Dr. Jacoby Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Men du blir sent til en planet i et annet solsystem rimelig langt unna. Jeg vil ha mer diskplass på pcen. Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Hahah Pent tatt... Du får diskplass, MEN PCen krasjer så du får ikke brukt den.. Sorry Jeg vil ikke dø Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Du lever heller evig på den samme planeten. Jeg vil ha en mobiltelefon som ikke trenger nett for å virke, den ligger også inne i en safe som ikke kan skades, hvor jeg har nøkkelen som ikke kan ødelegges som ligger i lommen min som ikke kan ødelegges. Jeg kan heller ikke skades. Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Du får det du vil ha, men mobilen er utladet, og siden den er så spesiell så finnes det heller ikke lader eller batteri til den. Jeg vil leve i 80 år til, nøyaktig slik jeg lever nå, her på jorda, MED masse brukbare og verdifulle penger å bruke, SAMT en pen kjæreste som elsker meg og som ikke er utro. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) jeg var alt for sen Endret 26. mai 2006 av snaxxor Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Du får det du vil ha, men mobilen er utladet, og siden den er så spesiell så finnes det heller ikke lader eller batteri til den. Jeg vil leve i 80 år til, nøyaktig slik jeg lever nå, her på jorda, MED masse brukbare og verdifulle penger å bruke, SAMT en pen kjæreste som elsker meg og som ikke er utro. 6183146[/snapback] Oppfylt, men svigers har evig liv og må bo med dere i huset deres. Jeg vil ha en uknuselig bil som jeg har full kontroll over, og som ingen kan rør siden den er usynlig, og som kan flyge. Uknuselig, husk! Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) Men du kan ikke fylle bensin til bilen din siden den er så sjelden. Jeg vil ha en luftgitar som lager lyd. Endret 26. mai 2006 av Ministry Lenke til kommentar
Deus Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Synd at tanken er tom og siden ingen kan røre den, inkludert deg selv kan du ikke åpne tanklokket Jeg vil ha et kjøleskap som alltid er fullt med mat og som bare kan åpnes av meg Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) Luftgitaren var først Den lager lyd, men det er sjenerende lyder så du spiller den aldri Jeg vil leve i 80 år til, nøyaktig slik jeg lever nå, her på jorda, MED masse brukbare og verdifulle penger å bruke, SAMT en pen kjæreste som elsker meg og som ikke er utro. Kjæresten er forøvrig den _eneste_ jeg bor sammen med Jeg beholder også alle mine gode venner, men de bor kun som naboer som jeg aldri krangler med, og som jeg ofte besøker. (Prøver å lage det ultimate ønsket her) Endret 26. mai 2006 av Jonhoo Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Den lager lyd, men det er sjenerende lyder så du spiller den aldri Jeg vil leve i 80 år til, nøyaktig slik jeg lever nå, her på jorda, MED masse brukbare og verdifulle penger å bruke, SAMT en pen kjæreste som elsker meg og som ikke er utro. Kjæresten er forøvrig den _eneste_ jeg bor sammen med (Prøver å lage det ultimate ønsket her) 6183206[/snapback] Hm. Vanskelig- Naboen (svigers) er kona til djevel og dere må flytte til svigerfars nabolag... (Helvete er her på jorda da...) Jeg ønsker at jeg var en konge. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) Faen, er for sein hver gang. Endret 26. mai 2006 av Ministry Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Jeg redigerte litt for sent så jeg... :S Du er en konge, MEN av et kongerike som nylig har blitt innvadert, av USA, og du blir avsatt Du får en defekt klokke, men en kompis av deg som er urmaker kommer på uventet besøk og reparerer klokken Jeg vil leve i 80 år til, nøyaktig slik jeg lever nå, her på jorda, MED masse brukbare og verdifulle penger å bruke, SAMT en pen kjæreste som elsker meg og som ikke er utro. Kjæresten er forøvrig den _eneste_ jeg bor sammen med tongue.gif Jeg beholder også alle mine gode venner, men de bor kun som naboer (De eneste naboene) som jeg aldri krangler med, og som jeg ofte besøker. Endret 26. mai 2006 av Jonhoo Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) Jeg redigerte litt for sent så jeg... :S Du er en konge, MEN av et kongerike som nylig har blitt innvadert, av USA, og du blir avsatt Jeg vil leve i 80 år til, nøyaktig slik jeg lever nå, her på jorda, MED masse brukbare og verdifulle penger å bruke, SAMT en pen kjæreste som elsker meg og som ikke er utro. Kjæresten er forøvrig den _eneste_ jeg bor sammen med tongue.gif Jeg beholder også alle mine gode venner, men de bor kun som naboer (De eneste naboene) som jeg aldri krangler med, og som jeg ofte besøker. 6183238[/snapback] Ønsket oppfylles, men du må gjenoppleve samme dagen i 80 år. Edit: jeg ønsker meg evnen til å stoppe og starte tiden. Endret 26. mai 2006 av T-Solberg Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) Ok, men du kan bare gjøre det en gang. Jeg ønsker noe jeg ikke trenger. Endret 26. mai 2006 av Ministry Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) Aaaaaargh, forumet er treigt!! Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Du kan stoppe og starte tiden, til samme tidspunkt hver gang Du får noe du ikke trenger, men kommer plutselig på at du trengte det alikevel Argh, vanskelig.... Jeg vil leve alene i en defekt ubåt til evig tid, MEN alltid med noe å gjøre Endret 26. mai 2006 av Jonhoo Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Alt vannet er borte! Jeg vil ha et belte som er magisk, men bare jeg vet hva den kan gjøre og hvordan ødelegge den. Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Du får beltet ditt, MEN du er så uheldig å miste det i sjøen... Too bad Jeg vil vinne denne tråden Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) Beltet ditt gikk tomt for strøm, det var jo tross allt et TV-shop belte... Jeg vil ha en penn som ikke funker Du vinner tråden, men så glemmte du det Jeg vil ha en penn som ikke funker.. Endret 26. mai 2006 av Best0 Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) Jeg fyller blekk på pennen, så funker den igjen. Jeg vil tape tråden. Endret 26. mai 2006 av Ministry Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) Du får pennen, MEN den blir tilbakekalt fra fabrikken fordi de glemte å legge i blekk.. Du får igjen en fungerende penn Du taper tråden, og kan derfor ikke poste her igjen Jeg vil nok en gang vinne denne tråden, OG leve som normalt her på jorden videre i minst 80 år, OG huske det for all fremtid. Endret 26. mai 2006 av Jonhoo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg