Gå til innhold

Vet dere om billige høyttalerstativ?

Anbefalte innlegg

Hei!

Tenkte jeg skulle kjøpe stativ til noen bakhøytalere men ble overrasket over den høye prisen..

Er det normalt å måtte ut med over 700 kr for stativ?

Tenkte jeg bare skulle ha noe enkelt noe å ha høyttaleren på bak.

Har dere noen tips til noen billige noen? måla på høyttaler erHxBxD)=305mm x 205mm x200mm)

Endret av glx-rider
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikea har noen rimelige. Stor og stødig fot, og det er med borrelås for å feste på høytalerfeste og høyttaler.

6179251[/snapback]

jeg var og så på di , kan ikke si at di virket stabile . så ut som noen ville knekt unna for vekta av en fjær

Lenke til kommentar
Ikea har et par typer stativer. De jeg har er veldig solide.. Betongklump i bunnen, og fire stålstenger opp til en liten flate hvor du kan feste høytalerne. De er ikke beregnet for digre høytalere.

6190563[/snapback]

Hadde de før jeg også vil ikke kalle de veldig solide.

Betongklumpen er bra, men de 4 søylene tåler ikke mye.

Lenke til kommentar
Ikea har et par typer stativer. De jeg har er veldig solide.. Betongklump i bunnen, og fire stålstenger opp til en liten flate hvor du kan feste høytalerne. De er ikke beregnet for digre høytalere.

6190563[/snapback]

akkurat di jeg tenker på , di virket ikke stbile en plass . foten er for liten , burde dekket et større areal , ( foten har mindre mål en høytaleren jeg skulle sette på den , og jeg har da lang fra store stativ høytalere )

og metallet vikert ikke som det ville tåle så alt for mye heller

EDIT: kan bemerke at det jeg mente med at stativer var svindyre var da ikke prisen på 700 , men prisen for "kvalitets" stativer

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...