Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ødelegg ønsket leken!

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du får en øl, en SKIKKELIG nydelig en, en slik du bare ser på reklamer! Å ja, det er en tuborg. MEN, du glemmer helt av at den står i kjøleskapet og den gjærer seg før du rekker å drikke den..

Jeg vil ha penger! penger!!

6276440[/snapback]

Du får masse penger, men blir ranet av B-Gjengen...

Jeg ha en kakerlakk(?)...

Lenke til kommentar
du får en kakerlakk og den overlever atomkrigen, du gjør det ikke

jeg vil ha god of war 2

6276477[/snapback]

Du får God of War 2, men det er defekt. På vei til butikken for å bytte faller du ned i et komlokk. Nede i kloakken blir du angrepet av en gal gjedde som river av det snoppen. Du kommer deg opp, og i smerterusen sjangler du inn på Norgesforbundet for transvestitter. Da de tror du er en av dem forklarer du deg desperat og de tror du håner dem. De peiser deg ut på gata, der du møter Britt-Gunnhild (59) som liker å slikke avrivd-penis sår. Du våkner neste morgen og må gnage av deg armen for å unnslippe Britt-Gunnhilds 203kg's kropp som ligger oppå deg. Da du både snoppløs og en-armet løper ned igjennom gata raser en stor dampveivals bortover gata. Du kaster deg til side, men siden du har så dårlig spenst blir halve kroppen din most. Du drar deg bort til sykehusets kjeller og når du kommer til heisen lukkes døren før du fikk skubbet inn hele kroppen din.

Men ikke mist hodet, her kommer mitt ønske:

Jeg vil ha en baconrull.

Endret av Larzemannen
Lenke til kommentar

Du får 49 999 innlegg,men så viser det seg at noen har gått inn på kontoen din noen timer før og postet masse dritt og faenskap. Så idet du skal til å poste det siste gull innlegget har du blitt utestngt fra forumet :tease:

Eg vil så gjerne min solbrenthet skal vere over asap :no:

Lenke til kommentar
Solbrentheten er borte. Hudkreften ikke

Jeg vil ha en assistent til å hjelpe meg med en kjip jobb.

6277245[/snapback]

Du får en men hun er så fin at du gjør alt bare for å imponere henne, ho blir forfremma og du blir sparka.

Ønsker at noen ødelegger bilen min så jeg slipper å reparere den.

Lenke til kommentar

Du kommer hjem til Norge, men i det flyet skal til å lande sprenger en terrorist flyet i lufta og alle omkommer!

Jeg vil ha to is!

EDIT: Damn, too slow :(

EDIT2: Oppfyllte ønsket til Lord-M i stedet :D

Endret av xHT
Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Du får en het natt med meg. Jeg steker deg i ovnen sammen med Grandiosa Kjøttdeig og løk med plasten og eska på.

Jeg ønsker meg en fotball. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...