Gjest Bruker-95147 Skrevet 12. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2006 oppfylt! du ble veldig alergisk for kaffe så da kan du ikke drikke det og dermed lukter ikke pisset vondt! ønsker meg 6'er på muntelig i morra! 6293664[/snapback] Du får hengt et skilt med 6 på munnen din imorgen. Ønsker meg en trivelig Koalabjørn på fanget, den må gjerne se ut som en krysning av Carl og Eli. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 12. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2006 Du får den, den ser helt normal ut, men du vet ikke hva den skal spise, og når du endelig har funnet ut hva den spiser har den sultet i hjel Jeg ønsker meg Eli Hagen og Kjell Magne Bondevik ! Lenke til kommentar
K.. Skrevet 12. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2006 Du får dem, og de SPISER DEG LEVENDE MED BBQ-SAUS ÅNEI DE ER KANIBALER LOL. Jeg skulle så gjerne ønske at jeg hadde mat på bordet. Lenke til kommentar
Flemmingss Skrevet 12. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2006 det har du, men den spiser jeg. jeg vil ha en post til i denne tråden Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2006 Den posten får du garantert,men du fannt på å legge inn noe idiotisk så den blei slettet. Eg vil ha ein tom DVD asap!! Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 12. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2006 Du får en tom DVD, MEN den er tom fordi den er knukket i to og ingen har dermed fått lagt noe på den... Jeg vil ha (en pen) kjæreste Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2006 Du får en driit deilig dama,men hu syns du var for jævlig så du blir droppa Eg vil ha muligheter til å delta på samtlige arrengement denne sommeren! Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 12. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2006 Det får du, men du blir solbrent første dagen av hvert arrangement og må lide deg gjennom restene. Jeg vil vite om Mala er gutt eller jente Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2006 Det får du vite, han er gutt! Ønsker å få sove gpdt igjennom tropevarmen i natt! Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 12. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2006 Det får du, men du må sove naken. Jeg vil at Mala skal være jente! Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 12. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2006 Oppfylt, mala er ei jente med tiss. jeg ønsker meg at muntligeksamen imorgen skal være ferdig og ay jeg sitter med en pils i hånden på stranda og ser på babes. Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 12. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2006 muntlig ferdig, men du må ta den på nytt... du får en pils men den er varm og smaker ganske pyton. "babene" på stranden viser seg å være 50 år gamle jeg vil ha stereoanlegg Lenke til kommentar
aemil Skrevet 12. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) Du får det, men det viser seg at selgeren i butikken hadde lånt det med hjem og sprengt høyttalerene og sølt sprit på forsterkeren da han hadde fest. Jeg vil ha et trommesett! EDIT:leif Endret 12. juni 2006 av AnR Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 12. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2006 du fikk det, men første gangen du prøvde det ble du litt for ivrig og slo istykker hele settet. jeg vil ha dama som jeg chatter med på msn no! Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 12. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2006 Du får henne, men hun begynner med E-sex med bestevennen din, og forlater deg til slutt fordi du har for liten E-Penis. Jeg vil ha en stor blå ballong som ikke sprekker :-) Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 12. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Det får du, men det viser seg at "hun" er en 70 år gammel pervers gris som bare er ute etter rumpa di... Det får du, MEN du mister den og den flyr til himmels Jeg vil vite hvem som drepte JFK... Endret 12. juni 2006 av Jonhoo Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 12. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) Du får vite det, men siden du sitter på den informasjonen, må du selv dø. Selv vil jeg ha en større ballong enn den forrige, mens den denne gangen skal bli overakt innendørs! Endret 12. juni 2006 av _ammaZ_ Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 12. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) Du får vite det, men nå må de drepe deg for å ivareta hemmeligheten. Jeg ønsker meg en palle med brus. edit: Helvette, for sein.... Endret 12. juni 2006 av anners Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2006 Ein palle med brus er din, synd at al kullsyra er long gone! Eg ønsker at Vista installasjonen skal gå prikkfritt. Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 12. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2006 Det gjorde den, men du ble scamma like etterpå av en luring. Jeg vil fylle rommet mitt med saccosekk kuler! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg