Gå til innhold

Ødelegg ønsket leken!


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Soul-Warrior
I din desperasjon for å fly kaster du deg over kanten på Prekestolen(stort fjell, du vet om det dersom du vet omtrent hvordan norge ser ut).

 

Jeg vil på metallica-konserten for tre år siden.

6309344[/snapback]

 

 

du drar tilbake i tid men og drar på konserten men når du kommer tilbake har du endret alt så familien din bor på gata og kystpartie regerer verden.

 

 

jeg ønsker meg fiskegrateng

Endret av Soul-Warrior
Lenke til kommentar

Ønsket oppfylt, men fiskegratengen var gammal og du vart dødssjuk!

 

Eg ønsker meg en uknuseli bil som har alt eg trenger, eg har nøkler til den bilen, den er uknuseli, kræsjer aldri og holder seg alltid på veien, bilen har perfekt farge, full tank med bensin, kan ikkje eksplodere, og eg får brukt den masse! blir aldri tatt i kontroll, har betalt veiavgift og alt det der! eg blir ikkje blind eller lam og kan alltid bruke bilen! og ingen stjeler bilen.

 

:cool:

Endret av avalaker
Lenke til kommentar

Woops, du la til den siste setningen! :) Jaja, det som skjer er som følgende: Menneskeheten får plutselig vett i hodet og slutter å bruke bensin og dieselbiler på dagen. DU sitter med en bil som er ubrukelig siden du bare har den ene tanken med bensin å bruke! (bensin er ikke å oppdrive for den almenne befolkning mere). Alle hater deg siden du er det siste miljøsvinet på jorda!

 

Jeg ønsker meg en god natts søvn!

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Woops, du la til den siste setningen! :) Jaja, det som skjer er som følgende: Menneskeheten får plutselig vett i hodet og slutter å bruke bensin og dieselbiler på dagen.  DU sitter med en bil som er ubrukelig siden du bare har den ene tanken med bensin å bruke! (bensin er ikke å oppdrive for den almenne befolkning mere). Alle hater deg siden du er det siste miljøsvinet på jorda!

 

Jeg ønsker meg en god natts søvn!

6309528[/snapback]

Du får god søvn men om moregen har du oppdaget at noen har stjålet klærne dine og du må gå rundt i en tønne sånn som på tegnefilmer. (Lol, ler så jeg detter).

 

Jeg ønsker meg en ROFL smiley her og nå.

Lenke til kommentar
Oppfylt, men miCro datt i en miCro-bølgeovn og brant fullstendig opp.

6310220[/snapback]

Jeg tar ønsket ditt...

Jeg vil ha en stor bombe!!

Den skal ikke sprenge på meg men skal ruine hele skolen mens jeg er i et tilfluktsrom, 20 m under bakken. Bomben funker og jeg klarer meg. Skolen er nødt til å gi oss ferie, og jeg blir ikke skadet, uansett hva.

Endret av joakim-killer
Lenke til kommentar

du får en mobil. Men det er en nokia 3210 uten knapper. Den kan ikke kobles til en mobiloperatør. Batteriet varer i 10 min, for så å måtte laddes i 36 timer. Den kan ikke brukes mens den ladder.

 

 

jeg ønsker meg verdens krafitgste PC, som ikke klikker eller blir ødelagt. Den skal tåle alt, og ikke kunne få virus. Og jeg skal ha den i 10 år.

Endret av _Evolution_
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...