norseson Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Hei, Eg har ein Intel pentium 4. 3GHz CPU. Og har bare standar vifte, eg har no bestemt meg for å kjøpe ei beire ei, men tenkte eg skulle høyre her kva som var anbefalt. Er Denne ok eller? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Big typhon er en av de beste kjølerene, knall god kjøler.. Lenke til kommentar
norseson Skrevet 28. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2006 Hei, Eg har ein Intel pentium 4. 3GHz CPU. Og har bare standar vifte, eg har no bestemt meg for å kjøpe ei beire ei, men tenkte eg skulle høyre her kva som var anbefalt. Er Denne ok eller? 6179833[/snapback] Okai takk, takk Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Bare husk på at OEM-cpukjøler samtidig kjøler NB og mosfets (eller hvordan det nå staves...) Lenke til kommentar
Nazrac Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Kan anbefale denne: CNPS9500 AT heter den. Les mer om den på Zalman sine websider. Hvis du trenger lys i vifta og viftekontroller, samt ha muligheten til å bruke vifta på andre sockets typer kan den noe dyrere modellen CNPS9500 LED være noe for deg. Jeg har selv denne vifta som kjøler min Intel Pentium D 830. Jeg synest vifta bråket så lite at jeg ikke ser noen grunn til å ikke kjøre den på full pinne hele tide. CPU'en min idler på 45 grader, og det er bra til å være Pentium D for de blir VARME. Ved full load kan den komme opp i rundt 65 grader, men ligger sjelden over 60. Lenke til kommentar
svirrethasverr Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 har den også anbefales !! veldig stille og stabil min prescott 3.0 @ 3.2 ligger stabilt på 35 grader når alle de andre viftene er helt nede nesten av ! på full guffe med alt ligger det på 28 - 29 idle i load kjører jeg de fortsatt helt nede og da ligger det på 40 -45 (+) så er den jo så fet også da Lenke til kommentar
norseson Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 Takk takk, fant den Her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå