Gå til innhold

Ødelegg ønsket leken!


Lakus

Anbefalte innlegg

Flaringo får powerballen sin, men den spinner så fort, at den bryter alle lover, og forsvinner inn i et sort hull.

 

Connubialis får Alba, men etter 3 dager gifter hun seg med meg, så tar hun selvmord.

 

 

Jeg ønsker meg grillmat.

 

 

Edit: Håper mitt ønske står ved, siden jeg svarte både connu og flaringo.

Endret av Patrick.M
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du får den nå Men du blir plutselig overfalt av en gjeng ninja’s som fører deg til japan, der du blir en man gaisha, og må danse og spille for en japansk rik familie, de blir lei av deg og selger deg som man whore til en pimp i Bangkok

 

når rompa de er så revet opp og løs som den kan bli, greier du å rømme, du kommer til usa og får jobb som dass tømmer når du endelig nok penger kjøper du en fly billett til norge, men flyet styrter i havet og du blir drivende i atlanteren på en flåte i 6 uker, sammen med 5 andre, og de spiser beinet ditt for å få nok mat, når dere endelig finner land er dere i frankrike der blir du brukt som slave arbeid hos en mimer som misbruker deg seksuelt med en fransk loff.

 

Du kommer deg fri ved å gnage av deg det andre beinet. Du drar deg langs de varme motorveiene opp gjennom frankrike, tyskland og Danmark. Der prøver noen danske rednecks å lage danske pølse av deg og du må ofre den ene armen din får å komme unna. nå krabber du med den ene armen din gjennom Sverige og norge, du er rett foran døra di, og skal til og banke på. Når du blir kidnappet av romvesen som skal stille deg ut i et intergalaktisk zoo, der tilbringer du 10 år før du blir spist av en bjørn som kommer seg ut av buret sitt.

 

jeg ønsker meg en ny tv

Endret av gunfreak19
Lenke til kommentar

gunfreak: Omg... seriøst :lol: :!:

 

 

Du får tven din, men du må hente den nedi en ubåt, som tilfeldigvis er fra 1970 og som ligger på bunnen av kapp gropen(eller hva den eheter, iaf 11000meter NED!.

 

 

 

Jeg vil ha ei jente som misbruker meg seksuelt. :ermm:

Endret av Patrick.M
Lenke til kommentar
Det får du, MEN fra ingen steder dukker det opp et sorthull som du blir sugd inni, du drar 65 millioner år bakover og havner i Mexico, du ser  opp, og får en astroide i hode.

6275963[/snapback]

teller ikke fordi du ønsket det ingen ting.

 

du får jenten, men hun skaffer seg en kuk når hun ser deg.

 

jeg ønsker meg fortsatt jessica simpson.

Lenke til kommentar
Du får Jessica Simpson, men forstår med en gang kraften til film- og fotomanipulering.

 

Jeg ønsker meg en laserpeker som ikke dreper meg.

6276037[/snapback]

Du får en laserpeker, men så kommer det en gnom, og sparker deg i balla, og tar laserpekeren og stikker av.

 

Jeg vil gifte meg med morra di

Lenke til kommentar
Du får masse penger, men Bush lurer dem fra deg fordi de er "nucilar".

 

Jeg ønsker meg noen som blir med ut og spiller fotball! :omg:

6276146[/snapback]

Joda, noen blir med å spille fotball. Uheldigvis er dette rømte pasienter på fra lukket avdeling, and they dont mind a dirty play. :evil:

 

Jeg vil ha en astroide...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...