Håvard Skrevet 9. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2006 Du får superkreftene til spider man, men så får alle andre kreftene til King Kong, så du blir most Vil ha mobilen pappa skal kjøpe seg om ca en time 6273754[/snapback] Du får den, men så mister du den, og det kommer en trailer å kjører over den. Jeg ønsker meg.. at hvitost vinner pollen Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 9. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2006 Hvitost vinner, men så finner du ut at du sier gulost. Jeg skulle ønske jeg ikke fikk et ønske Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 9. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2006 Hvitost vinner, men så finner du ut at du sier gulost. Jeg skulle ønske jeg ikke fikk et ønske 6273784[/snapback] Fillern.. Planen min gikk mot meg Du hadde ingen ønsker, og siden du ikke ønsket noe i det hele tatt, forsto du ikke meningen med livet, og drepte deg selv. Jeg ønsker at alle kunne forstå at gulost er riktig! Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 9. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2006 Men ettersom du lyver på det ønsket så mener alle at gulost er riktig , jeg ønsker at noen kjøper gammle annlegget mitt nå! Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 9. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2006 for 50 øre Jeg vil ha penger Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 9. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2006 du får de 50 ørene jeg fikk jeg ønsker at noen gir meg 2500 kr på annlegget Lenke til kommentar
LG_91 Skrevet 9. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2006 Noen gir deg 2500penger for anlegget. Monopolpenger. Jeg ønsker meg mer is, eller foresten, det henter jeg bare nå. Snakkes Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 9. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2006 Frysern er tom for is Jeg ønsker at noen skriver en ny post her Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 9. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2006 Men det er ingen mening med den Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2006 Men det er ingen mening med den 6274016[/snapback] Du slår hodet mot en vegg, knuser skallen, blir hjernedød og havner på institusjon. Jeg ønsker meg evig verdensherredømme. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 9. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) Men det er ingen mening med den 6274016[/snapback] Du slår hodet mot en vegg, knuser skallen, blir hjernedød og havner på institusjon. Jeg ønsker meg evig verdensherredømme. 6274838[/snapback] Du får evig verdensdømme men dør et halvt år senere av hjertesvik... Jeg vil ha en X-box 360, PS3 og Wii med spill uten skader, naturkatastrofer,død, husras, strømsvik og at de funker perfekt. Edit: de tåler skudd, eksploskjoner og er beskyttet av et lag med diamant. Endret 9. juni 2006 av joakim-killer Lenke til kommentar
Arang Skrevet 9. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2006 Du får spill ... Barbie Pony Riding, som er det eneste spillet de vil kjøre. Jeg vil at druer skal bli gratis! Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 9. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) Ønsker oppfyllt! Du spiser de fordervede gratis druene, som er gjæret som bare fy! Du blir dritafull og får husarrest av foreldrene dine resten av sommeren. Jeg vil bade i sjøen der det ikke er noen haier, monstre, store fisk som spiser meg opp, det skal også være badevakter der så jeg ikke drukner. Vannet skal ha en temperatur på +25 grader celsius. Endret 9. juni 2006 av krizkriz Lenke til kommentar
Erren Skrevet 9. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2006 Du får bade der, men sjøen er under streng bevoktning, det er ingen andre der pluss at badevaktene er homofile. Jeg vil ha en Kirby Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 9. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2006 Du får bade der, men sjøen er under streng bevoktning, det er ingen andre der pluss at badevaktene er homofile. Jeg vil ha en Kirby 6275104[/snapback] Det viser seg at det er en gremlin i forkledning... Ønsker meg ferdiglagd middag Lenke til kommentar
Erren Skrevet 9. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2006 Du får en kalkunstek i en sånn en boil-in-bag, men posen kleber seg til kalkunen og hele dritten smaker plast. Jeg vil ha en Kirby som ikke er annet enn en Kirby. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 9. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) too late *fjortentegn* Endret 9. juni 2006 av darkz Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 9. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2006 Du får en kirby, men 2 sekunder etterpå blir han spist av en kjempefrosk. Jeg ønsker meg middag. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 9. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2006 Du får en kalkunstek i en sånn en boil-in-bag, men posen kleber seg til kalkunen og hele dritten smaker plast. Jeg vil ha en Kirby som ikke er annet enn en Kirby. 6275205[/snapback] Du fikk en Kirby, men den ville ikke ha deg. Så den stakk. Jeg vil ha ny tv som funker, er uknuselig og får inn alle kanaler uten problemer. Den har fjernkontroll. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 9. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2006 Flaringo var først. Flaringo får middag, froskelår av åpenbare grunner, men de råtner før han spiser dem fordi han "bare skulle spille litt mer WoW" Jeg ønsker meg USB-kabel til minidiscen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg