miCro Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Ifjor sommer hadde denne krabaten vært så hyggelig at han hadde laget et flott spindelvev i soveromsvinduet mitt. Og jaggu stilte han ikke opp på en liten fotosession i tillegg, makan til jovial fyr! Kameraet mitt har dessverre ganske så hard blitz, og selv med blitzen stilt på laveste nivå ble det litt væl på disse bildene. Men men, man tager vad man haver og hvis man intet annet haver, tager man en halv kalkun! Lenke til kommentar
LuMpY Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 hehe... greie bilder det da må si meg at den har vært heldig å levd lenge på rommet ditt hehe Lenke til kommentar
miCro Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) Han "flyttet ut" rett etter fotoseansen, men Kåre Bjarne fant seg nok et nytt vindu serru! Jeg ser bildene ser noe uskarpe ut slik de er nå, men ukomprimerte er de faktisk riktig så skarpe. Endret 26. mai 2006 av miCro Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 æsj hadde ikke blitt glad for å finne den der i vindue mitt Men var fine bilder da vertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå