kremt Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Syns du bør droppe øyelokk jeg, men det er nå bare min mening Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 14. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2006 Syns du bør droppe øyelokk jeg, men det er nå bare min mening 6307801[/snapback] hehe, ja, jeg skal hvertfall teste de på, så får jeg se hvordan det blir Er ikke heller slike "monster lokk" som enkelte har Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Vist du finner ut du ikke vil ha de, så får du solgt de LETT på nccn.no/forum, evt til meg, vist panseret mitt blir fiasko.. Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2006 Da har jeg fått gjort en del mer på bilen Ny grill og øyelokk er satt på, disse bestilte jeg over nettet. I samme slengen ga jeg bilen en god vask + polering, det gjør seg godt Det tok sin tid å få festet grillen slik den står nå. Med monteringspunkter som ikke kunne sammenlignes punktene som var på den gamle grillen ble jobben litt vanskelig. Men det gikk til slutt Lenke til kommentar
TKV Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) åhhh! den grille forandrer bilen totalt! blir mye fetere!! Endret 12. juli 2006 av TKV Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Når du kjøper en slik grill bør du etter min mening forlenge panseret.. Jeg skal ha 2 uker ferie i juli, da blir det sveising av panserforlenger.. Har ombestemt meg, blir sveising, må få meg et lynkurs i sveising først. Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2006 Jepp, helt enig. Er fornøyd med grillen, men det blir ett lite "tomrom" mellom panser og grillen. Om sveising er eneste løsning, får jeg vurdere det, tenker ikke jeg kan gjøre det selv hvertfall, det er for "risky" Lenke til kommentar
kremt Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Er det bare meg eller er grillen helt totalt skjev? Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Grillen er nok beregner for forlenget panser.. Lenke til kommentar
TKV Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Hvis du alikevel skal forlenge panseret, sleng inn en mini badlook også. da blir den slemmere. Lenke til kommentar
jaynuz Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 (endret) Hei. For å vise fram forsterkerne i bagasjerommet, kan du evt. fjerne det originale gulvet i bagasjerommet, og bytte det ut med plexiglass EDIT: Og kanskje du kan bytte ut glasset i frontlyktene med klart glass, og lakkere dem delvis mørk innvendig - soting altså (Pass i tilfelle på å ikke lakkere noe av det som skal reflektere lyset! ) Det går også an å kjøpe lykter som er sotet fra før Endret 10. juli 2006 av jaynuz Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2006 Hei. For å vise fram forsterkerne i bagasjerommet, kan du evt. fjerne det originale gulvet i bagasjerommet, og bytte det ut med plexiglass EDIT: Og kanskje du kan bytte ut glasset i frontlyktene med klart glass, og lakkere dem delvis mørk innvendig - soting altså (Pass i tilfelle på å ikke lakkere noe av det som skal reflektere lyset! ) Det går også an å kjøpe lykter som er sotet fra før 6468194[/snapback] Jepp gode ideer! Jeg har tenkt på plexiglass baki, og det hadde vært helt toppers! Eneste problem er at reservehjulshullet (hvor forsterkerne ligger nå) ligger ikke symetrisk i midten av bagasjerommet! Håper dere skjønte Derfor tror jeg det vil passe mindre bra med plexi over der. Om jeg hadde hatt mulighet til å forskyve rommet, ev. andre løsninger for å få det til å se bedre ut ville jeg nok ha vurdert plexi en gang til. Den løsningen med frontlyktene har jeg ikke hørt før! Du kunne vist meg noen exempler? btw. så er den ene frontlykta eldre enn den andre, derfor er den også litt gulere i glass fargen enn den andre lykta! --------------------------------------------------------------------------- Jeg venter også på hvite sideblinklys nå. Har betalt, så bør egentlig komma snart! Jeg har også tenkt på å lakkere bremsekaliperne, men vet ikke helt hvilken farge jeg skal bruke. Noen forslag? Lenke til kommentar
jaynuz Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Når det gjelder bremsekaliprer, er rødt en sikker vinner Har lakkert bremsekaliprer 2 ganger - på 2 forskjellige biler -, begge gangene rødt - kjemperesultat Lakkerte kaliprene på min søsters bil rød for en uke siden, tror du hun legger merke til det når hun kommer hjem? haha, blir nesten litt artig! Jeg skal se om jeg finner noen eksempler når det gjelder soting av frontlykter. Det fungerer kjempefint på Golf IV-lykter ihvertfall. Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 Men hvilke farger har de to bilene du lakka kaliperne på? Tror du det vil passe bra med min mørk-rød farge i body lakken og en kraftig Rød farge til kaliperne? Hadde vært morsomt å sett hvordan du mener med lyktene om du fant noen lykter ja --------------------------------------- Fikk hvite sideblinkere idag, og festet de på med en gang! Det ble drit bra! Mye knæsserere nå, det har mye å si ved bytte av dette Lenke til kommentar
jaynuz Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Lakkerte bremsekaliperene rød på en sølv og marineblå bil, meget godt resultat. (Ble vel best på sølv ) Men du kunne vel kanskje vurdere å lakkere dine kalipere blå pga. den mørkerøde fargen.. Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2006 (endret) Ja, blå tror jeg heller hadde gjort det mer kontrastrikt. er Noen som har foreslått gult da, for å få det virkelig spesielt, men tror ikke jeg gidder det Det ekke noen kløppere på photoshop her da, som kunne mekke noen bilder for meg/oss? Bilde: Bilen_siden Endret 12. juli 2006 av biiig.no Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 Da var det blitt mekket noen forslag til bilen min, de tok seg den frihet å mekka litt ekstra også Forslag 1 Forslag 2 Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Men hvilke farger har de to bilene du lakka kaliperne på? Tror du det vil passe bra med min mørk-rød farge i body lakken og en kraftig Rød farge til kaliperne? Hadde vært morsomt å sett hvordan du mener med lyktene om du fant noen lykter ja --------------------------------------- Fikk hvite sideblinkere idag, og festet de på med en gang! Det ble drit bra! Mye knæsserere nå, det har mye å si ved bytte av dette 6472970[/snapback] Røde kaliptere funker vel bra på på alle biler, så går nok bra.. Funket finfint på min grønn primera iallfall.. Men, når du kommer til frontlykter; DA skal du leite lenge asså, iallfall vist du skal ha "plug'n'play" til en primera. For det er det ingen på nccn.no (Nissan Car Club Norway) som har funnet. Men så en tråd der for ikke så lenge siden. "Hvilken deler fra andre biler som passer P10" tror jeg det heter, der er det nevnt flere ganger at lykter fra bmw e36 / e46 kan passe med modifikasjoener. Gratis med nye sideblinkers, jeg har ikke kommet så langt, og nå er det nesten så bilen min ender som spiker.. *grr* Men kommer du over p10 lykter, utenom MORRETTE elns, så si i fra. Da blir du en populær fyr på mange primera forums. ,) Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 17. august 2006 Forfatter Del Skrevet 17. august 2006 (endret) Da var det endelig en liten oppdatering I det siste har jeg prøvd å få av hengerfeste, men med den finurlige løsningen som de har brukt da de satt den på har ført til at jeg må trekke til ett verksted, noe jeg ikke gidder å ta meg tid til. Så da får heller festet være på så lenge. Men som sagt så har jeg smelt på hvite sideblinklys, som dere kan se på bildene. Jeg har idag fått lakkert bremsekaliperne mine da! Ble meget fornøyd meg resultatet, men tenker jeg skal spraye ett ekstra strøm med lakk imorgen. Endret 17. august 2006 av biiig.no Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 18. august 2006 Forfatter Del Skrevet 18. august 2006 (endret) Oppdateringen forsetter, håper på litt komentarer/spørsmål, er motiverende at dere følger med Laguna leppe er montert, passer utmerkett! Blir en litt mer "grom" bil nå Neste nå er sidekjørt, men det kommer til å bli en stund til det skjer! Endret 18. august 2006 av biiig.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå