brd Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Du blir bannet fra forumet, men du bli bannet på livstid Jeg ønsker meg at SP1 ikke blir bannet Endret 8. juni 2006 av brd Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Oppfyllt, rapport sendt Ønsker meg en ekstern harddisk på 320GB,som ikke blir ødelagt, veier hundre tusen tonn, er større en huset mitt eller er låst inne noe sted. EDIT- men brd var raskere. Endret 8. juni 2006 av Edge Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Jeg ønsker meg at SP1 ikke blir bannet 6269173[/snapback] Oppfylt, han blir permbannet. jeg ønsker meg et koss portapro. Endret 8. juni 2006 av Zeromac Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Oppfylt! NEi nå våknet du fra tastaturet og alt var en drøm! Jeg ønsker at denne tråden blir flytta til Humor! Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Oppfylt! NEi nå våknet du fra tastaturet og alt var en drøm! Jeg ønsker at denne tråden blir flytta til Humor! 6269255[/snapback] Den blir det, men Simen1 reagerer i ren refleks og sender den tilbake til OT-baren. Jeg vil ha dame Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Oppfylt, dame får du, men hu er utro og du mister a. Jeg vil ha en bil. Lenke til kommentar
Sonic^^ Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Du får en el-bil, med skøyteledningene dine går ikke så langt, så du kommer ikke ut av parkerings-plassen. Jeg vil ha elg! Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Du får en gammel og sint elg som spiser husinventaret ditt og pisser i kjøleskapet ditt. Jeg ønsker meg gode franskkunnskaper. Lenke til kommentar
KTV Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Du får en gammel og sint elg som spiser husinventaret ditt og pisser i kjøleskapet ditt. Jeg ønsker meg gode franskkunnskaper. 6269620[/snapback] Du får gode franskkunskaper, men alle som kan snakke fransk dør av fugleinfluensa så det er ikke noen vits å kunne fransk. Jeg ønsker meg en buss. Endret 8. juni 2006 av KTV Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Du får bussen.... Rett i brystet og dør. Jeg ønsker at alle lekser ble avskaffet. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Utdanningsministeren bestemmer seg for å avskaffe lekser for elever i den norske skule, og innfører i staden 14-timers skuledager. Eg ønsker ein vellykka eksamen i morga. Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Utdanningsministeren bestemmer seg for å avskaffe lekser for elever i den norske skule, og innfører i staden 14-timers skuledager. Eg ønsker ein vellykka eksamen i morga. 6269713[/snapback] Du får en vellykket eksamen, men på veien hjem jubler du så mye av glede at stemmebåndet ditt ryker. Jeg ønsker meg en stor widescreen-tv på rommet mitt. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Du får en stor widescreen-tv på rommet ditt, men du får ikke opp døra eller vinduet lenger og dør der inne etter tre dager. Jeg ønsker meg RV i Oslostyret. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Du får RV i Oslostyret, men de gjør en så dårlig jobb at alle dør av forurensing... Jeg vil fise skikkelig høyt og kraftig... Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Du fiser høyt og kraftig, men det var nok ikke bare gass som følgte med ... Jeg vil ha mer black-metal på maskina Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Du får masse Black-Metal på maskina, men dessverre så mye at harddisken blir overbelastet og huset ditt brenner ned. Jeg vil ha et glass å drikke brusen min av. Lenke til kommentar
Foxyboy Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 du får et glass, men det knuser i hendene dine og det faller mass glasskår i munnen din som du svelger. du dør av smertene Jeg ønsker meg at Metallica holder på til de dæver Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Metallica gjør det, men de blir truffet av lynet i morgen... så gg! Jeg vil ha forumets mest geniale gullkorn. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Du får det, men ingen klarer noensinne å ta deg seriøst. Du blir hengt ut overalt og blir dypt deprimert. Jeg ønsker meg to timer tilbake i tid. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Du får det, men ingen klarer noensinne å ta deg seriøst. Du blir hengt ut overalt og blir dypt deprimert. Jeg ønsker meg to timer tilbake i tid. 6270585[/snapback] Du havner to timer tilbake i tid, den gangen du ble torturert av psykopatiske terrorister. Jeg vil ha langt hår, ned til ryggen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg