Sonic^^ Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Hvilke av disse VGA blokkene er best? Thermaltake Liquid Cooling System Aquarius Series VGA Waterblock Universial vs. Thermaltake Aqua Brazing W2 VGA Waterblock Pure Copper Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Jeg holder en liten knapp på den nyeste i helkobber. Selv kommer jeg sannsynligvis til å bytte til denne (fra Aquarius) når jeg oppgraderer maskinen. Aquarius tar nemlig en PCI-plass Lenke til kommentar
Sonic^^ Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2006 Men vil den nyeste modellen passet mitt 7900GT og Big Water 735 settet? Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Den passer GARANTERT til BW-settet, for den er laget for dette. I forhold til 7900GT-kortet, vil jeg tro at det ikke skal by på problemer. Blokken har et universalfeste, og bør i teorien passe alt. Kanskje det kan være en ide å sette på små kjøleribber på minnebrikkene i tillegg. Lenke til kommentar
Sonic^^ Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 Har tenkt til å gjøre det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå