venomzorg Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 http://www.abit-usa.com/pt_main_back0468.h...pMODEL_NAME=BH6 Har dette hovedkortet. lurer på om dete hovedkort kan støtte større cpu ved flashing av bios eller lignende..?! kan noen linke meg til den riktige bios og fortelle meg hvordan jeg skal gjøre det steg for steg? ser det støtter 700mhz, fant en 733mhz cpu jeg kunne ha kjøpt men vet ikke om det funker. noen som vet noe?! takker for hjelp. mvh anders Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 8. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2002 <-- trenger litt hjelp. svar da noen:) Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 En kollega av meg har en 900 celeron på dette hovedkortet, tror maks var 1100 mhz. Ang. flashing så er det vel en guide på Abit sine sider? Lenke til kommentar
Buzz76 Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Teoretisk: 1200 med den siste SS BIOSen. Praktisk: Støtter visstnok ikke P3>600 (De med nyeste kjerne). På en annen side, så har jeg selv kjørt dette hovedkortet med en Celeron 566@850 helt stabilt med Slot konverter. Ganske sikker på at en P3-800/900 også vil fungere med rett konverter. Lenke til kommentar
Nameless one Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Har den siste SS biosen, og kjører en celeron700@1050 stabilt på hovedkortet. Bruker asus sin slot1 converter i tillegg. Håper dette hjelper litt iallefall. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 8. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2002 Men hvis jeg kjøper denne Cpu så må jeg flashe bios. men går det og flashe bios når cpu ikke er compatibel da?!?! da må jeg vel ha en som funker først da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå