Gjest Yoshi Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 Du får langt hår over hele kroppen ned til ryggen og ser ut som en dust. jeg ønsker meg en drage. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 Du får en stor ildsprutende drage som dreper deg og hele byen din. Jeg vil ha en pakke omo ultra... Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Nå vet jeg ikke helt hvordan drage du tenker deg, men du får iallfall en som spruter ild og steker deg, for så å spise deg og spy deg opp igjen. Jeg ønsker meg en grandtante. edit: For sein IGJEN! Endret 8. juni 2006 av anners Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 Jeg vil ha en pakke omo ultra... 6270670[/snapback] Du får det, men forveksler den med en pakke med mel når du skal bake kake. Så du blåser såpebobler ut av alle kroppsåpninger resten av livet ditt. Jeg ønsker meg en dobbeltseng. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 Du får det men det viser seg at det er 2 enkelt senger som er limt oppå hverandre med madrassene imot hverandre så det bli "dobbel seng" Jeg ønsker meg en bra sang på winampen Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 Du får det men det viser seg at det er 2 enkelt senger som er limt oppå hverandre med madrassene imot hverandre så det bli "dobbel seng" Jeg ønsker meg en bra sang på winampen 6270802[/snapback] Du får en bra sang, men den inneholder en skjult melding som bare du kan tyde, og du går på en vill killing spree gjennom hele *insert navnet på stedet du bor*, For så å bli drept og brent, i søppelbrennern på Grønnmo. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 Du får det men det viser seg at det er 2 enkelt senger som er limt oppå hverandre med madrassene imot hverandre så det bli "dobbel seng" Jeg ønsker meg en bra sang på winampen 6270802[/snapback] Du får en bra sang, men den inneholder en skjult melding som bare du kan tyde, og du går på en vill killing spree gjennom hele *insert navnet på stedet du bor*, For så å bli drept og brent, i søppelbrennern på Grønnmo. 6270878[/snapback] Ønske? tar det for deg vil ha mere bensin på moppa Lenke til kommentar
LG_91 Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 Du får mer bensin på moppa, men du fyller feil, du tar pumpa med avgiftsfri diesel. Jeg ønsker meg en ny sveis Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) du får ny sveis, men det er Complexity som klipper deg, og han vil deg vondt fordi han fylte feil på moppa. jeg vil ha penger, pengene skal være norske, i tusenlapper, og fra før 1990. de skal leveres i en rød stresskoffert og leveres til meg , KOfferten skal være lenket til meg med håndjern og det er altid 2 licakter rundt meg, ingen av disse livaktene, skader meg på noen måte. og , ja jeg har nøkkelen til kofferten. OG det skal ikke være en tusen lapp, det skal være 1000 1000lapper, NOrske Ekte lapper, forstått? Livaktene, får heller, ikke tak i pengene på noen måte. EDIT: jeg dør heller ikke så lenge jeg har pengene. helelr ikek før jeg får pengene. Endret 8. juni 2006 av norma_saw Lenke til kommentar
K.. Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 Du får pengene, men det blir en grusom inflasjon i landet, så de mister sin verdi totalt. Jeg ønsker meg en blå ballong! Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 9. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2006 Du får en blå ballong, men mister den etter få minutter. Jeg ønsker meg en ny laptop. Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 9. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2006 Du får en blå ballong, men mister den etter få minutter. Jeg ønsker meg en ny laptop. 6272641[/snapback] Du kjøper min gamle for blodpris, bare for å oppdage at den er buggy som f.... Ønsker meg varmere vær... Lenke til kommentar
Solid Skrevet 9. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2006 Du får det men denne økningen i tempraturen ødelegger systemet og Norge blir til slutt ovesvømt og du må parre deg med en pingvin for å overleve. Jeg ønsker meg en ny avatar. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 9. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2006 Du fikk det! Men så kom en hauk og knabba den -Jeg ønsker meg en mamma. Lenke til kommentar
FaO Skrevet 9. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2006 Du fikk det! Men så kom en hauk og knabba den -Jeg ønsker meg en mamma. 6272981[/snapback] du får det! Ei gammal skrukke på 73år som kontinuerlig voldtar deg! Jeg ønsker at nynorsk skal gå bort fra norsken å bli ett selvstendig språk som ingen liker! Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 9. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2006 Du fikk det! Men så kom en hauk og knabba den -Jeg ønsker meg en mamma. 6272981[/snapback] du får det! Ei gammal skrukke på 73år som kontinuerlig voldtar deg! Jeg ønsker at nynorsk skal gå bort fra norsken å bli ett selvstendig språk som ingen liker! 6272998[/snapback] Det er greit. Fra og med nå er det bare pakistansk som skal snakkes her i Norge. Jeg vil jobbe. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 9. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2006 Du fikk det! Men så kom en hauk og knabba den -Jeg ønsker meg en mamma. 6272981[/snapback] du får det! Ei gammal skrukke på 73år som kontinuerlig voldtar deg! Jeg ønsker at nynorsk skal gå bort fra norsken å bli ett selvstendig språk som ingen liker! 6272998[/snapback] Det er greit. Fra og med nå er det bare pakistansk som skal snakkes her i Norge. Jeg vil jobbe. 6273025[/snapback] Du får jobb men det er som kasteløs i India, du må jobbe med de døde resten av livet . Jeg ønsker å være 1,80 høy. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 9. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2006 Du tok veksthormoner for å bli større....desverre ble du litt større enn antatt, ca 2.50 isteden. Så nå må du leve resten av livet som et misfoster. Ettersom du suger i basketball Jeg vil hjem fra skola nå! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) du kommer hjem fra skolen, men faller og brekker beinet på veien. Edit: Jeg vil ha superkreftene til spiderman. Endret 9. juni 2006 av Shikaru Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2006 Du får superkreftene til spider man, men så får alle andre kreftene til King Kong, så du blir most Vil ha mobilen pappa skal kjøpe seg om ca en time Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg