Crinos Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Etter å ha vert igjennom et forsøk på å lage en vanntank i 8mm tykk plexi, og et forsøk på et av mor's norgesglass. Fant jeg en "device" på Pytt i Panne som kunne funke bra til hva jeg ønsker. (Plexi'n ble for stygg, og norgesglasset fikk jeg ikke hull på. til slanger og slikt. Dessuten var det litt stort) Men tilbake til denne Pytt-i-Panne dibbedutten. Det er en liten "kaffe box" i rustfritt stål, med 2-lags plexiglass som lokk. (fungerer på samme måte som et norgesglass). Fant ut av at denne er veldig lett å jobbe med, plexi'n er jo fort gjort å borre hull i, ned med pumpe, segle igjen med no Marin&Teknik eller no Silicon A eller den duren, og vips.. ferdig vanntank. MEN.. (det er jo alltid et F*****ings men....) Tanken er jo i rustfritt stål, og vel. Det leder strøm. Finnes det no geniale spray-box'er på enten Clash Olhson eller Biltema som gjør at den ikke leder strøm? Eller har det pent lite å si? Selv om jeg liker ikke tanken på at den kan lede strøm, inne i maskinen. Om man skulle være max uheldig! Lenke til kommentar
RostamX Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Klar lakk leder ikke srtøm... :smile: Lenke til kommentar
Turbel Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Ikke for å virke sur, men jeg forstår ikke hvorfor du er så redd for en ledende tank.. Kabinettet ditt leder jo også strøm for pokker! :smile: Lenke til kommentar
Crinos Skrevet 8. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2002 Eh.. gjør det? :smile: Teste! Jepp.. gjorde vist det ja! :wink: *flau nå* Lenke til kommentar
Bach Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Ellers så får du samma boksen i plexi på Stensbakk. Bare å bytte over lokket. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå