Dropsen Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 (endret) Hei Er det noen her som har vært på Språkreise i Malta? Det hadde vært fint om noen kunne fortelt hvordan det var der. Var de strenge angående røyking? Takk på forhånd. Endret 25. mai 2006 av B|Real Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Du burde bytte navn på tråden din. ellers blir den stengt. Rediger første innlegg og kall den "språkreise til malta" eller noe, så går alt greit Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Hei og velkommet til forumet Må bare pirke litt på deg og ber deg om å lese retningslinjene om hva den sier om hvordan emnetittelen skal brukes og også i nettikette, der står det enda bedre forklart Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Kult, skal du til Malta? To i klassen min skal også (og vi er bare 7 ^^) Du kommer garantert til å møte de, de er skam søte Lenke til kommentar
Dropsen Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 Hei og velkommet til forumet Må bare pirke litt på deg og ber deg om å lese retningslinjene om hva den sier om hvordan emnetittelen skal brukes og også i nettikette, der står det enda bedre forklart 6180488[/snapback] Sorry! Lenke til kommentar
Dropsen Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 Kult, skal du til Malta? To i klassen min skal også (og vi er bare 7 ^^) Du kommer garantert til å møte de, de er skam søte 6180571[/snapback] Jenter eller gutter? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Jenter eller gutter? 6180602[/snapback] Jenter Du kommer helt sikkert til å bli godt kjent med de hvis du havner i sammepulje Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Kjæresten min har vært på språkreise til malta, jeg kan sikkert få henne til å skrive noen ord om hvordan det var, etter hun har våknet. Lenke til kommentar
Dropsen Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 Okei. Ja hadde vært fint om hun kunne gjøre det Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Jeg var i Frankrike, og det er sikkert ikke veldig forskjellig. Selskapet du reiser med har regler du bør forholde deg til, selv om min erfaring er at de ikke alltid er like strenge på at de blir overholdt til enhver tid. Du skal kanskje bo hos en vertsfamilie også, og da bør du forholde deg til dem. Angående røyking var de ikke så veldig strenge der jeg var, men jeg møtte heller ikke problemstillingen siden jeg ikke røyker. Alkohol var de litt strengere på, men bare om alkoholforbudet ble brutt gjentatte ganger. Om du er jente med blond hårfarge, vil jeg anbefale å ikke gå alene ute om nettene. Noen av jentene jeg var i samme gruppe som, ble utsatt for enkelte ubehagelige øyeblikk. De fikk imidlertid også gratisbilletter til diskoteket. Pass på å bruke nok solkrem og "after-sun". Ellers bør du gjøre alt for å ha det gøy... og ta for all del masse bilder. Det er artig å ha til senere. Lenke til kommentar
Dropsen Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 Okei, takker. Men tror nå ikke at det skal være noe problem å røyke, det sto bare i den reisehåndboka at det ikke var lov til å røyke på rommene. Men det er jo forståelig. Men da skal ikke jeg gå alene Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Så de prater fransk på Malta altså? Lenke til kommentar
2ern Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Så de prater fransk på Malta altså? 6183218[/snapback] Nei. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Så de prater fransk på Malta altså? 6183218[/snapback] Jeg var i Frankrike... 6181880[/snapback] Lenke til kommentar
Dropsen Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 Nei på Malta prater de engelsk. Det har vært en engelsk koloni før Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Ei venninne var på Malta med EF-språkreiser. Hun sa som mange andre som har reist med EF at detvar dårlig organisert, og dårlig opplegg! Men viss du går inn for det blir det nok en spennende opplevelse. Men dyrt a gitt:-/ Bare husk å stå på kravene dine! Lenke til kommentar
Dropsen Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 Ja har hørt litt forskjellig ting om Ef og hvordan de har organisert det, noen har hatt deres beste ferie, mens andre har hatt det kjipt. Men det er jo så artig som du gjør det til. Gleder meg gitt. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Ja, selvfølgelig!^^ Blir sikkert konge! Men stå på kravene dine uansett du;) Lenke til kommentar
Dropsen Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 Trur det blir nokså kongebra! Og mine krav skal jeg stå på vettu Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Jeg reiste med EF. EF var bedre enn STS, men EF kunne også hatt behov for en del forbedringer. Og ett tips til, forresten: Utifra mine erfaringer bør du overhodet ikke leie sykkel. De er dyre, ubehagelige og de blir fort stjålet. I hvert fall var det slik i St. Raphaël, Frankrike. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå