Gå til innhold

Ødelegg ønsket leken!


Lakus

Anbefalte innlegg

Du fikk hele Blizz. men noen tok selskapet vekk fra deg siden grunnen til at du ville ha selskapet var sA kjedelig. MAnedspriesen ble senere doblet.

 

 

Jeg vil spille WoW :(

6278442[/snapback]

To late, SUCKER!

 

 

Du kan ikke spille wow, av grunner som står i posten min som faktisk var i tide.

 

Jeg vil ha nye fotballsko.. med samme krav som i forgje post.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du fikk hele Blizz. men noen tok selskapet vekk fra deg siden grunnen til at du ville ha selskapet var sA kjedelig. MAnedspriesen ble senere doblet.

 

 

Jeg vil spille WoW :(

6278442[/snapback]

To late, SUCKER!

 

 

Du kan ikke spille wow, av grunner som står i posten min som faktisk var i tide.

 

Jeg vil ha nye fotballsko.. med samme krav som i forgje post.

6278454[/snapback]

 

Du får skoene, men faller ned en trapp og knekker beina.

 

Jeg vil at kjæresten min skal komme på msn.

Lenke til kommentar
Jeg gidder ikke mer! FFS

6278491[/snapback]

 

Du får invilget ønsket om å slutte, du er herved ikke lenger med i denne tråden. MEN! Ulempen er at du ikke klarer holde deg unna, så du er tilbake i morra :D

6278503[/snapback]

Du har ikke noe ønske så jeg ønsker meg:

 

 

At lord myrrah følger med, og at han poster i tide, han poster alltid etter :lol:

Lenke til kommentar
Jeg gidder ikke mer! FFS

6278491[/snapback]

 

Du får invilget ønsket om å slutte, du er herved ikke lenger med i denne tråden. MEN! Ulempen er at du ikke klarer holde deg unna, så du er tilbake i morra :D

6278503[/snapback]

Du har ikke noe ønske så jeg ønsker meg:

 

 

At lord myrrah følger med, og at han poster i tide, han poster alltid etter :lol:

6278581[/snapback]

 

Han kommer ikke tilbake før i morra, det var det som var det ulempen med ønsket hans.

Lenke til kommentar
Siden ingen ønsker noe som helst så blir det servert Hvitost,

6278777[/snapback]

 

Ønsket blir oppfyllt, men alle gulostingene dør av en rar sykdom som plutselig sprer seg over alle som sier gulost.

Endret av Alexanderhagen
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Siden ingen ønsker noe som helst så blir det servert Hvitost,

6278777[/snapback]

 

Ønsket blir oppfyllt, men alle gulostingene dør av en rar sykdom som plutselig sprer seg over alle som sier gulost.

6278799[/snapback]

 

Jaja! Nå ønsket jeg meg ikkeno egentlig, men hvis jeg skal ønske noe så blir det en utlagt tarm som alle beundrer. :hrm:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Vel, du fikk det da....synd den tetta seg og du sprengte innvendig av for mye dritt :!:

 

Ønsker meg ny tannkost

6279080[/snapback]

 

Javel, så får du den som kosta veldig mye.

 

Nå vil jeg for det svartsvidde grønnstekte ha en utlagt tarm som alle BEUNDRER.

Lenke til kommentar

Du får en hvalross, men etter 3 minutter kommer Steinar Bastesen på besøk og skyter både den og deg (siden du tilfeldigvis var ute å kastet ball med den), og Greenpeace okkuperer huset ditt i minst 4 år fremover for å markere sin avsky for den brutale nedslaktingen av den forsvarsløse hvalrossen.

Faren din går personlig konkurs etter å ha brukt alle sparepengene på en minnestatue av hvalrossen (statuen blir forøvrig revet av kommunen pga manglende byggetillatelse), moren din blir pillemisbruker, og søstra di på 14 må trekke på gata for å forsørge hele familien.

 

Ønsker at ungen skal bli ferdig pottetrent og få samme døgnrytme som foreldrene (jeg liker IKKE å stå opp klokka 7 på en lørdag).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...