Gå til innhold

LOST - Har dere sett bildene i røyken?

Anbefalte innlegg

Skulle se gjennom andre sesong av Lost idag og merket noe rart i episode 10. Har dere lagt merke til bildene som dukker opp i "røyken" som mr Eko møter i jungelen? Har søkt litt rundt etter dette men har ikke funnet at andre har skrevet om det. Skal legge ved noen bilder så dere skjønner hva jeg snakker om.. (Bildene er litt uklare, måtte ta bilde-for-bilde i movie maker for å se de. Hvert bilde varer bare en eller to frames før de forsvinner så jeg måtte bla meg gjennom hele scenen hvor mr Eko står foran røyken..

Dette ser ut som mr Eko i flyet eller noe

eko1.jpg

Bilde av en annen mann (tydeligere hvis du ser det selv i movie maker e.l

eko2.JPG

Her er bilde av en mann, ser ut som en som har vært med i en tidligere episode da vi fikk se fra mr Ekos fortid.

eko3.jpg

Ekstremt utydelig her men det ser ut som en kvinne når man stopper episoden på denne framen..

eko4.JPG

Noen andre enn meg som har lagt merke til dette?

edit, er noe galt med home serveren så det kan være noen av bildene ikke vises..

edit2: fant feilen, bildene virker nå. må også si at bildene er tatt fra da kameraet går gjennom røyken i den scenen..

Endret av superhelten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er garantert symbolsk.

røyken kan være samvittigheten til folkene. mannen på bildet øverst er vel broren hans som blir skutt pga Eco's drug-running.

han er den eneste som ikke har flyktet fra røyken.

kanskje han, i motsetning til mange andre der, ikke frykter sin fortid? :)

Endret av O.J
Lenke til kommentar
er garantert symbolsk.

røyken kan være samvittigheten til folkene. mannen på bildet øverst er vel broren hans som blir skutt pga Eco's drug-running.

han er den eneste som ikke har flyktet fra røyken.

kanskje han, i motsetning til mange andre der, ikke frykter sin fortid? :)

6179627[/snapback]

Ja, men det jeg reagerte på var at bildene ble vist så kjapt. Var bare tilfeldig at jeg fikk de med meg.. Virket som om det ikke var meningen å se bildene.. Er det ikke slik at bilder som vises så fort bare oppfattes av underbevistheten eller noe?

Lenke til kommentar
Ja, men det jeg reagerte på var at bildene ble vist så kjapt. Var bare tilfeldig at jeg fikk de med meg.. Virket som om det ikke var meningen å se bildene.. Er det ikke slik at bilder som vises så fort bare oppfattes av underbevistheten eller noe?

6179650[/snapback]

Tror det er litt for forum-folk som studere hver frame i sånne scener for å finne skjulte ting. er nesten en hobby for mange.

samme er med haien som angriper flåten i starten av sesong 2.

den har en Dharma-merke på seg, men det vises så fort at man umulig legger merke til det når man ser det første gang.

må studere det frame-for-frame for å se det.

Endret av O.J
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432

Det er nok meningen at noen skulle finne ut av bildene. Skaperne vet om at det finnes folk som er helt hekta og som finner på å gjøre alt mulig for å finne ut av ting... Hehe, så man kan si det slik at de helt sikkert visste at det kom til å skje. Lost er genialt!

Lenke til kommentar

Hallo?

Klart d går an å få med seg de bildene når en ser episoden på vanlig måte.. Dette her er old news, og visst du leser igjennom Lost USA -tråden så finner du at dette her har blitt diskutert før..

Endret av Prebo
Lenke til kommentar
Hallo?

Klart d går an å få med seg de bildene når en ser episoden på vanlig måte.. Dette her er old news, og visst du leser igjennom Lost USA -tråden så finner du at dette her har blitt diskutert før..

6180085[/snapback]

Så du fikk med deg disse bildene når du så episoden på vanlig måte? har jeg vanskelig for å tru..

Endret av O.J
Lenke til kommentar
Hallo?

6180085[/snapback]

Så du fikk med deg disse bildene når du så episoden på vanlig måte? har jeg vanskelig for å tru..

6181733[/snapback]

Seriøst? Er det bare jeg som har ''supersyn'' her?

Altså, jeg ser ikke hvem d er, men jeg ser at det er bilder av mennesker

Endret av Prebo
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Både logoen på haien og bildene i røyken kom tydelig fram, akkurat som de rare skyggene som suser fram og tilbake over flyet i første sesong..

Det er egne tråder for lost, bruk dem.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Rettelse: Flyvraket (se motoren som eksploderer.)

Tror det er en del bilder i de to losttrådene. Hvis du ikke finner dem tror jeg at jeg har noen animerte gif-er på pcen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...