Gå til innhold

Star Wars samlebox

ilpostino

Anbefalte innlegg

Jeg har hørt rykter onm at det skal komme en ny samlebos med den originale utgaven av den første triologien av Star Wars. i en butikk idag så jeg denne samleboksen. Er det noen som vet om dette er den originale, første triologien eller om dette er versjonen som kom på slutten av '90-tallet?

(Jeg har denne samleboksen allerede, er det den samme, bare at det er en med en ekstra dvd...?)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kommer nok ingen ny samleboks (det er ikke offisielt anerkjent, i allefall), men det kommer "nye" versjoner av de gamle Star Wars filmene, som du kan kjøpe enkeltvis. Det har du nok rett i. Hver vil være 2-disc, og inneholde både de versjonene som fikk nye scener tillagt i 1996 (de du har, med andre ord), OG de gamle versjonene, uten CGI-scenene (altså de originale versjonene fra 70/80-tallet). Dessuten vil det kaaanskje være med noe ekstramateriale også? :hmm:

Uansett, disse versjonene selges kun i to-tre måneder i høst, så det blir et ekstremt begrenset opplag kan du skjønne. Husker ikke helt når salget starter, men jeg mener at de selges både i september og oktober.

Du kan faktisk forhåndsbestille dem fra noen nettsteder i USA for tiden, men de kommer også i salg i Norge også, så det er vel bare å følge med i butikkene i Norge i høst da. :)

EDIT: Den boksen du linker til som du så i butikken er en latterlig "family pack", som mangler bonus-discen. Det er eneste forskjell fra den boksen du har nå.

EDIT2: Nå når jeg tenker etter, kan du jo bare lese her for å få eksakt info om utgivelsene. :)

EDIT3: Og her kan du se hvordan cover-bildene blir å se ut.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Apropo Star Wars samlebokser; er det noen som vet om det kommer en samleboks som vil inneholde både de nye og de gamle filmene?

6186435[/snapback]

de "nye" utgavene jeg har link til over har både originalutgaven og de nye utgavene (alle er 2-disk utgaver). her er filmene enkeltvis og ikke på samlebox..

såvidt jeg har skjønt så er ikke en slik boks lansert enda... men det overasker meg ikke om det kommer en samleboks med den originale triologien og den nye utgaven av disse.......

Lenke til kommentar
Lansert? Den er ikke annonser enda, denne boksen med alle filmene. Tror ikke det kommer til å skje heller. De gamle og de nye filmene er to egne trilogier, som hører til to forskjellige æraer.

6186523[/snapback]

mulig jeg formulerte meg litt unøyaktig, men jeg mente episode IV-VI i 1970/1980-utgave og Episode IV-VI i (ca) 1998-utgave....

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Velvel, da har du i allefall "svaret" på ditt spørsmål i mitt innlegg før det forrige, "Den er ikke annonser enda, denne boksen med alle filmene. Tror ikke det kommer til å skje heller. De gamle og de nye filmene er to egne trilogier, som hører til to forskjellige æraer". :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...