kaia Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 På en kjøretur i dag hadde jeg akkurat svingt inn på en skogsbilveg da jeg plutselig merket en svidd lukt. Lukta viste seg å komme fra innunder venstre fremhjul, og etter at jeg hadde stoppet bilen begynte det å ose skikkelig. Det var røyk og en instens brent lukt . Men det var ikke noe i veien med dekket som jeg kunne se. Det var glohett rundt hele venstre front. Ikke godt å si hvor varmen var lokalisert, men det virket heitest helt innmed hjulet liksom Litt tidligere på kjøreturen min syns jeg at det ver ei fremmed ulåt i bilen, en svak lyd som var tydelig når jeg kjørte i rundkjøringer og sånn. Men tenkte ikke spesielt over det før nå etterpå Fikk bilen tauet inn på verksted, så nå venter jeg spent på morgendagen om de finner ut hva som er feil. Noen her som har en mistanke om hva som er skjedd? Sukk Den bilen har kostet meg en drøss med cash på ei lita stund. Det er ikke mer enn ei uke siden jeg fikk skiftet bremseskiver, og mindre enn en måned siden utskifting av bremseklosser på grunn av risting på rattet. Har vært mye dritt med Jeepen nå, og den er ikke sååå gammel liksom. 2001-modell bare Lenke til kommentar
PerB Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Kan være hjullager evt. bremser som ha ligget innpå. Lenke til kommentar
Baardson Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Er nok bremsen som har lagt på, da blir det hett! Er gjerne caliperen som har hengt seg fast eller stempelet i caliperen som går tregt tilbake. Lenke til kommentar
kaia Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2006 Takk for svar Får se i morgen hva det finner ut... Lenke til kommentar
kremt Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Kan godt være hjullageret, men også bremsene som har lagt seg inntil skiven pga feil med calipper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå