Billy Bob Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Hvorfor synger fuglen så høyt når blåbærene er modne? Ellers bør bøkene bli tykkere og veien bli høyere. Lenke til kommentar
en mann Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Du kan det å holde "Søppel" langt nede på "Hardwarekategoristigen". Go rune! :smile: Edit, ordnet littt av kvart, pluss en smily for ikke å gjøre det avlorlig. _________________ Luke, ich bist sein Vater. (Etter tre år med tysk). [ Denne Melding var redigert av: en mann på 2002-10-08 02:37 ] Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Quote: Billy Bob skrev (2002-10-08 01:00):Hvorfor synger fuglen så høyt når blåbærene er modne?Ellers bør bøkene bli tykkere og veien bli høyere. Bra start på hw.no/søppel-karrieren, eller? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 8. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-08 09:19, skrev Jimmy Pop: Quote: Billy Bob skrev (2002-10-08 01:00): Hvorfor synger fuglen så høyt når blåbærene er modne? Ellers bør bøkene bli tykkere og veien bli høyere. Bra start på hw.no/søppel-karrieren, eller? Vet ikke, det var det eneste jeg kom på som jeg kunne bidra med på disse fine diskusjonssidene deres.. :smile: Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 8. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-08 13:06, skrev en mann:tror ikke det haha Sikker? Du er jo en mann, så hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Kremt... tror jeg hiver meg på "kolon-lol-kolon"-bølgen, jeg. Lenke til kommentar
drbass Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Leverpostei er best på kneipbrød...eller? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 8. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-08 15:43, skrev drbass:Leverpostei er best på kneipbrød...eller? Ovnsbakt eller "Gul-boks"-typen? Om ikke flyene treffer med bombene, får de mindre Highscore da? Lenke til kommentar
drbass Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Jeg tror ikke det hva med fugl på hara i troms? Lenke til kommentar
drbass Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Jeg tror ikke det hva med fugl på hara i troms? Lenke til kommentar
en mann Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Tror du må spise makeroni og seilbåt. Da vil du se apekattenes sang. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 når saken allikevel e i gang, koffor må en bil explodere kræsja i alle amerikanske filma?? Lenke til kommentar
drbass Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 jeg vet ikke, kanskje fordi søndag er en hviledag Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 8. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2002 Eller kanskje det er fordi mannen kom før kvinnen, fordi katten alltid lander med ørene først, eller fordi alle biler har mer enn 1 hjul, med mindre de ble tatt patent på i en australsk småby. Lenke til kommentar
drbass Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 norge ligger ikke i asia bare så det er sagt Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 8. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2002 Oslo er heller ikke hovedstad i Sverige, derimot er "Finckens Øy" en valgkamp-fakkel mellom svenske og norske politikere. Lenke til kommentar
drbass Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Hva sa du? Vinter i sør afrika? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 8. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2002 Det kan også forekomme vinter i Afrika, men det er kun når det er vår i Norge. Det har med regnets arvesystem å gjøre. Gro Harlem Brundtland er en av de største forkjemperne for kornets og regnets arvesystem, hadde vi ikke hatt kvinner som henne, kunne det vært slutt på alenemødre med Pamela Anderson-bleket hår og Buffalo sko med de obligatoriske gjennomsiktige og hvite buksene! Tenk det, våre politikere fortjener den rosen de får! Send Regjeringen en pakke "Kong Harald" på deling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå