lobster Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Hei, jeg kunne tenke meg en softbox til min SB-800 blits. Har noen av dere forumister sett dette til salgs noe sted? Lenke til kommentar
BMP Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 (endret) Her er den en softbox som er universal. Disse finns også utrolig billige på EBAY og jeg har kjøpt en der. Det var riktignok et hulabulamerke til et par dollar og jeg ble ikke så fornøyd at jeg bruker den noe særlig. Den var for gjennomsiktig rett og slett. Edit: sump.no..............HAHA Endret 25. mai 2006 av BMP Lenke til kommentar
lobster Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2006 Edit: sump.no..............HAHA 6178719[/snapback] hehe Lenke til kommentar
CWalken Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Denne er veldig fin i forhold til prisen. Et alternativ er en liten paraply (+feste). Raskere å sette opp og enklere ta med seg, men vanskeligere å kontrollere lyset samt større lystap. Dessuten ser du ut som en skroting som går rundt med paraply på sekken i solsteiken. Lenke til kommentar
lobster Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2006 Ja, jeg så på en paraply også.. Er ikke sikker på om den gir like "soft" lys som softboksen gjør.. Men det er jo som du sier, ganske mye nklere å sette opp en paraply da Lenke til kommentar
JKKLstudio Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Denne er veldig fin i forhold til prisen. Et alternativ er en liten paraply (+feste). Raskere å sette opp og enklere ta med seg, men vanskeligere å kontrollere lyset samt større lystap. Dessuten ser du ut som en skroting som går rundt med paraply på sekken i solsteiken. 6179829[/snapback] www.av-hardware.no softbokser - og så kjøper du i Norge Lenke til kommentar
Krister03 Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Den her er veldig bra. (Nederst) Lenke til kommentar
brainware Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Omnibounce brukes av mange, fordelen er at den er kompakt og tilpasset blitzen. Omnibounce Diffuser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå