drbass Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 gro harlem bruntland i regnfrakk? detta må jeg se btw politiet er på vei til naboen Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 8. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2002 Naboer er oppskrytt. Ikke gir de fra seg alle millionene de har, ikke har de oransje bordtennisballer og roper høyt gjør de i tillegg! Ellers må politiet ta i mot all respekt igjen. Askøys lokale helter er mine favoritter, er ikke hver dag en får se "live" biljakter etter en Ducati 996 som ender i at politiets "rasarbil" ender opp med knust front, ødelagt hjuloppheng og knust front. Takk froskene for at de kvekker, ellers hadde din mor sovet om nettene. Lenke til kommentar
en mann Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Ingen skjønner dette, du Billy Bobby, som med tatovering skaper det perfekte hollywood. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 8. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2002 En tatovering, min kjære mann, er min drøm, men ei jeg har funnet en dyktig kunstner til å tegne den. Hvorfor reise til Hollywood om en kan reise til Bollywood, der er risen billig og kyrne får stå i fred! Lenke til kommentar
en mann Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Ja, du har et poeng. Quote: der er risen billig Herlig. Da trenger jeg ikke bekymre meg for noe. Quote: kyrne får stå i fred! Det er fantastisk. Da kan jeg leve i ro. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 9. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2002 Så hvorfor reiser du ikke til Bollywood min kjære mann? Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Sikkert fordi det er kaldere enn på sør-afghanistans grensevakt-tjeneste... Lenke til kommentar
en mann Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Ja, men hunden er tøffere i nord. Lenke til kommentar
drbass Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Hundene har ferie i alaska Lenke til kommentar
en mann Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Vest for Alaska min venn. Der fuglene synger om de vakre hestene og stjeler brød fra han. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2002 Hørte jungeltelegrafen at fuglene vest for Alaska hadde skiftet beite og hadde startet vorte-biting på solfylte strender på "norske" Tenerife. Tenerife kalles jo også Paradis på jord, siden enhver gateselger kan si: Haj do nordmann, jaj snakka norska og jaj lika sjottbolla. I tillegg kan en jo se mellom 2 og 3 damer i midtlivskrise toppløs, og det er ikke hvor som helst en kan. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Du ser ut som du har svaret på alt du Bolly Bib... :wink: Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 13. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2002 Svar på alt? Mellom himmel og jord? Eller mellom Hetlevik og Follese? Cd`en er iallfall rund den, uansett hvordan du vil ha det! Men om jeg fikk velge, ville jeg valgt søsteren din, det er jo en viss forskjell. Tenk om solen hadde snudd en gang i blandt, det er en del av dere som ikke hadde vært her da. Fordi den nye sjokolademelken fra Q-melk er lysere enn Cociioo eller hva den heter, og den er ikke noe særlig. Men Litago fungerer den, selv om den begynner på L. Som Lisa. Men hun er bare billig, så hun kan bare ha det så godt, billige jenter er ikke noe for meg. De er som ofteste fin å se til, men der stopper det. Sjansen for å finne ei fin jente som faktisk har noe oppe i hodet, er så liten at jeg traff den. Og er det størrelse vi skal diskutere, så ligger jeg på gjennomsnittet, og da mener jeg ikke skryte-gjennomsnittet, jeg har ikke 20cm, men litt under. Men ikke for liten, men mindre enn de i porrfilm. Natt. Lenke til kommentar
Odden Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 du er en helvet til å ressonosere deg til konklusjoner... det skal du ****meg ha... Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 13. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2002 Ressonasjon er en ting jenter er svak for, men så er ikke jenter noe særlig sterk da. Det var vel på slutten av 80-tallet en daglig kunne lese om "Bestemødre som tar et tak" artikler i Se & Hør, da kvinnelige håndbak-klubber var på voksende fot. Per dags dato sitter klubbene kun igjen med en enorm tilhengerskare som ser seg skuffet på at enten bestemødrene er døde eller ikke klarer å hevde seg i den internasjonale serien, Håndbak "Klasse 78+". Den store skuffelsen kom vel da Leif Per, eller var det Jan Per,til Cowboy-Laila døde. Norge mistet en sterk bestemor da, men Cowboy-Laila er på god vei til å trene seg opp igjen, sist sett i håndgemeng med fedrene til Mette Marit og Ari Behn. Ari Behn er jo en av de største kulepenn-samlerne Norge har kjent til. Som tretten-åring sto han fram, fremdeles i 80-tallets Se & Hør, med sine CA. 25650 kulepenner, alt i fra Maxi Spar-pennene til de berømte "Klubb 6" som det het den gang. Det var vel bare på 80-tallet at en faktisk kunne kalle klubbene det de var. Dagens "Klubb Fincken" i Bergen het f.eks "Klubb Menn er Best, Ingen Protest". "Hotel Norge" het da "Hotel Norge for Nordmenn", men ettersom Fremskrittspartiet fikk en liten knekk på popularitets-statistikken sin, måtte de forandre navn. Nå som Fremskrittspartiet er på vei opp igjen, kan vi nok en gang få se titler som "Blenda - For Hvite" og "Bunader selges her, men kun til den ekte ariske nordmann". Nok en gang kommer en tilbake til Se & Hør. I boken "Kunsten å være Neger - i Norge" til Are Kalvø, har han så fint dresset opp en neger med en bunad. Hva gjør Se & Hør? Akkurat det samme. Tror ikke stuepiken i "Hotel Cæsar" var neger, men hun var ikke hvit. Se & Hør følger alltid motene, de har kanskje sett at "Barske Bestemødre"-overskriftene deres er blitt gammeldagse, men så er nå verden stadig i forandring. Et innlegg som starter useriøst og ender ikke så langt i fra. Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Har du noen gang tenkt på hvorfor fakkarho000 fra asia altid smører kneipsirup under forgasseren? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 fordi side 1 i bibelen har parkert en bil i et orgasmepalass... men det eg lure på det er: koffor er puta skrikande og giftig? Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Quote: en mann skrev (2002-10-12 18:08):Dikky derimot Jeg er smart.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå