ELWiss Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Hei Lurer på å skaffe meg nytt hovedkort, og fikk muligheten til å kjøpe et Epox 8K3A for rundt 900kr.. Er dette et godt kort? Evt et godt kjøp? Noen som har dette kortet som gidder dele sine erfaringer? ELWiss Lenke til kommentar
vegge Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 EPoX 8K3A koster 977,- på databutikken, så jeg synes ikke tilbudet du har fått var så billig.. Selv har jeg et EPoX 8K3A+. Forskjellen er vel stort sett at jeg har mulighet for raid. Kjøpte dette for for å oppnå stabilitet og overklokking. Stabilt og bra er det i hvert fall. Men til tross for store overklokkingsmuligheter, så kommer ikke T-birden min så mye lenger. Innser at jeg kanskje må investere i en ny CPU.. :smile: Lenke til kommentar
ELWiss Skrevet 7. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2002 Heftige greier til å overklokke med altså? Er greit å ha muligheten ihvertfall.. Når jeg først skal kjøpe liksom.. Lurer på om jeg skal kjøpe det hvis jeg får presset prisen ned mot 500.. Takk for kjapt svar forresten :smile: ELWiss [Edit: Feil smiley :smile:] [ Denne Melding var redigert av: ELWiss på 2002-10-08 01:23 ] Lenke til kommentar
vegge Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Vel, det var jo en test av EPoX 8K3A+ på slapps.com. Er ikke 100% sikker på at kortene med + og uten + er like når det gjelder overklokking, men det kan ikke være store forskjellen.. Noen andre som vet? Du kan jo søke på epox i forumet og se hva slags tråder som dukker opp.. Det var uten + du skulle ha, ikke sant? Lenke til kommentar
ELWiss Skrevet 8. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2002 Ja, det var den uten +.. Det blir vel egentlig som en slags midlertidig løsning, til jeg får mye penger eller noe. Grunnen til at jeg i det hele tatt var at jeg kanskje kunne få nytt hk og xp2000+ for ca 1500,- til sammen, og kan da også bruke ddr-ram. Dette hadde trukket _godt_ opp i maskinen min tror jeg.. Har lett lenge og vel på forumet, men finner ikke så mange lure diskusjoner om dette kortet... Takker for hjelpen uansett.. Skal inn å lese test på slapps(tror jeg det var)... ELWiss Lenke til kommentar
Chepe Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 havegg: på Raid-kontrolleren på hovedkortet ditt, kan du kjøre forskjellige harddisker eller må du kjøre 2 like harddisker for at det skal fungere? Lenke til kommentar
vegge Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Heh, dette lurte jeg også på tidligere på dette LANet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå