Gå til innhold

Ødelegg ønsket leken!


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du får det men det viser seg at det er 2 enkelt senger som er limt oppå hverandre med madrassene imot hverandre så det bli "dobbel seng" :)

 

 

Jeg ønsker meg en bra sang på winampen

6270802[/snapback]

 

Du får en bra sang, men den inneholder en skjult melding som bare du kan tyde, og du går på en vill killing spree gjennom hele *insert navnet på stedet du bor*, For så å bli drept og brent, i søppelbrennern på Grønnmo.

Lenke til kommentar
Du får det men det viser seg at det er 2 enkelt senger som er limt oppå hverandre med madrassene imot hverandre så det bli "dobbel seng" :)

 

 

Jeg ønsker meg en bra sang på winampen

6270802[/snapback]

 

Du får en bra sang, men den inneholder en skjult melding som bare du kan tyde, og du går på en vill killing spree gjennom hele *insert navnet på stedet du bor*, For så å bli drept og brent, i søppelbrennern på Grønnmo.

6270878[/snapback]

 

Ønske?

 

tar det for deg :) vil ha mere bensin på moppa

Lenke til kommentar

du får ny sveis, men det er Complexity som klipper deg, og han vil deg vondt fordi han fylte feil på moppa.

 

 

jeg vil ha penger, pengene skal være norske, i tusenlapper, og fra før 1990. de skal leveres i en rød stresskoffert og leveres til meg , KOfferten skal være lenket til meg med håndjern og det er altid 2 licakter rundt meg, ingen av disse livaktene, skader meg på noen måte. og , ja jeg har nøkkelen til kofferten.

 

OG det skal ikke være en tusen lapp, det skal være 1000 1000lapper, NOrske Ekte lapper, forstått?

Livaktene, får heller, ikke tak i pengene på noen måte.

 

EDIT: jeg dør heller ikke så lenge jeg har pengene. helelr ikek før jeg får pengene.

Endret av norma_saw
Lenke til kommentar
Du fikk det! Men så kom en hauk og knabba den :devil:

-Jeg ønsker meg en mamma.

6272981[/snapback]

du får det! Ei gammal skrukke på 73år som kontinuerlig voldtar deg!

 

Jeg ønsker at nynorsk skal gå bort fra norsken å bli ett selvstendig språk som ingen liker!

Lenke til kommentar
Du fikk det! Men så kom en hauk og knabba den :devil:

-Jeg ønsker meg en mamma.

6272981[/snapback]

du får det! Ei gammal skrukke på 73år som kontinuerlig voldtar deg!

 

Jeg ønsker at nynorsk skal gå bort fra norsken å bli ett selvstendig språk som ingen liker!

6272998[/snapback]

Det er greit. Fra og med nå er det bare pakistansk som skal snakkes her i Norge. :fun:

 

Jeg vil jobbe.

Lenke til kommentar
Du fikk det! Men så kom en hauk og knabba den :devil:

-Jeg ønsker meg en mamma.

6272981[/snapback]

du får det! Ei gammal skrukke på 73år som kontinuerlig voldtar deg!

 

Jeg ønsker at nynorsk skal gå bort fra norsken å bli ett selvstendig språk som ingen liker!

6272998[/snapback]

Det er greit. Fra og med nå er det bare pakistansk som skal snakkes her i Norge. :fun:

 

Jeg vil jobbe.

6273025[/snapback]

Du får jobb men det er som kasteløs i India, du må jobbe med de døde resten av livet :thumbdown:.

 

Jeg ønsker å være 1,80 høy.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...