Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Teori prøven for Lett Mc..

Anbefalte innlegg

Hei. jeg lurte på om det er noen som har tatt Teoriprøven for Lett MC og husker noen spørsmål? må bare vite litt vilken vansklighets grad de er på!!?!!

Har tatt www.prove.no som er tilsvarende prøve for Moped, med 0 feil!

www.teoriproven.no som er for Bil, sto jeg akkurat ikke på!!

Husker du noen spørsmål du fikk på A1 prøven? <3 :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den er garantert hjemmesnekret. Spørsmålene på den virkelige prøven er mindre diffust formulert, men kan være vel så vanskelige.

6184326[/snapback]

Jeg må si at det virkelige prøva er langt dårligere formulert, enn den som ble lagt ut her.

Lenke til kommentar

Dersom du har lest mye og kan svarene er den virkelige prøven etter min mening lettere, men det kan være vanskeligere å gjette seg til dem. Jeg hadde lest det meste av lover og forskrifter relatert til trafikk før jeg tok prøven, og jeg klarte meg bedre på den virkelige prøven enn på online-testene jeg tok på forhånd. Jeg hadde noen feil, men det var stort sett på spørsmål relatert til førstehjelp.

På online-testene har jeg inntrykk av at de prøver å lure meg til å svare feil med "lure" formuleringer. På den virkelige testen er det lett å skjønne hva de spør om.

Ta f.eks. spørsmålet "Hva menes med oppmerksomhet i trafikken?". Et av svarene er "Se langt fram hele tiden." Dersom man skumleser tenker man "Se langt fram - det er viktig", og så krysser man av. I tillegg er "Se alltid etter en utvei." feil. Det tyder på at de har lest en eller annen bok som har en spesifikk definisjon av "oppmerksomhet i trafikken". Har man ikke lest den boken må man tolke spørsmålet, og da er det 50/50 om man skjønner at det er en spesifikk definisjon de er ute etter, eller om det er ting man bør tenke på når man kjører.

Lenke til kommentar
www.zensor.no

Meget bra side.

Jeg åpnet såvidt teoriboka, og bare øvde på zensor.

Enda opp med 20 feil på prøva :)

6237406[/snapback]

Koster ikke www.zensor.no tett spenn a??

6258245

[/snapback]

Jo, men har du råd til lett og lappen har du råd til zensor.no og..

Lenke til kommentar

er du helt tødeløde eller? jeg gidder ikke bruke penger på å øve meg på nettet. når jeg nettop brukte tett spenn på bok lizm! serr snake det blir tett med utgifter lehm! har ikke så stint av spen løde føde jøde lehm :love::love::love::dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...