Gå til innhold

Ødelegg ønsket leken!

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
du får grøt no. men den er full av svidde grøtbiter + at mordi mista saltbøssa nedi der :p

eg vil ha Grøt med melk til :p

6266649[/snapback]

Du får grøt med melk, men melka er sur å grøten er svidd.

Jeg ønsker flere poster i denne tråden.

Lenke til kommentar

Du får en hybelkanin, men den er grusomt sterk og bryter ned hele din vakre husstand. Deretter kommer vennene til hybelkaninen og fester i hele stuen din slik at naboene klager og politiet ankommer. Og, gjett hvem som får skylda? Ingen tror vel at noen usle hybelkaniner festet?

Nei mann, det ønsket kom deg ei til gode.

Jeg ønsker at det skrives så mange poster i denne tråden at jeg får kreft!

Lenke til kommentar
Du får en kjøttetende plante som spiser deg opp i et jafs.

Jeg vil bli berømt rapper.

6267726[/snapback]

Du blir en berømt rapper og henger sammen med EminEm og 50 cent og den gjengen der (dette er straff nok, men neida), du får også fiender på west-side og havner i et vilt skytedrama, som berømte rappere alltid havner i, og får 12 kuler planta i huet.

Jeg vil møte Ronaldinho.

Lenke til kommentar
Du får en sexy elskerinne, men du hører en revnelyd og finner ut når masken faller av at det er Britta fra filmredaksjonen!

Jeg ønsker at vinen og champagnen jeg har investert i til i kveld skal smake fortreffelig, særlig siden jeg er avholdsmann.

6268262[/snapback]

Den smaker vidunderlig, men du er allergisk mot den type druer som er brukt i drikken og får en magesjau av dimensjoner. Driten din blir like flytende som vinen.

Jeg vil ha et kamera.

Edith traff Leif.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar
Du får en sexy elskerinne, men du hører en revnelyd og finner ut når masken faller av at det er Britta fra filmredaksjonen!

Jeg ønsker at vinen og champagnen jeg har investert i til i kveld skal smake fortreffelig, særlig siden jeg er avholdsmann.

6268262[/snapback]

Den smaker vidunderlig, men du er allergisk mot den type druer som er brukt i drikken og får en magesjau av dimensjoner. Driten din blir like flytende som vinen.

Jeg ha et kamera.

6268382[/snapback]

Du ha et kamera :p men du har ikke bruksanvisningen og får ikke brukt det.

Jeg ønsker meg nytt kabinett

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...