The Walking Dead Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 (endret) heii. en kompis av meg har nettopp flyttet og da har blitt "nedgradert" til surf siden ng ikke har eget utstyr i sentral. Montør er der til avtalt dato og installerer og han sier alt er ok. men kompisen min kommer ikke på nett, han ringer montør som sier at alt virker helt til sentralen. Så problemet ser ut til å ligge i sentral. Han ringer kundeservice og får seff ikke svar før han har brukt opp ringekortet og da blir han satt over til en annen konsulent. etter flere ringekort blir han lovt at en seniortekniker skal ringe han tilbake , det skjer da seff ikke. Jeg har sendt noen emailer til Ng på vegne av kompisen men han får aldri noe tilbakemelding fra dem. Så hvis ikke han investerer i et stort ringekort, er det en mulighet for at han kan være flere mnd uten nett? Er det ikke sjans å fikse opp selv, modem er speedtouch 516, han har seff gjort alt som kan gjøres med det. noen forslag? Endret 25. mai 2006 av audi_a8 Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 (endret) hmmm.. leste helt feil.. montøren må selv inn i sentralen og fikse problemet. brukeren kan dessverre ikke gjøre dette selv Endret 25. mai 2006 av Breiker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå