Økonom Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Hei, har kjøpt et MSI K8N Neo Platinum, men det har ikke støtte for Sempron og trenger en BIOS-oppdatering. Så jeg trenger en Athlon til å oppdatere BIOSen. Er det noen i Hamar-området som har en og låne bort mot depositum? Eller evt selge billig? Send PM eller kontakt meg på [email protected] -- Takk Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 dette skal du egentli ta på et bruktmarkedet. men uansett, skulle ha sagt i fra litt tiliere så har du kunne fådt lånt, solgte nettop en i går! Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 25. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2006 OK, tenkte på bruktmarkedet, men tenkte det går an å ta det her, og sikkert flere folk som ser her. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Siden det er lån det er snakk om er det vel kanskje greit? Kommer vel ratt en mod og gir deg ris samt stenger tråden om jeg tar feil Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Har samme hovedkort som deg! Meget bra. Hvis du hadde bodd i Kristiansand området hadde jeg kanskje vurdert å låne deg CPUen min. Men det hadde bare vært KANSKJE. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Får du ikke startet maskinen i det hele tatt? Trodde et nForce3-hovedkort skulle spise alt som var av K8 Socket 754, bare kanskje ikke med riktige frekvenser/spenninger. Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 29. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2006 @ Playmofetish: Nei, får ikke start. Det kan være fordi jeg har en 90nm Sempron64 og de gamle Athlon64 var på 130nm. Forresten, kan godt betale noen litt for å låne. Eller jeg kan kjøpe en fungerende CPU med noen knekte pinner og prøve å fikse det med et par nåler hvis noen skulle ha en å selge. @ Pentium 4: Ok, så det fungerer bra? Max HTT du kan kjøre med det da? Hehe, hadde et Abit NF8, men fikk så lyst til å prøve noe nytt og det her var demovare på komplett. Har litt flere instillinger i BIOS og tror dette skulle klare litt høyere HTT. NF8-kortet mitt gjorde rundt 325MHz. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Har en 3000+ Newcastle uten IHS som jeg ikke vet om fungerer. Men da blir det igjen litt teit å låne den bort/selge den. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Hvis du betaler frakta så kan du få låne en 3400+ av meg ("perfekt" stand). Men det blir kanskje tungvindt, hadde du bodd her "oppe" så Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Har en Amd Athlon 3200+ 2.2 ghz socket 754! Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 1. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2006 Har en Amd Athlon 3200+ 2.2 ghz socket 754! 6210227[/snapback] Takker for tilbudet.. Har fått låne en av ManagHead nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå