Gå til innhold

Språkreise til malta, trenger råd

Dropsen

Anbefalte innlegg

Hei :)

Er det noen her som har vært på Språkreise i Malta?

Det hadde vært fint om noen kunne fortelt hvordan det var der. Var de strenge angående røyking?

Takk på forhånd.

Endret av B|Real
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei og velkommet til forumet :)

Må bare pirke litt på deg og ber deg om å lese retningslinjene om hva den sier om hvordan emnetittelen skal brukes og også i nettikette, der står det enda bedre forklart :)

6180488[/snapback]

Sorry! :)

Lenke til kommentar

Jeg var i Frankrike, og det er sikkert ikke veldig forskjellig. Selskapet du reiser med har regler du bør forholde deg til, selv om min erfaring er at de ikke alltid er like strenge på at de blir overholdt til enhver tid. Du skal kanskje bo hos en vertsfamilie også, og da bør du forholde deg til dem. Angående røyking var de ikke så veldig strenge der jeg var, men jeg møtte heller ikke problemstillingen siden jeg ikke røyker. Alkohol var de litt strengere på, men bare om alkoholforbudet ble brutt gjentatte ganger. Om du er jente med blond hårfarge, vil jeg anbefale å ikke gå alene ute om nettene. Noen av jentene jeg var i samme gruppe som, ble utsatt for enkelte ubehagelige øyeblikk. De fikk imidlertid også gratisbilletter til diskoteket. Pass på å bruke nok solkrem og "after-sun". Ellers bør du gjøre alt for å ha det gøy... og ta for all del masse bilder. Det er artig å ha til senere.

Lenke til kommentar

Okei, takker.

Men tror nå ikke at det skal være noe problem å røyke, det sto bare i den reisehåndboka at det ikke var lov til å røyke på rommene. Men det er jo forståelig.

Men da skal ikke jeg gå alene :p

Lenke til kommentar

Ei venninne var på Malta med EF-språkreiser. Hun sa som mange andre som har reist med EF at detvar dårlig organisert, og dårlig opplegg!

Men viss du går inn for det blir det nok en spennende opplevelse. Men dyrt a gitt:-/

Bare husk å stå på kravene dine!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...