Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ødelegg ønsket leken!

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du møter Stonemeister, men du finner ut at han er homse, og at han prøver seg på deg.

Jeg ønsker meg en fotball, den skal være rundt, hvit, og det skal stå Øyvind på den

6279780[/snapback]

Fotballen får du, men Zeromac kommer flygende på sin gigantiske kjøttmeis og sprekker den.

Jeg ønsker meg Vegard_ smurt inn i glasur :love:

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Jeg er smurt inn i glasur, men klarer ikke stå stille på gulvet, og jeg sklir ut av armene dine når du prøver å ta meg opp. Dessuten er glasuren ganske illeluktende.

Jeg vil treffe Zeromac.

Lenke til kommentar
Jeg er smurt inn i glasur, men klarer ikke stå stille på gulvet, og jeg sklir ut av armene dine når du prøver å ta meg opp. Dessuten er glasuren ganske illeluktende.

Jeg vil treffe Zeromac.

6279793[/snapback]

du treffer Zeromac, men plutselig tar Zeromac selvmord.

Jeg ønsker meg en ødelagt CRT sjerm

Vegard_: gjør jeg deT?

Endret av Flemmingss
Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Leken er enkel, en bruker sier noe han/hun ønsker, og den neste brukeren skal da "oppfylle" ønsket, men da samtidig ødelegge det.

Eksempel:

Person1: "Jeg ønsker at rommet mitt var ryddig"

Person2: "Oppfylt, nå har du -ingenting- på rommet ditt "

De som prøver å "safe seg" ved å skrive noe veldig "trygt", kan jo gi andre alternativer?

Eksempel:

Person1: "Jeg ønsker jeg hadde en sekk med penger. I et brannsikkert hus, i en safe"

Person2: "Oppfylt, men du har ikke nøkkelen til safen"

Prøv å ikke ødelegge leken da folkens med innlegg som, ""Du fikk pengene men huset ble sprengt av en KWASSSABELT stor MonSTeR bombe!"", prøv å "finte ut" personen før deg om han/hun prøver å safe seg

Ikke ødelegg ønsker sånn.

Lenke til kommentar
Leken er enkel, en bruker sier noe han/hun ønsker, og den neste brukeren skal da "oppfylle" ønsket, men da samtidig ødelegge det.

Eksempel:

Person1: "Jeg ønsker at rommet mitt var ryddig"

Person2: "Oppfylt, nå har du -ingenting- på rommet ditt "

De som prøver å "safe seg" ved å skrive noe veldig "trygt", kan jo gi andre alternativer?

Eksempel:

Person1: "Jeg ønsker jeg hadde en sekk med penger. I et brannsikkert hus, i en safe"

Person2: "Oppfylt, men du har ikke nøkkelen til safen"

Prøv å ikke ødelegge leken da folkens med innlegg som, ""Du fikk pengene men huset ble sprengt av en KWASSSABELT stor MonSTeR bombe!"", prøv å "finte ut" personen før deg om han/hun prøver å safe seg

Ikke ødelegg ønsker sånn.

6279825[/snapback]

ødela jeg den?

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Er mistenkelig likt eksempelet på ulovlig ønskeødelegging:

"Du fikk pengene men huset ble sprengt av en KWASSSABELT stor MonSTeR bombe!"

:p

Lenke til kommentar

Jeg vil treffe Zeromac.

6279793[/snapback]

6279818[/snapback]

Du får en ødelagt CRT skjerm, men den er ødelagt og du gir den til Vegard som kaster den i søpla.

Jeg vil ha en liten katt, som ikke spiser meg opp.

Lenke til kommentar

Jeg vil treffe Zeromac.

6279793[/snapback]

6279818[/snapback]

Du får en ødelagt CRT skjerm, men den er ødelagt og du gir den til Vegard som kaster den i søpla.

Jeg vil ha en liten katt, som ikke spiser meg opp.

6279940[/snapback]

du får en katt, men kattlen fikk får biff hoss naboen så den flytter ut.

jeg vil ha en ekstern harddisk

Lenke til kommentar
Du får pcen, men oppdager at det er feil på windowsen din sånn at ingen usb-dingser vil fungere

Ønsker meg noen å spille uno med på xbox-live

6280008[/snapback]

Per kunne spille med deg, men plutselig hadde hann ikke råd til xbox live lisens lengre

jeg vil ha en pvc plast kule

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...