Gå til innhold

Ødelegg ønsket leken!


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det får du, men du dør, fordi du brant opp.. :shrug:

 

Jeg vil leve i 80 år til, nøyaktig slik jeg lever nå, her på jorda, MED masse brukbare og verdifulle penger å bruke, SAMT en pen kjæreste som elsker meg og som ikke er utro. Hun forlater meg heller aldri, og vi blir aldri lei hverandre. Kjæresten er forøvrig den _eneste_ jeg bor sammen med :p Jeg beholder også alle mine gode venner, men de bor kun som naboer (De eneste naboene) som jeg aldri krangler med, og som jeg ofte besøker. Ingen dager skal gjenta seg og jeg skal ikke måtte ofre noe for å få alt dette. Alt dette skal faktisk skje, det skal ikke være en svindel av noe slag.

 

Jeg prøver å finne det perfekte ønsket ^^

Endret av Jonhoo
Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Du får den. Den måler 800km i radius, veier 2²³ tonn og dytter jorda ut av bane.

 

Jeg ønsker meg en stor kake med Zeromac oppi. ^^

Endret av Vegard_
Lenke til kommentar
Du får den. Den måler 800km i radius, veier 2²³ tonn og dytter jorda ut av bane.

 

Jeg ønsker meg en stor kake med Zeromac oppi. ^^

6307442[/snapback]

Du får en stor kake, men siden Zeromac er oppi den spiser han hele før du rekker å gjøre noe.

Jeg ønsker meg en HD-TV som ikke sprenger, er radioaktiv eller mangler strøm. I tillegg til alt skal den ikke kunne skades.

Lenke til kommentar

Du får TVen, og klarer tilogmed å redde den unna det enorme jordskjelvet som fører til at huset raser sammen... Men du må sitte ute i øsregn og se på prøvebilde fra SVT1 siden alle norske kanaler er ute av drift...

 

Ønsker at det slutter å regne.

 

Edit: Var nok litt sent ute der, ja

Endret av Kamikazesmurf
Lenke til kommentar
det fikk du, men kamikazesmurfen drepte deg.

jeg vil ha alle episodene med lost, Stargate, og prison break på pcn.

6308718[/snapback]

Du får dem med japansk oversettelse altså muntlig og tekstlig.

6308744[/snapback]

Din jævel.

 

Foxyboy:

Det fikk du, men det var så varmt at du fikk solstikk, og desverre var du i amerika så alle sommerdamene var tjukke.

6308771[/snapback]

Ønske, da tar jeg ditt som unnskylding :p.

Jeg vil at alle på forumet blir vulgære. :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest Soul-Warrior
Hun liker deg i en hel time før hun får vite at du tok livet av meg... Hun hater deg resten av livet, får meg stoppet ut og har sex med liket mitt flere ganger daglig mens hun sender videopptak av det til deg bare for å være ekkel.

 

Ønsker å bli vekket til live igjen.

6309131[/snapback]

 

 

du blir vekket i live igjen men du har liggi i gjorda så lenge at du ser ut som michael jackson, så bonder begyner og løpe etter deg med fakler og høygafler, du blir drept igjen og blir brendt.

 

 

jeg ønsker og dø

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...