ErikBlodøks Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 (endret) Hei Etter flere år med Nokia 3510i så begynner tastene å slutte å fungere, derfor trengs det en ny mobil. Nå til saken: Jeg er ganske så grønn når det kommer til mobilmarkedet, jeg følger ikke med på hva som skjer eller hva som kommer til å skje, så hvis det er noe jeg heller bør vente på eller noe f.eks. , så må dere bare spytte ut Dette vil bli en abonnement greie. Jeg ser primært etter: Bra kamera ( 2 MegaPixel minimum.) Bra designkvalitet ( Se lekker ut samtidig som den er robust og som vil holde lengere enn 1 år, noe som ser ut til å bli vanskelig å finne i disse dager.) Smooth operativ system. Ellers litt i bakgrunnen, altså ting jeg synes hadde vært greit å hatt med: Bluetooth Mp3 avspilling sånn internett støtte ( 3G, etc.) Har selv sett litt på Sony Ericsson k750i, men ifølge venner så blir joysticken som S.E. serien har fort slitt. Nokia 6270/80 skal visst være skranglete og kamera ellers ikke helt på topp. Takker så mye for svar! Endret 25. mai 2006 av ErikBlodøks Lenke til kommentar
Jonkybonky Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Hvilket abbonement skal du ha? Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2006 Har ikke noe bestemt hva jeg kommer til å ha.. Ringer lite, så slikt er ikke noe hinder for meg. Lenke til kommentar
qwang Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Har selv en SE k750i, men jeg tror kanskje jeg ville gått for Nokia 6280.. Tror ikke det er store forskjellen på bildene på 6280 og k750... Joysticken min bjunner også å streike litt etter ett halvt år, men telefonen har tålt å blitt kastet i gulvet noen ganger... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå