ragamuffin Skrevet 25. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2006 Fint fotovært for macro i dag. Lyst men overskyet. 100mm, f/2.8, 1/80s og ISO 400. Canon 10D Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 25. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2006 Det var et utrolig fint bilde vart ganske stili når du fokuserte på dråpen så som sakt før, kjempe fint bilde! Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 25. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2006 Utrolig fint bilde Lenke til kommentar
miCro Skrevet 25. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2006 Meget bra bilde. Jeg liker godt de fløyelsmyke linjene samt hvor godt fokusen satt. Det ser forøvrig ut som om den dråpen har det skikkelig digg! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 25. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2006 Enig med alle andre, at bildet er "fint", men hvor er nå fokuset? Jeg får ikke øye på det. Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. mai 2006 Enig med alle andre, at bildet er "fint", men hvor er nå fokuset? Jeg får ikke øye på det. 6180333[/snapback] Takker alle for kommentarer. Fokus ligger i luftboblene midt inne i vannkula . Som kjent bare noen få millimeter som er i fokus ved så stor blender på macro. Tok ikke frem stativ og jeg tok 7-8 exp men dette var et av kanskje to som hadde et nogenlunde definert fokusområde. Ville heller ikke dra på mer ISO. Enig med deg at det er viktig å se hva som er fokuset. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 29. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2006 Jeg har sansen for slike bilder og dette falt så absolutt i smak. Behagelige og myke fargetoner. Kunne tenkt meg en anelse mer dypdeskarphet. Fått hele vanndråpen sylskarpt. Lenke til kommentar
monkeyboogie Skrevet 29. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2006 Sånne her bilder liker jeg, syns dråpen var meget tøff å se på, kjempebra. Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. mai 2006 Mange takk for komments, til stoners og monkeyboogie også!. Fint dere likte det. Jeg hadde ikke mer å gå på ang dybdeskarpheten, stoners, selv om jeg kanskje er enig. Mer skarphet på dråpen hadde jo også ført til mer dybde generellt og tatt bort litt av det softe inntrykket. Vanskelig å si før en hadde sett det Lenke til kommentar
Leema Skrevet 30. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2006 Veldig fint bilde synest jeg, selv om jeg egentlig synest dråpebilder er litt kjedelige Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå