Gå til innhold

Ødelegg ønsket leken!


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du får det du vil ha, men mobilen er utladet, og siden den er så spesiell så finnes det heller ikke lader eller batteri til den.

 

Jeg vil leve i 80 år til, nøyaktig slik jeg lever nå, her på jorda, MED masse brukbare og verdifulle penger å bruke, SAMT en pen kjæreste som elsker meg og som ikke er utro.

Lenke til kommentar
Du får det du vil ha, men mobilen er utladet, og siden den er så spesiell så finnes det heller ikke lader eller batteri til den.

 

Jeg vil leve i 80 år til, nøyaktig slik jeg lever nå, her på jorda, MED masse brukbare og verdifulle penger å bruke, SAMT en pen kjæreste som elsker meg og som ikke er utro.

6183146[/snapback]

 

Oppfylt, men svigers har evig liv og må bo med dere i huset deres.

 

Jeg vil ha en uknuselig bil som jeg har full kontroll over, og som ingen kan rør siden den er usynlig, og som kan flyge. Uknuselig, husk!

Lenke til kommentar

Luftgitaren var først ;)

 

Den lager lyd, men det er sjenerende lyder så du spiller den aldri :p

 

Jeg vil leve i 80 år til, nøyaktig slik jeg lever nå, her på jorda, MED masse brukbare og verdifulle penger å bruke, SAMT en pen kjæreste som elsker meg og som ikke er utro. Kjæresten er forøvrig den _eneste_ jeg bor sammen med :p Jeg beholder også alle mine gode venner, men de bor kun som naboer som jeg aldri krangler med, og som jeg ofte besøker.

 

(Prøver å lage det ultimate ønsket her)

Endret av Jonhoo
Lenke til kommentar
Den lager lyd, men det er sjenerende lyder så du spiller den aldri :p

 

Jeg vil leve i 80 år til, nøyaktig slik jeg lever nå, her på jorda, MED masse brukbare og verdifulle penger å bruke, SAMT en pen kjæreste som elsker meg og som ikke er utro. Kjæresten er forøvrig den _eneste_ jeg bor sammen med :p

 

(Prøver å lage det ultimate ønsket her)

6183206[/snapback]

 

Hm. Vanskelig-

 

Naboen (svigers) er kona til djevel og dere må flytte til svigerfars nabolag...

 

(Helvete er her på jorda da...)

 

Jeg ønsker at jeg var en konge.

Lenke til kommentar

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Jeg redigerte litt for sent så jeg... :S

 

Du er en konge, MEN av et kongerike som nylig har blitt innvadert, av USA, og du blir avsatt :p

 

Du får en defekt klokke, men en kompis av deg som er urmaker kommer på uventet besøk og reparerer klokken :p

 

Jeg vil leve i 80 år til, nøyaktig slik jeg lever nå, her på jorda, MED masse brukbare og verdifulle penger å bruke, SAMT en pen kjæreste som elsker meg og som ikke er utro. Kjæresten er forøvrig den _eneste_ jeg bor sammen med tongue.gif Jeg beholder også alle mine gode venner, men de bor kun som naboer (De eneste naboene) som jeg aldri krangler med, og som jeg ofte besøker.

Endret av Jonhoo
Lenke til kommentar
Jeg redigerte litt for sent så jeg... :S

 

Du er en konge, MEN av et kongerike som nylig har blitt innvadert, av USA, og du blir avsatt :p

 

Jeg vil leve i 80 år til, nøyaktig slik jeg lever nå, her på jorda, MED masse brukbare og verdifulle penger å bruke, SAMT en pen kjæreste som elsker meg og som ikke er utro. Kjæresten er forøvrig den _eneste_ jeg bor sammen med tongue.gif Jeg beholder også alle mine gode venner, men de bor kun som naboer (De eneste naboene) som jeg aldri krangler med, og som jeg ofte besøker.

6183238[/snapback]

 

Ønsket oppfylles, men du må gjenoppleve samme dagen i 80 år.

 

Edit: jeg ønsker meg evnen til å stoppe og starte tiden.

Endret av T-Solberg
Lenke til kommentar

Aaaaaargh, forumet er treigt!!

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Du kan stoppe og starte tiden, til samme tidspunkt hver gang :p

 

Du får noe du ikke trenger, men kommer plutselig på at du trengte det alikevel :p

 

Argh, vanskelig....

 

Jeg vil leve alene i en defekt ubåt til evig tid, MEN alltid med noe å gjøre

Endret av Jonhoo
Lenke til kommentar

 

Du får pennen, MEN den blir tilbakekalt fra fabrikken fordi de glemte å legge i blekk.. Du får igjen en fungerende penn

 

 

Du taper tråden, og kan derfor ikke poste her igjen ;)

 

Jeg vil nok en gang vinne denne tråden, OG leve som normalt her på jorden videre i minst 80 år, OG huske det for all fremtid.

Endret av Jonhoo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...