T homas Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Hei jeg har et Gigabyte K8N sli Når jeg prøver og instalere win xp får jeg opp at den ikke finner hdd hva er galt? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Hei! Har du SATA-disk? Isåfall trenger du nok drivere for eksempel på diskett. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
T homas Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 har ikke disket stasjon hvor får jeg tak i drivere? Lenke til kommentar
roffan Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 diskettstasjon må du ha for å kunne legge inn driverene......koster rundt 60 spenn. Hvis driverene ikke fulgte med på en diskett eller cd til hovedkortet, kan du laste dem ned fra produsentens hjemmeside Lenke til kommentar
T homas Skrevet 27. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2006 det fulgte med en cd er det bare og laste drivere over på disket? hvordan får jeg lagt de inn? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Du kan legge driverene på en boot-cd, som du for eksempel kan lage i Nero. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
T homas Skrevet 27. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2006 (endret) ok tusen takk skal prøve det Edit: nå har jeg fått det til deaktiverte raid driverne og instalerte drivere fra disket Endret 28. mai 2006 av T homas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå