Gå til innhold

De der homofile, altså.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er homofile sterile og hater jenter sårt og dypt? wow, nå lærte jeg noe nytt ;)

Tror de færreste er sterile. Men han ene homoen som jeg faktisk kjenner (barndomsvenn) sier at han ikke liker barn og aldri kommer til å skaffe seg en heller. Men han vil gjerne gifte seg med partneren sin om det kunne ha latt seg gjøre.

Om homofile har en dårlig/skummel erfaring med jenter i barndommen tror jeg lite på. Det ligger heller et komplekst psykisk problem i barndommen som slår ut i puberteten.

"Gullkornet" synes ikke jeg er et gullkorn, men viderefører selve debatten. "ibtl"...

Lenke til kommentar
Tror de færreste er sterile. Men han ene homoen som jeg faktisk kjenner (barndomsvenn) sier at han ikke liker barn og aldri kommer til å skaffe seg en heller. Men han vil gjerne gifte seg med partneren sin om det kunne ha latt seg gjøre.

Om homofile har en dårlig/skummel erfaring med jenter i barndommen tror jeg lite på. Det ligger heller et komplekst psykisk problem i barndommen som slår ut i puberteten.

"Gullkornet" synes ikke jeg er et gullkorn, men viderefører selve debatten. "ibtl"...

6186655[/snapback]

Jeg tror dette vil komme som et sjokk for deg, men:

Homofile FLEST er ikke femi, de er ikke moteløver, de bruker ikke makeup, de er ikke svake, de skruller ikke og de er ikke typisk jentete. De prøver heller ikke voldta alle rundt dem heller. Homofile har vanlig nok jentevenner på lik linje med heterofile, og homofile kan ha sex med jenter fordi det er godt. Hvorfor tror du folk wanker? Fordi de er seksuelt opphisset av seg selv? Nei fordi det er godt og en kan gjøre det. Poenget er at det er mye, mye mindre forskjell på en heterofil og en homofil enn det ser ut som folk tror.

Lenke til kommentar
Jeg tror dette vil komme som et sjokk for deg, men:

Homofile FLEST er ikke femi, de er ikke moteløver, de bruker ikke makeup, de er ikke svake, de skruller ikke og de er ikke typisk jentete. De prøver heller ikke voldta alle rundt dem heller. Homofile har vanlig nok jentevenner på lik linje med heterofile, og homofile kan ha sex med jenter fordi det er godt. Hvorfor tror du folk wanker? Fordi de er seksuelt opphisset av seg selv? Nei fordi det er godt og en kan gjøre det. Poenget er at det er mye, mye mindre forskjell på en heterofil og en homofil enn det ser ut som folk tror.

Ja, det meste kommer nok som et sjokk, fordomsfull som jeg er.

Femi? Ok, den tror jeg på.

Moteløver? Jeg tror homofile er hakket mer bevisst enn andre/"vanlige". De bruker litt mer tid på å handle inn klær, og bruker litt mer tid på å ordne frisyren. Dog, det ser jeg ikke noe galt i, og det er selvsagt store indivuelle forskjeller. Men gjennomsnittelig, hakket mer enn andre.

Makeup, svake, skruller, jentene. Jeg godtar alt.

Voldta? Nei, det er vel bare pedofile som gjør det? ...

Men denne "homofile kan ha sex med jenter fordi det er godt." kommer jeg ikke over uansett. Hvis homofile kan ha sex med jenter, HVORFOR ER DE DA HOMOFILE?! (og ikke bifile) Det er det sprøeste jeg har hørt denne uka, i hvert fall.

Jentevenner? Jenter føler at man kan snakke med om alt til sine homofile venn. Det er fordi jenter tror de unngår sexpresset, siden de snakker med en homo. Det kan virke sånn, men jeg vet jeg tar feil nå også.

wanke=runke, sant?

Man runker pga lyst, og lysten får man fra fantasier. Så om man tenker på å ha sex med samme kjønn, og digger det, så er man homo. Tenner man på begge kjønn, er man bifil, og utelukker man de to første alternativene, er man hetero. Dessverre er det ikke så svarthvitt, for, som du sa det selv: "homofile kan ha sex med jenter fordi det er godt".

Vi lever i en gal, gal verden. Det største gullkortnet i denne tråden kommer fra deg, ifra mine fordomsfulle øyne.

Lenke til kommentar

Tror nok du bør utvide litt forståelsen for naturen. Legning betyr ikke automatisk du fordømmer det motsatte kjønn. En homofil forelsker seg i samme kjønn, en bifil i begge kjønn og en hetero i motsatte kjønn. Det kan vi oppsummere ganske grovt til de tre legningene.

Hvilke seksuelle preferanse en har befatter egentlig liten viktighet i hvem personen kan ha sex med. En homofil har gjerne like mye lyst til å ha sex med jenter som heterofile fordi det faktisk er godt. Forskjellen er bare hvem personen faktisk forelsker seg i.

Lenke til kommentar
Men, har faktisk en homofil en nytte for samfunnet?

Men, på en annen side, har faktisk en hetrofil noen nytte for samfunnet?

6184464[/snapback]

Det er legningens nytteverdi, ikke personens, som er debattert i første innlegg. Dersom vi ser på personen har begge to en nytteverdi, og den kommer mer an på andre egenskaper enn legningen (med mindre verden lider av underbefolkning, noe den neppe gjør).

Tipper han sikter til at homofile ikke kan få barn.

6182544[/snapback]

Men hva da med hetrofile som ikke kan få barn?

6184824[/snapback]

Hverken sterilitet eller homofili blandt mennesker er noe særlig nyttig.

Voldta? Nei, det er vel bare pedofile som gjør det?

Den var ny for meg :wee:

Men denne "homofile kan ha sex med jenter fordi det er godt." kommer jeg ikke over uansett. Hvis homofile kan ha sex med jenter, HVORFOR ER DE DA HOMOFILE?! (og ikke bifile) Det er det sprøeste jeg har hørt denne uka, i hvert fall....

Så om man tenker på å ha sex med samme kjønn, og digger det, så er man homo. Tenner man på begge kjønn, er man bifil, og utelukker man de to første alternativene, er man hetero. Dessverre er det ikke så svarthvitt, for, som du sa det selv: "homofile kan ha sex med jenter fordi det er godt".

6187109[/snapback]

Seksuell og følelsesmessig tiltrekning til forskjellige kjønn er vel så vidt jeg vet ikke enten/eller. Alle er 'litt' homofile og 'litt' heterofile, det bare varierer hvor mye av hvert.

Lenke til kommentar

6182544[/snapback]

Dermed er også sterile verdt like lite som homofile.

6221295[/snapback]

For ikke å glemme alle menneskene som ikke ønsker seg barn, aldri får barn fordi de ikke møter "den rette", eller som har mistet barn (død).

Lenke til kommentar

6182544[/snapback]

6221295[/snapback]

For ikke å glemme alle menneskene som ikke ønsker seg barn, aldri får barn fordi de ikke møter "den rette", eller som har mistet barn (død).

6221624[/snapback]

Hvordan kunne jeg glemme dem? skammer meg

Lenke til kommentar

6182544[/snapback]

Men hva da med hetrofile som ikke kan få barn?

6184824[/snapback]

Men de feiler det noe med.

homopar feiler det ikke noe, men etter hva jeg har hørt, så mangler de en vesentlig ting.

mus-musculus.jpg

Lenke til kommentar

Han er en morro klump han SteffyBoy visstnok :)

Det er JEG som har skrivd det greiene om jeg ikke tar helt feil.

Hvor får dere det fra at verden er overbefolka? Verden kanskje, men ikke Norge.

Det jeg mente var at de ikke kunne få barn. Det er ikke sunt fordi jeg mener det er unaturlig.

Steffyboy: Du har dårlig humor. Flertallet i Norge er MOT homofile. Det er bare her på forumet hvor man blir hengt ut med en gang noen sier imot.

EDIT: Hvis jeg får 10% advarsel og stengt post pga ett stakkars "warez" spørsmål og et banneord.

Da ser jeg helst til at denne posten blir stengt og slettet UMIDDELBART! Årsak: Person angrep og gruppe mobbing med latter og nedverdigendes ord

Endret av BonFireMan
Lenke til kommentar
Steffyboy: Du har dårlig humor. Flertallet i Norge er MOT homofile. Det er bare her på forumet hvor man blir hengt ut med en gang noen sier imot.

EDIT: Hvis jeg får 10% advarsel og stengt post pga ett stakkars "warez" spørsmål og et banneord.

Da ser jeg helst til at denne posten blir stengt og slettet UMIDDELBART! Årsak: Person angrep og gruppe mobbing med latter og nedverdigendes ord

6221719[/snapback]

Bevis at flertallet er imot homofile, så skal jeg gledelig ta imot 10% advarsel for ignoranse.

Det er forsåvidt ikke personangrep å le av dine meninger, med tanke på at du selv la de ut her på forumet. Det er det som er poenget med Gullkorn-delen av forumet. Hvis du ikke vil ende opp her, så er det bare å skrive ting folk ikke ler av. Anyway, vi har ikke brutt noen av reglene (linke til tråd eller bruker). Du forteller at du skrev det, jeg gjorde ikke det. Du kan rapportere deg selv, hvis du ønsker det.

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar
Steffyboy: Du har dårlig humor.

6221719[/snapback]

Veto. Steffy er den morsomste på forumet.

Denne tråden inneholder ikke personangrep (ikke av det jeg har sett, hvertfall), og ikke mot deg heller. Trådstarter holdt seg til reglene her, linket ikke til tråden hvor det ble postet, han sa heller ikke at det var du som sa det. Jeg hadde aldri funnet det ut hvis ikke du hadde sagt det nå. Ikke er jeg interresert i vite det heller. Selv synes jeg det var morsomt, men du får ha dine meninger.

Lenke til kommentar

6182544[/snapback]

6221295[/snapback]

Når har man begynt å snakke om folks verdi? Jeg blir oppgitt over å se hvor mye rart dere klarer å lese mellom linjene i en liten, enkel setning.

Lenke til kommentar
Steffyboy: Du har dårlig humor.

6221719[/snapback]

Personangrep. Rapportert.

6222391[/snapback]

ytringsfrihet ;)

6222960[/snapback]

Den ytringsfrihet vi har i norge går ut på følgende:

Tanke-, Mening- og Religionsfrihet. Dette vil si at vi kan tenke og mene det vi selv vil og ytre disse meningene så lenge det ikke støter et annet menneske eller en menneskegruppe og at vi har lov til å velge vår egen religion.

Lenke til kommentar
Han er en morro klump han SteffyBoy visstnok :)

Det er JEG som har skrivd det greiene om jeg ikke tar helt feil.

Hvor får dere det fra at verden er overbefolka? Verden kanskje, men ikke Norge.

Det jeg mente var at de ikke kunne få barn. Det er ikke sunt fordi jeg mener det er unaturlig.

6221719[/snapback]

Takk for at du minnet meg på at Norge ikke er en del av verden.

Lenke til kommentar

Som en nevnte her: Det er rart hvor mye dere får lest mellom linjene og hvor mange måter dere tolker en stakkars setning på.

Jeg velger å tro at det er dere som er "teite" her nå og ikke bare meg.

Dere snakker om menneske verd... Hva får dere til å tro at dere er bedre enn meg? "Vi tror ikke vi er bedre og mer verdt enn deg", sier dere som forsvar nå, garantert. Men det må dere jo tro dere er, eller hva.

Jeg er ikke en person som roper ut "jævla homse" og slikt til folk. Jeg har mine egne tanker og meninger om ting. Men jeg sier de ikke ut. Jeg føler ikke det blir det samme her som å rope mine tanker ut, selvom det egentlig er det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...