ⅵdar Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Du får en hyssing, men den vikler seg rundt halsen din slik at du blir kvalt. Jeg vil ikke kjøpe lodd. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 men du får prakket på deg et lodd så du får det allikevel. Jeg vil ha en and. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Du får en hyssing, men den vikler seg rundt halsen din slik at du blir kvalt. Jeg vil ikke kjøpe lodd. 6268662[/snapback] Du kjøper ikke lodd, og vel og bra er det, fordi du ville ikke vunnet heller. Men! En syking fra Norsk Tipping (NT) blir så sur fordi du kunne avgjort et veddemål om at NT ville selge 2 millioner lodd i året 2005. Og siden han hadde satt en god del penger blir han forbanna på deg og skyter deg til døde, med et vanngevær. Jeg vil ha en Pantera-CD. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Du får en ødelagt cd noen har skrevet "Pantera" på med tusj. Jeg ønsker meg ny mp3-spiller. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Du får en ødelagt cd noen har skrevet "Pantera" på med tusj. Jeg ønsker meg ny mp3-spiller. 6268725[/snapback] Du får en 12KB MP3 som er blitt snekra sammen av en gal 12-åring. Jeg vil ha hvitere tenner. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Du får hvitere tenner, men ingen får glede av å se dem siden de blir blendet og du må holde kjeften lukket til en hver anledning, du får aldri sagt noe igjen og dør alene. Jeg ønsker meg en bedre pc. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Du får 64 mb ram mere. jeg ønsker meg en ny mentos pakke Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Du får en ny mentospakke, men det er ikke noe i den. Jeg ønsker meg kjæreste. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 du får en mann. jeg ønsker meg en ny printer Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 du får en mann. jeg ønsker meg en ny printer 6268821[/snapback] Beklager, men det ødela ikke ønsket. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 hva med en gammel mann da? en med vorter og sopp i ræva? Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 hva med en gammel mann da? en med vorter og sopp i ræva? 6268851[/snapback] niks Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 du får en mann. jeg ønsker meg en ny printer 6268821[/snapback] Beklager, men det ødela ikke ønsket. 6268834[/snapback] Du får en som er opptatt, og ender opp med å få juling. Jeg vil ha evnen til å se alle jeg ser på naken Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Alle du ser er nakene, men så ser du bestemor og den feite cameltoen hennes og du tar selvmord jeg ønsker meg juling Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) det får du, men det gikk så hardt for seg at du ble lam... Jeg ønsker at noen skal ødelegge ønsket mitt om å banke opp en uskyldig forbipasserende... Endret 8. juni 2006 av s¤p¤1 Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Den tilfeldig forbipasserende banket opp deg, og ødela ønsket ditt om å banke ham opp. Jeg ønsker at Creative setter ned prisene ute i butikkene i dag! Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) de satte ned prisene, men samtidig ble det en enorm deflasjon. jeg ønsker en god jul og et godt nytt år. Endret 8. juni 2006 av premium Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Du får en god jul uten gaver pga nissen setter seg fast i pipa , nyttåret blir bra men nissen faller oppå deg pga pipen.Du brekker armen. Jeg vil at alle de døde i familien min skal våkne til live uten at de er zombier men normale. Endret 8. juni 2006 av joakim-killer Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 De våkner til live, de er helt normale, men okkuperer alt av PC og TV i hele huset, de trenger jo noe å gjøre. Jeg ønsker at Creative dumper prisene. Nå. Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 det gjorde de, men samemafiaen plyndret alle butikkene så det var ingenting igjen... jeg ønsker igjen å bli bannet fra forumet!!! vær så snill!! *spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam**spam* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg