Fatty Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Du får en ny klokke, men den er for avansert og viser alt annet enn tiden så du kaster den. Jeg vil ha en øl. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Du får en øl, en SKIKKELIG nydelig en, en slik du bare ser på reklamer! Å ja, det er en tuborg. MEN, du glemmer helt av at den står i kjøleskapet og den gjærer seg før du rekker å drikke den.. Jeg vil ha penger! penger!! Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Du får en øl, en SKIKKELIG nydelig en, en slik du bare ser på reklamer! Å ja, det er en tuborg. MEN, du glemmer helt av at den står i kjøleskapet og den gjærer seg før du rekker å drikke den.. Jeg vil ha penger! penger!! 6276440[/snapback] Du får masse penger, men blir ranet av B-Gjengen... Jeg ha en kakerlakk(?)... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) du får en kakerlakk og den overlever atomkrigen, du gjør det ikke jeg vil ha god of war 2 Endret 9. juni 2006 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) du får en kakerlakk og den overlever atomkrigen, du gjør det ikke jeg vil ha god of war 2 6276477[/snapback] Du får God of War 2, men det er defekt. På vei til butikken for å bytte faller du ned i et komlokk. Nede i kloakken blir du angrepet av en gal gjedde som river av det snoppen. Du kommer deg opp, og i smerterusen sjangler du inn på Norgesforbundet for transvestitter. Da de tror du er en av dem forklarer du deg desperat og de tror du håner dem. De peiser deg ut på gata, der du møter Britt-Gunnhild (59) som liker å slikke avrivd-penis sår. Du våkner neste morgen og må gnage av deg armen for å unnslippe Britt-Gunnhilds 203kg's kropp som ligger oppå deg. Da du både snoppløs og en-armet løper ned igjennom gata raser en stor dampveivals bortover gata. Du kaster deg til side, men siden du har så dårlig spenst blir halve kroppen din most. Du drar deg bort til sykehusets kjeller og når du kommer til heisen lukkes døren før du fikk skubbet inn hele kroppen din. Men ikke mist hodet, her kommer mitt ønske: Jeg vil ha en baconrull. Endret 9. juni 2006 av Larzemannen Lenke til kommentar
Erren Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Du får en baconrull, men den er så stor at du blir kvalm av de to første bitene og kaster den. Jeg vil ha påfyll på Kiby-colaen min Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Du får påfyll, og etterhvert får du så mye påfyll at den renner over. Jeg vil ha 50000 innlegg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Du får 49 999 innlegg,men så viser det seg at noen har gått inn på kontoen din noen timer før og postet masse dritt og faenskap. Så idet du skal til å poste det siste gull innlegget har du blitt utestngt fra forumet Eg vil så gjerne min solbrenthet skal vere over asap Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Solbrentheten er borte. Hudkreften ikke Jeg vil ha en assistent til å hjelpe meg med en kjip jobb. Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Solbrentheten er borte. Hudkreften ikke Jeg vil ha en assistent til å hjelpe meg med en kjip jobb. 6277245[/snapback] Du får en men hun er så fin at du gjør alt bare for å imponere henne, ho blir forfremma og du blir sparka. Ønsker at noen ødelegger bilen min så jeg slipper å reparere den. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Den ble Odelagt, og du slapp A reparere den, men du mAtte reparere naboens fire biler istedenfor. Jeg vil hjem til norge :/ Lenke til kommentar
xHT Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) Du kommer hjem til Norge, men i det flyet skal til å lande sprenger en terrorist flyet i lufta og alle omkommer! Jeg vil ha to is! EDIT: Damn, too slow EDIT2: Oppfyllte ønsket til Lord-M i stedet Endret 9. juni 2006 av xHT Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Jeg har to is til deg, men du mA hente de selv (her i Paris) Jeg vil ha en ny jakke. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Du får en ny jakke med bilde av Mohammed på. Jeg vil ha Nokia-pennen min tilbake. Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Du får Nokia-pennen din tilbake i posten, men den brakk under veis. Jeg vil ha alle Iron Maiden albumene som er gitt ut, i en hodeskalle av plast. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Du får det, men du får ikke åpna hodeskallen. Jeg ønsker meg nye solbriller. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Du fAr nye solbriller, men noen lissforstod nAr de lagde brillene sA du fAr ikke sett igjenom dem. Vil gjerne ha en het natt med Vegard_ Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Du får en het natt med meg. Jeg steker deg i ovnen sammen med Grandiosa Kjøttdeig og løk med plasten og eska på. Jeg ønsker meg en fotball. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 FornAErma nA D fAr fotballen, men den har ikke noe hull sA d kan ikke fylle den med luft.(Var ikke luft i den nAr du fikk den heller) Jeg vil ha en blA balong. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Du får en blå ballong formet som Mohammed. Verken du eller den lever særlig lenge. Jeg vil ha en het natt med Lord-Myrrah. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg