykk eller høy, glir den lett ned i lomma hvor den ligger godt. Hadde ikke telefonen hatt den bredden, hadde man ikke fått plass til den fantastiske 2,2 tommers skjermen, og det sinnsykt digge tastaturet. 4. Kvaliteten på stillbilder er grei. Noe bedre enn Samsung D600, og litt dårligere enn SE K750. På V3x har du i tillegg makromodus, som gjør at du kan ta skikkelige nærbilder som faktisk blir ganske skarpe og klare, slike at du kan ta nærbilde av et ark og faktisk kan lese hva som står der. Videodelen er så som så. Med den FW jeg har, blir bildene litt laggete, men jeg har sett video fra en annen modell hvos filmen ble grei, uten lagg. Så det tror jeg kommen an på hvilken FW som er i telefonen! Lenke til kommentar
m3 Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Her har du mobile-review sin test av mobilen: V3X Test Lenke til kommentar
Jonkybonky Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 Takk for svar. Er det noe annet jeg bør vite om med denne mobilen som er verdt og nevne? Negativt eller positivt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå