Gå til innhold

Ødelegg ønsket leken!


Lakus

Anbefalte innlegg

Du får tre råtne druer

 

Jeg vil leve i 80 år til, nøyaktig slik jeg lever nå, her på jorda, MED masse brukbare og verdifulle penger å bruke, SAMT en pen kjæreste som elsker meg og som ikke er utro. Hun forlater meg heller aldri, og vi blir aldri lei hverandre. Kjæresten er forøvrig den _eneste_ jeg bor sammen med :p Jeg beholder også alle mine gode venner, men de bor kun som naboer (De eneste naboene) som jeg aldri krangler med, og som jeg ofte besøker. Ingen dager skal gjenta seg.

 

ha! :p

Endret av Jonhoo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du får tre råtne druer

 

Jeg vil leve i 80 år til, nøyaktig slik jeg lever nå, her på jorda, MED masse brukbare og verdifulle penger å bruke, SAMT en pen kjæreste som elsker meg og som ikke er utro. Hun forlater meg heller aldri, og vi blir aldri lei hverandre. Kjæresten er forøvrig den _eneste_ jeg bor sammen med :p Jeg beholder også alle mine gode venner, men de bor kun som naboer (De eneste naboene) som jeg aldri krangler med, og som jeg ofte besøker. Ingen dager skal gjenta seg.

 

ha! :p

6300929[/snapback]

 

Du får ønsket ditt, men du kommer ikke bare til å leve i 80 ekstra år, men 120 :D

Lenke til kommentar
Jeg vil leve i 80 år til, nøyaktig slik jeg lever nå, her på jorda, MED masse brukbare og verdifulle penger å bruke, SAMT en pen kjæreste som elsker meg og som ikke er utro. Hun forlater meg heller aldri, og vi blir aldri lei hverandre. Kjæresten er forøvrig den _eneste_ jeg bor sammen med :p Jeg beholder også alle mine gode venner, men de bor kun som naboer (De eneste naboene) som jeg aldri krangler med, og som jeg ofte besøker. Ingen dager skal gjenta seg.

 

ha! :p

6300929[/snapback]

For å oppnå dette måtte du selge sjelen din. Du brenner i helvete etter du dør.

 

Jeg vil sove til jeg våkner klokken 07:30 i morgen og da være opplagt uten å ha hatt ekle drømmer eller at noe uønsket har hendt med meg mens jeg sov

Endret av premium
Lenke til kommentar
Du får en sau en som er gal og banker deg i hjel xD. :ermm:

Jeg vil ha en stooooooooor sjokolade som ikke er tuklet med, radioaktiv eller levende. :D

6301862[/snapback]

Utgått på dato for 5 år siden, så smaken er som baken.

Ønsker dritt vær på sørlandet :p

6301935[/snapback]

 

Du får det, men det blir torden og lyn. Det treffer huset ditt, rettere sagt deg, og du dør.

 

Jeg ønsker meg en sekser på muntlig eksamen i morgen, og karakteren går oppover, ikke nedover.

Lenke til kommentar
Du får seks, du blir kjempeglad, og fester skikkelig om kvelden. Du blir så full at du sovner i en bil, og kveles i ditt eget oppkast.

 

Jeg vil også ha en sekser i morgen, men jeg fester ikke, jeg drikker ikke.

6302102[/snapback]

du får sex hele natten, så du er så trøtt at du ikke klarer eksamen. :!:

Vil ha det meste som ingen andre har.

Lenke til kommentar

Du får blandt annet en hel haug med Uran som gjør at du dør av haugevis av mutasjoner..

 

Jeg vil leve i 80 år til, nøyaktig slik jeg lever nå, her på jorda, MED masse brukbare og verdifulle penger å bruke, SAMT en pen kjæreste som elsker meg og som ikke er utro. Hun forlater meg heller aldri, og vi blir aldri lei hverandre. Kjæresten er forøvrig den _eneste_ jeg bor sammen med :p Jeg beholder også alle mine gode venner, men de bor kun som naboer (De eneste naboene) som jeg aldri krangler med, og som jeg ofte besøker. Ingen dager skal gjenta seg og jeg skal ikke måtte ofre noe for å få alt dette.

Lenke til kommentar
Jeg ønsker meg og alle andre en god natt.

6304450[/snapback]

 

Natta di blir heilt forj*vlig - du får aldri sove skikkelig. Kver gang du prøver å gjespe blir du avbrutt et halvt sekund ut i gjespen. Du ligger vondt. Det er alt for varmt på overkroppen, men du fryser som en istapp på føttene. Lyset er fryktelig skarpt og umulig å skru av.

 

Eg for min del ønsker meg nye lyspærer i 3/4 spotlights i taket her, er litt mørkt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...