lobster Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Går det ann å f.eks surfe på nett med DS'en? Kan man koble den til en PC for å laste over MP3, etc? Hvor dyre er spillene? Hva er "de første" tittlene jeg bør se etter hvis jeg skal kjøpe meg en DS Lite å leke med i sommer?? Hvor lang batterilevetid er det ca på en DS Lite (vet den ikke er i slag enda, men om noen av dere har kjennskap til det) Takker for svar :):) Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 DS-ene har innebygd WiFi, men det er ingen nettbrowser tilgjenglig ennå. Det er heller ingen innebygd støtte for minnekort, men det finnes tredjepartsløsninger som du kan bruke for å kjøre MP3-er etc på den. Det er imidlertid ikke verdt prisen alene, selv om du fortsatt holder deg under prisen på en PSP. Batterilevetiden på den vanlige DS-en er iallfall 10-15 timer, avhengig av bruk. Spillene ligger mellom 3 og 400 kroner i Norge, stort sett. Når det gjelder titler bør du ta en titt på lista på gamer.no, og sjekke ut et par omtaler. Det avhenger veldig av hvilken type spill du er ute etter, blant annet. Når det gjelder WiFi er det vel Mario Kart DS som har sanket flest spillere, men også Animal Crossing: WW bruker WiFi, sammen med Tetris DS (og et par andre spill). Lenke til kommentar
lobster Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 Tusen takk for flott svar. Betyr det at man kan koble opp DS'en i sitt lokale nettverk og så spille med f.eks DEG som sitter ett annet sted i verden? (det hadde jo vært sinnsykt kuul) Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Tusen takk for flott svar. Betyr det at man kan koble opp DS'en i sitt lokale nettverk og så spille med f.eks DEG som sitter ett annet sted i verden? (det hadde jo vært sinnsykt kuul) 6181503[/snapback] Jepp det kan du. Eller på hotellets trådløse nettverk, eller flyplassens trådløse nettverk etc. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Det skal komme en opera browser på cartwridge(som ett spill) til sommeren, hvis jeg husker rett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå