SiRious Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 (endret) jeg får ikke lyd i min maskin MSI 945PL S775 Pentium D 805 Gforce 7300GS Integrert lyd (realtek97) driveren er innstalert, ,men får ikke lyd utifra noe som helst.. prøvd 2 headsett og et vanlig 2.1 lyd anlegg.. noen forslag? driveroppdateringer? erfaringer? Endret 25. mai 2006 av SiRious Lenke til kommentar
SiRious Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2006 Noen som vet noe? trenger lyd idag! det er ikek min maskin. og jeg har lite på lyd, vet at alle jumpere er koblet ut, kun nødvendig er koblet i. (altås ikke ekstra front USB med lyd o.l virker som windows spiller av lyd, og den registrerer ingen problemer med lyd drivern, men jeg hører ikek en puck. mic funker ivertfall.. Lenke til kommentar
SiRious Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 noen som har samme kortet og har erfaringer? Lenke til kommentar
Zommaz Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Har du dobbeltsjekket at ingen jumpere er satt feil? Har du prøvd å aktivere utgangen i fronten og se om det er liv der? Lenke til kommentar
SiRious Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 har gjort det. men skal gjøre det en siste gang, har akurat reinnstalert windows.. Lenke til kommentar
SiRious Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 hjalp ikke.. men nå er HDD`en gåen.. :/ tatt kvelden, og har ingen liggende extra.. for bare ringe amentio på mandag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå