MasterOfDisaster Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 noen som har et konverteringsprogram fra 3gp(filtypen på samsung)til vanlig data format? Lenke til kommentar
jic Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Hehe det er ikke vits i å omforme 3gp, blir enda dårlig kvalitet, er bare å bruke quicktime. Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 hei, her er en konverter: http://www.miksoft.net/ Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Fungerer fett det programmet men klippene blir jo utrolig store. Går det ann å krympe dem siden kvaliteten er ganske dårlig likavel? Er jo ikke nødvendig å se dem i full screen. Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Fungerer fett det programmet men klippene blir jo utrolig store. Går det ann å krympe dem siden kvaliteten er ganske dårlig likavel? Er jo ikke nødvendig å se dem i full screen. 6249751[/snapback] da bare bruker du windows movie maker (om du har xp). Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Selv så bruker jeg Xilisoft video konverter, som lar deg konvertere til ganske mange formater.. Du kan selv velge oppløsning på video, bitrate og ganske mye annet.. Er bare litt kjipt hvis det er en STOR fil (noe som ikke er skjeldent for min del siden jeg liker og se South Park på telefonen ) så bruker den ganske mye prossesor! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå