glx-rider Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 (endret) Hei! Tenkte jeg skulle kjøpe stativ til noen bakhøytalere men ble overrasket over den høye prisen.. Er det normalt å måtte ut med over 700 kr for stativ? Tenkte jeg bare skulle ha noe enkelt noe å ha høyttaleren på bak. Har dere noen tips til noen billige noen? måla på høyttaler erHxBxD)=305mm x 205mm x200mm) Endret 26. mai 2006 av glx-rider Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 tro'kke det seriøst 700kr??!?! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 så vidt jeg har funnet ut så er sikklige stativer svindyre Lenke til kommentar
Thypher Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Ikea har noen rimelige. Stor og stødig fot, og det er med borrelås for å feste på høytalerfeste og høyttaler. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2006 Link? jeg fant ingen på nettsiden dems.. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 NetOnNet som nylig har startet i Norge har billige stativer Lenke til kommentar
Mato Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Ikea har noen rimelige. Stor og stødig fot, og det er med borrelås for å feste på høytalerfeste og høyttaler. 6179251[/snapback] jeg var og så på di , kan ikke si at di virket stabile . så ut som noen ville knekt unna for vekta av en fjær Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Det mange synes er en fet detalj og som flere damer jeg kjenner liker så er det lecablokker. Lecablokkene setter man oppå hverandre med hullene utover slik at man f. eks kan oppbevare drikkevarer i dem Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 700,- er ikke mye for stativer! Det kommer jo helt ann på kvaliteten da. Men man vil jo ikke at stativet skal knele heller da. Ikea har kanskje noe som er billigere.... Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Ikea har et par typer stativer. De jeg har er veldig solide.. Betongklump i bunnen, og fire stålstenger opp til en liten flate hvor du kan feste høytalerne. De er ikke beregnet for digre høytalere. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Ikea har et par typer stativer. De jeg har er veldig solide.. Betongklump i bunnen, og fire stålstenger opp til en liten flate hvor du kan feste høytalerne. De er ikke beregnet for digre høytalere. 6190563[/snapback] Hadde de før jeg også vil ikke kalle de veldig solide. Betongklumpen er bra, men de 4 søylene tåler ikke mye. Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) 700,- pr stk eller pr par? hvis det er pr.par så er det isåfall normalt billig. edit: kan bare nevne at et ok stativ bør kunne sandfylles for ekstra stabilitet. Endret 1. juni 2006 av phax Lenke til kommentar
Mato Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) Ikea har et par typer stativer. De jeg har er veldig solide.. Betongklump i bunnen, og fire stålstenger opp til en liten flate hvor du kan feste høytalerne. De er ikke beregnet for digre høytalere. 6190563[/snapback] akkurat di jeg tenker på , di virket ikke stbile en plass . foten er for liten , burde dekket et større areal , ( foten har mindre mål en høytaleren jeg skulle sette på den , og jeg har da lang fra store stativ høytalere ) og metallet vikert ikke som det ville tåle så alt for mye heller EDIT: kan bemerke at det jeg mente med at stativer var svindyre var da ikke prisen på 700 , men prisen for "kvalitets" stativer Endret 2. juni 2006 av FtZ- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå