Mr.Fosli Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Hei! Jeg skal kjøpe meg en Nintendo Ds, men jeg er usikker på hvilken versjon, og om jeg skal gidde å vente på at DS skal komme til Norge. Jeg er klar over at man får kjøpt DS lite på ebay, men jeg har ikke noe erfaring med auksjoner på innternett. Så bør eg vente til slutten av juni på DS lite eller kan jeg kjøpe en vanlig DS med god samvittighet? Og hvis noen gidder å forklare meg litt om hvordan Ebay virker, så kjøper jeg kansje en Ds lite derfra. På forhånd takk Lenke til kommentar
TCi Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 (endret) Kjøp DS Lite, du vil ikke angre. Kjøp via Ebay er stort sett slik som norske nettbutikker. Ikke veldig komplisert. Det er en auksjon, hvor du bare byr som på QXL.no. Endret 25. mai 2006 av TCi Lenke til kommentar
Mr.Fosli Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2006 Hvor lang tid vil frakten ta? Ser at de fleste på ebay som selger ds lite er i kina/japan. Lenke til kommentar
Zarato Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Jeg har allerede en lite og har bestillt en til, begge fra Hong-kong. Har bestillt fra henholdsvis www.lik-sang.com og www.play-asia.com, to store og seriøse selskaper. Den første kom til Norge på 3 dager(lik-sang), så butikken kan anbefales. Lenke til kommentar
Mr.Fosli Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2006 (endret) ser på www.lik-sang.com at de selger DS lite til en god pris, men hvordan er det med laderen? Vil den virke på "Norske" stikkontakter? Edit: Og hvordan går den gjennom tollen? Blir det ekstra mva på den? Endret 26. mai 2006 av Mr.Fosli Lenke til kommentar
TCi Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) Det selges både 110v og 220v på importbutikker, bare å velg den rette edit: ser at lik-sang bare har 110v, så kjøp et multivolt adatper i tillegg. Frakten vil nok ta noen dager, men ikke så altfor lang tid. Du vil mest sannsynlig få tingene i løpet av en uke. Toll kan du få, men ikke alltid. Er ikke snakk om særlig mye. Endret 26. mai 2006 av TCi Lenke til kommentar
Mr.Fosli Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 Men på www.lik-sang.com selger de ds'en med en 110w ac adapter. Vil den passe i Norske stikkontakter? Har glemt mye av det jeg lærte om strøm på skulen, så er rimelig blank her.. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) Men på www.lik-sang.com selger de ds'en med en 110w ac adapter. Vil den passe i Norske stikkontakter? Har glemt mye av det jeg lærte om strøm på skulen, så er rimelig blank her.. 6180559[/snapback] http://www.lik-sang.com/info.php?category=...68ee5c93f3e05c7 Skaff deg denne i tillegg edit: fikset link til rett type kontakt Endret 26. mai 2006 av TCi Lenke til kommentar
Mr.Fosli Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 Takk Bestiller kansje imorgen, men hva med MVA? blir det lagt til 25% når tollen får de skitne hendene sine på den? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) Takk Bestiller kansje imorgen, men hva med MVA? blir det lagt til 25% når tollen får de skitne hendene sine på den? 6180593[/snapback] Lenge siden jeg importerte noe sist, men blir kanskje rundt 100 - 150kr ekstra med toll (forenklet tollbehandling). Men du kan være heldig og unnslippe også. Endret 26. mai 2006 av TCi Lenke til kommentar
Mr.Fosli Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 Med 25% mva blir det 313kr dyrere, men det kan eg leve med. Lenke til kommentar
Mr.Fosli Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2006 Da var den bestillt! Gleder meg som en unge Håper bare DHL kjapper seg, eg vil ha den før helgen. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Da var den bestillt! Gleder meg som en unge Håper bare DHL kjapper seg, eg vil ha den før helgen. 6210584[/snapback] Fornuftig og godt valg. Skal skaffe meg DS Lite når den kommer til Norge den 23 juni. New Mario Bros skal få en fin opplevelse på min DS Lite når det kommer uken etter Lenke til kommentar
Mr.Fosli Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) Btw; Har hatt "Order processing" i en stund nå, hvor lang tid tar det før de sender varen? Edit: snakker om lik-sang.com Endret 31. mai 2006 av Mr.Fosli Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Nå som DS Lite snart kommer ut i Usa, bør dere bestille herifra! Bare $159CDN (Kanadiske dollar). Og så slipper du toll. Lenke til kommentar
citycat Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 du kan jo gå inn på lik-sang.com. der er det meget enkelt og kjøpe spill og konsoller av alle slag Lenke til kommentar
citycat Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 til du som lurte på ordre på lik-sang:det kan ta opptil 30dager før du får det du har bestilt/dom sender det du har bestil Lenke til kommentar
Mr.Fosli Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 Har blitt shipped nu, DHL har mottatt pakken og de sender den med fly forhåpentligvis ikveld/imorgen. Regner med å ha den på søndag. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Spørs hvilke flight vi bruker da. DLH til/fra HGK bruker som regel KLM sine: - KL 171 - KL887 - KL175 Og det er da vanlig Cargofly, men bruker de DHL sine egne kan det ta lengre tid, ettersom de ikke flyt like ofte som KLM sine flighter. Vet hva jeg prater om ettersom jeg jobber i DHL. Lenke til kommentar
Mr.Fosli Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 Takk! Har fått "Temporary delay in transit " i kina, så den kan vel bli litt forsinket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå