themanfrom Skrevet 9. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2006 Du fikk hele Blizz. men noen tok selskapet vekk fra deg siden grunnen til at du ville ha selskapet var sA kjedelig. MAnedspriesen ble senere doblet. Jeg vil spille WoW 6278442[/snapback] To late, SUCKER! Du kan ikke spille wow, av grunner som står i posten min som faktisk var i tide. Jeg vil ha nye fotballsko.. med samme krav som i forgje post. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 9. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2006 Du fikk hele Blizz. men noen tok selskapet vekk fra deg siden grunnen til at du ville ha selskapet var sA kjedelig. MAnedspriesen ble senere doblet. Jeg vil spille WoW 6278442[/snapback] To late, SUCKER! Du kan ikke spille wow, av grunner som står i posten min som faktisk var i tide. Jeg vil ha nye fotballsko.. med samme krav som i forgje post. 6278454[/snapback] Du får skoene, men faller ned en trapp og knekker beina. Jeg vil at kjæresten min skal komme på msn. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 9. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2006 Du fikk et par fotballsko som var slitt nAr du fikk dem, men han som hadde slitt dem hadde brukt lang tid pA A slite dem! Jeg vil ha Vegard_ tilbake! Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 9. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2006 Jeg skulle ønske jeg fikk tilbake Blizzard, så jeg kunne banne alle spillerne, untatt de jeg kjente. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 9. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) Jeg gidder ikke mer! FFS Eller jo... Alexander, alle ble bannet, men vennene dine sluttet fordi det var alt for fA spillere runt omkring og da blir jo spillet grisekjedelig. Jeg Onsker meg en god sigar. Endret 9. juni 2006 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 9. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2006 Jeg gidder ikke mer! FFS 6278491[/snapback] Du får invilget ønsket om å slutte, du er herved ikke lenger med i denne tråden. MEN! Ulempen er at du ikke klarer holde deg unna, så du er tilbake i morra Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 9. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2006 Jeg gidder ikke mer! FFS 6278491[/snapback] Du får invilget ønsket om å slutte, du er herved ikke lenger med i denne tråden. MEN! Ulempen er at du ikke klarer holde deg unna, så du er tilbake i morra 6278503[/snapback] Du har ikke noe ønske så jeg ønsker meg: At lord myrrah følger med, og at han poster i tide, han poster alltid etter Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 9. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2006 Jeg gidder ikke mer! FFS 6278491[/snapback] Du får invilget ønsket om å slutte, du er herved ikke lenger med i denne tråden. MEN! Ulempen er at du ikke klarer holde deg unna, så du er tilbake i morra 6278503[/snapback] Du har ikke noe ønske så jeg ønsker meg: At lord myrrah følger med, og at han poster i tide, han poster alltid etter 6278581[/snapback] Han kommer ikke tilbake før i morra, det var det som var det ulempen med ønsket hans. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 9. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) Siden ingen ønsker noe som helst så blir det servert Hvitost, Endret 9. juni 2006 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 9. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) Siden ingen ønsker noe som helst så blir det servert Hvitost, 6278777[/snapback] Ønsket blir oppfyllt, men alle gulostingene dør av en rar sykdom som plutselig sprer seg over alle som sier gulost. Endret 9. juni 2006 av Alexanderhagen Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 9. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2006 Siden ingen ønsker noe som helst så blir det servert Hvitost, 6278777[/snapback] Ønsket blir oppfyllt, men alle gulostingene dør av en rar sykdom som plutselig sprer seg over alle som sier gulost. 6278799[/snapback] Jaja! Nå ønsket jeg meg ikkeno egentlig, men hvis jeg skal ønske noe så blir det en utlagt tarm som alle beundrer. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 10. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2006 Vel, du fikk det da....synd den tetta seg og du sprengte innvendig av for mye dritt :!: Ønsker meg ny tannkost Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 10. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2006 Vel, du fikk det da....synd den tetta seg og du sprengte innvendig av for mye dritt :!: Ønsker meg ny tannkost 6279080[/snapback] Javel, så får du den som kosta veldig mye. Nå vil jeg for det svartsvidde grønnstekte ha en utlagt tarm som alle BEUNDRER. Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 10. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2006 Du fikk en ny tannkost men alt sølet fra tarmen som sprakk dekket den til med tarmslynge å annet gørr.. Jeg ønsker meg en hvalross som jeg kan ha i hagen! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 10. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2006 Litt treg vel ...? Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 10. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2006 Du får en hvalross, men etter 3 minutter kommer Steinar Bastesen på besøk og skyter både den og deg (siden du tilfeldigvis var ute å kastet ball med den), og Greenpeace okkuperer huset ditt i minst 4 år fremover for å markere sin avsky for den brutale nedslaktingen av den forsvarsløse hvalrossen. Faren din går personlig konkurs etter å ha brukt alle sparepengene på en minnestatue av hvalrossen (statuen blir forøvrig revet av kommunen pga manglende byggetillatelse), moren din blir pillemisbruker, og søstra di på 14 må trekke på gata for å forsørge hele familien. Ønsker at ungen skal bli ferdig pottetrent og få samme døgnrytme som foreldrene (jeg liker IKKE å stå opp klokka 7 på en lørdag). Lenke til kommentar
Erren Skrevet 10. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2006 Ungen din blir det, men blir et skikkelig problembarn i både barnehage og på skolen fordi han sover til kl. 12 og er våken til kl. 2. Jeg ønsker meg godvær til langt på natt Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2006 Godværet kommer til langt på natt, men det begynner å tordne og regne etter 5 minutter. Jeg ønsker meg en nettside Lenke til kommentar
Erren Skrevet 10. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2006 Du får en nettside, men domenet er for likt statens, så den blir livstidsbanna fra nettverk over hele Norge. Jeg vil ha Kirby-marsipanfigurer. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2006 Du får marsipanfiguren, men kaninen din er så sulten at den spiser opp alle sammen. Jeg vil ha en glatt sukkersmurt rompeballe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg