ovinn Skrevet 10. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2006 Du møter Stonemeister, men du finner ut at han er homse, og at han prøver seg på deg. Jeg ønsker meg en fotball, den skal være rundt, hvit, og det skal stå Øyvind på den Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2006 Jeg bor på østkanten. Du får mine gamle gotherklær. Jeg vil spille fotball med KGB- og Zeromac. 6279768[/snapback] KGB dæver igjen, men jeg kommer flygende på min gigantiske kjøttmeis, så vi spiller fotball sammen resten av dagen. jeg ønsker meg et sinnsykt bra musikkanlegg. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2006 Du møter Stonemeister, men du finner ut at han er homse, og at han prøver seg på deg. Jeg ønsker meg en fotball, den skal være rundt, hvit, og det skal stå Øyvind på den 6279780[/snapback] Fotballen får du, men Zeromac kommer flygende på sin gigantiske kjøttmeis og sprekker den. Jeg ønsker meg Vegard_ smurt inn i glasur Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 10. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2006 Jeg er smurt inn i glasur, men klarer ikke stå stille på gulvet, og jeg sklir ut av armene dine når du prøver å ta meg opp. Dessuten er glasuren ganske illeluktende. Jeg vil treffe Zeromac. Lenke til kommentar
Flemmingss Skrevet 10. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) Jeg er smurt inn i glasur, men klarer ikke stå stille på gulvet, og jeg sklir ut av armene dine når du prøver å ta meg opp. Dessuten er glasuren ganske illeluktende. Jeg vil treffe Zeromac. 6279793[/snapback] du treffer Zeromac, men plutselig tar Zeromac selvmord. Jeg ønsker meg en ødelagt CRT sjerm Vegard_: gjør jeg deT? Endret 10. juni 2006 av Flemmingss Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 10. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2006 Leken er enkel, en bruker sier noe han/hun ønsker, og den neste brukeren skal da "oppfylle" ønsket, men da samtidig ødelegge det. Eksempel: Person1: "Jeg ønsker at rommet mitt var ryddig" Person2: "Oppfylt, nå har du -ingenting- på rommet ditt " De som prøver å "safe seg" ved å skrive noe veldig "trygt", kan jo gi andre alternativer? Eksempel: Person1: "Jeg ønsker jeg hadde en sekk med penger. I et brannsikkert hus, i en safe" Person2: "Oppfylt, men du har ikke nøkkelen til safen" Prøv å ikke ødelegge leken da folkens med innlegg som, ""Du fikk pengene men huset ble sprengt av en KWASSSABELT stor MonSTeR bombe!"", prøv å "finte ut" personen før deg om han/hun prøver å safe seg Ikke ødelegg ønsker sånn. Lenke til kommentar
Flemmingss Skrevet 10. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2006 Leken er enkel, en bruker sier noe han/hun ønsker, og den neste brukeren skal da "oppfylle" ønsket, men da samtidig ødelegge det. Eksempel: Person1: "Jeg ønsker at rommet mitt var ryddig" Person2: "Oppfylt, nå har du -ingenting- på rommet ditt " De som prøver å "safe seg" ved å skrive noe veldig "trygt", kan jo gi andre alternativer? Eksempel: Person1: "Jeg ønsker jeg hadde en sekk med penger. I et brannsikkert hus, i en safe" Person2: "Oppfylt, men du har ikke nøkkelen til safen" Prøv å ikke ødelegge leken da folkens med innlegg som, ""Du fikk pengene men huset ble sprengt av en KWASSSABELT stor MonSTeR bombe!"", prøv å "finte ut" personen før deg om han/hun prøver å safe seg Ikke ødelegg ønsker sånn. 6279825[/snapback] ødela jeg den? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 10. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2006 du treffer Zeromac, men plutselig tar Zeromac selvmord. Er mistenkelig likt eksempelet på ulovlig ønskeødelegging: "Du fikk pengene men huset ble sprengt av en KWASSSABELT stor MonSTeR bombe!" Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 10. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2006 Jeg er smurt inn i glasur, men klarer ikke stå stille på gulvet, og jeg sklir ut av armene dine når du prøver å ta meg opp. Dessuten er glasuren ganske illeluktende. Jeg vil treffe Zeromac. 6279793[/snapback] du treffer Zeromac, men plutselig tar Zeromac selvmord. Jeg ønsker meg en ødelagt CRT sjerm Vegard_: gjør jeg deT? 6279818[/snapback] Du får en ødelagt CRT skjerm, men den er ødelagt og du gir den til Vegard som kaster den i søpla. Jeg vil ha en liten katt, som ikke spiser meg opp. Lenke til kommentar
Flemmingss Skrevet 10. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2006 Jeg er smurt inn i glasur, men klarer ikke stå stille på gulvet, og jeg sklir ut av armene dine når du prøver å ta meg opp. Dessuten er glasuren ganske illeluktende. Jeg vil treffe Zeromac. 6279793[/snapback] du treffer Zeromac, men plutselig tar Zeromac selvmord. Jeg ønsker meg en ødelagt CRT sjerm Vegard_: gjør jeg deT? 6279818[/snapback] Du får en ødelagt CRT skjerm, men den er ødelagt og du gir den til Vegard som kaster den i søpla. Jeg vil ha en liten katt, som ikke spiser meg opp. 6279940[/snapback] du får en katt, men kattlen fikk får biff hoss naboen så den flytter ut. jeg vil ha en ekstern harddisk Lenke til kommentar
sigz Skrevet 10. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2006 Du får en harddisk, men du har ingen PC og bruke den i:/ Jeg vil ha...100 brennecd'er med mitt navn på. Lenke til kommentar
Flemmingss Skrevet 10. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2006 Du får en harddisk, men du har ingen PC og bruke den i:/ Jeg vil ha...100 brennecd'er med mitt navn på. 6279980[/snapback] det har du, men så kommer en av de domme vennene dine og tusjer over navnet jeg vil ah en PC med usb 2 ingang Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 10. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2006 Du får pcen, men oppdager at det er feil på windowsen din sånn at ingen usb-dingser vil fungere Ønsker meg noen å spille uno med på xbox-live Lenke til kommentar
Flemmingss Skrevet 10. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2006 Du får pcen, men oppdager at det er feil på windowsen din sånn at ingen usb-dingser vil fungere Ønsker meg noen å spille uno med på xbox-live 6280008[/snapback] Per kunne spille med deg, men plutselig hadde hann ikke råd til xbox live lisens lengre jeg vil ha en pvc plast kule Lenke til kommentar
Solid Skrevet 10. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2006 Du får det, men du får den i kjeften din. Jeg ønsker meg en pingvin. Lenke til kommentar
Flemmingss Skrevet 10. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2006 Du får det, men du får den i kjeften din. Jeg ønsker meg en pingvin. 6280224[/snapback] Du får en pingvin, men så kommer en linux nerd og stjeler den Jeg vil ha en homo Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 10. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2006 Du får fox88, men desverre er rasshølet hans plombert. Jeg vil ha ny pc og nye fotballsko. Lenke til kommentar
Flemmingss Skrevet 10. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2006 Du får fox88, men desverre er rasshølet hans plombert. Jeg vil ha ny pc og nye fotballsko. 6280259[/snapback] Du får ny PC og fotball sko, men desverre viste du ikke bedre en å prøve skoene på PC-en. Jeg vil ha en spiker Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2006 du får en spiker, gjennom tissen. jeg vil ha en ny sone fri dvd spiller Lenke til kommentar
Flemmingss Skrevet 10. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2006 du får en spiker, gjennom tissen. jeg vil ha en ny sone fri dvd spiller 6280364[/snapback] det får du, men du har ikke noen TV og se DVD på. jeg bil ha cola Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg