ilpostino Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Jeg har hørt rykter onm at det skal komme en ny samlebos med den originale utgaven av den første triologien av Star Wars. i en butikk idag så jeg denne samleboksen. Er det noen som vet om dette er den originale, første triologien eller om dette er versjonen som kom på slutten av '90-tallet? (Jeg har denne samleboksen allerede, er det den samme, bare at det er en med en ekstra dvd...?) Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) Det kommer nok ingen ny samleboks (det er ikke offisielt anerkjent, i allefall), men det kommer "nye" versjoner av de gamle Star Wars filmene, som du kan kjøpe enkeltvis. Det har du nok rett i. Hver vil være 2-disc, og inneholde både de versjonene som fikk nye scener tillagt i 1996 (de du har, med andre ord), OG de gamle versjonene, uten CGI-scenene (altså de originale versjonene fra 70/80-tallet). Dessuten vil det kaaanskje være med noe ekstramateriale også? Uansett, disse versjonene selges kun i to-tre måneder i høst, så det blir et ekstremt begrenset opplag kan du skjønne. Husker ikke helt når salget starter, men jeg mener at de selges både i september og oktober. Du kan faktisk forhåndsbestille dem fra noen nettsteder i USA for tiden, men de kommer også i salg i Norge også, så det er vel bare å følge med i butikkene i Norge i høst da. EDIT: Den boksen du linker til som du så i butikken er en latterlig "family pack", som mangler bonus-discen. Det er eneste forskjell fra den boksen du har nå. EDIT2: Nå når jeg tenker etter, kan du jo bare lese her for å få eksakt info om utgivelsene. EDIT3: Og her kan du se hvordan cover-bildene blir å se ut. Endret 26. mai 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 har slengt meg på en mailingliste på play.com.. så skal få beskjed når de får de inn.. så regner med at det blir bra.... Episode IV, Episode V, Episode IV. alle disse er 2-disk utgaver. det skal bli deilig å få originalfilmene på dvd... slitt ut et par sett på VHS.... Lenke til kommentar
miCro Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) Apropo Star Wars samlebokser; er det noen som vet om det kommer en samleboks som vil inneholde ep. 1-6? Endret 26. mai 2006 av miCro Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 Apropo Star Wars samlebokser; er det noen som vet om det kommer en samleboks som vil inneholde både de nye og de gamle filmene? 6186435[/snapback] de "nye" utgavene jeg har link til over har både originalutgaven og de nye utgavene (alle er 2-disk utgaver). her er filmene enkeltvis og ikke på samlebox.. såvidt jeg har skjønt så er ikke en slik boks lansert enda... men det overasker meg ikke om det kommer en samleboks med den originale triologien og den nye utgaven av disse....... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Lansert? Den er ikke annonser enda, denne boksen med alle filmene. Tror ikke det kommer til å skje heller. De gamle og de nye filmene er to egne trilogier, som hører til to forskjellige æraer. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) Lansert? Den er ikke annonser enda, denne boksen med alle filmene. Tror ikke det kommer til å skje heller. De gamle og de nye filmene er to egne trilogier, som hører til to forskjellige æraer. 6186523[/snapback] mulig jeg formulerte meg litt unøyaktig, men jeg mente episode IV-VI i 1970/1980-utgave og Episode IV-VI i (ca) 1998-utgave.... Endret 26. mai 2006 av ilpostino Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Tror Micro spurte om det kom en boks som inneholdt alle seks Star Wars filmene, altså Ep I-VI. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Ja, det var en boks med ep. 1-6 jeg mente ja. Jeg burde kanskje spesifisert det litt bedre med tanke på hva denne tråden handler om. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Velvel, da har du i allefall "svaret" på ditt spørsmål i mitt innlegg før det forrige, "Den er ikke annonser enda, denne boksen med alle filmene. Tror ikke det kommer til å skje heller. De gamle og de nye filmene er to egne trilogier, som hører til to forskjellige æraer". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå