mkon Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Du får et Donald Blad og han andre får kvelden......noe som resulterer i at han med Donald Bladet ikke ser en dritt og han som ville ha kvelden får juling av han som vilel lese :!: jaja.. Ønsker meg en ny mobil.... Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Du fikk ny mobil, men den hadde softwarefeil. Jeg vil ha en kamelåså. Endret 7. juni 2006 av premium Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Du fikk ny mobil, men den hadde softwarefeil.Jeg vil ha en kamelåså. 6261313[/snapback] Du får kamellåsa di, men du har ingen kamel å bruke den på Jeg vil ha en gyngestol Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Du får en kamelåså, men du vet ikke hva det er jeg vil ha en blå ballong Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Du fikk ny mobil, men den hadde softwarefeil.Jeg vil ha en kamelåså. 6261313[/snapback] Du får kamellåsa di, men du har ingen kamel å bruke den på Jeg vil ha en gyngestol 6261669[/snapback] Du får en gyngestol, en fra 1920 som faller sammen når du setter deg på den. Jeg vil være Jack Bauer. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Du fikk ny mobil, men den hadde softwarefeil.Jeg vil ha en kamelåså. 6261313[/snapback] Du får kamellåsa di, men du har ingen kamel å bruke den på Jeg vil ha en gyngestol 6261669[/snapback] Du får en gyngestol, en fra 1920 som faller sammen når du setter deg på den. Jeg vil være Jack Bauer. 6262225[/snapback] du blir jack bauer, men i sesong 6 får du diare og må sitte på do i 24 timer jeg ønsker at jeg slipper å spise fisk Endret 7. juni 2006 av gunfreak19 Lenke til kommentar
LG_91 Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Du blir Jack Bauer, og ansvarlig for drapet på en kinesisk kar, samt at terrorister har nervegassen enda. Jeg ønsker at disse kråkene rundt huset slutter å banke på vinduet med nebbet sitt, samt at de slutter å drite i vinduskarmen Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 du slipper å spise fisk, men du blir sendt til afrika der de ikke får mat og du får vite hvor utakknemmelig du har vært. Jeg vil ikke. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Du får ikke ville. Jeg ønsker at gitaren min kommer i posten før korpsstevnet til helga! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 du slipper å spise fisk, men du blir sendt til afrika der de ikke får mat og du får vite hvor utakknemmelig du har vært. Jeg vil ikke. 6262350[/snapback] du må mens jeg er i afrika vil jeg bli en warlord for en eller annet liten nasjon Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 du slipper å spise fisk, men du blir sendt til afrika der de ikke får mat og du får vite hvor utakknemmelig du har vært. Jeg vil ikke. 6262350[/snapback] du må mens jeg er i afrika vil jeg bli en warlord for en eller annet liten nasjon 6262388[/snapback] Du blir warlord for Madagaskar, men hele landet blir nuka av en flodbølge fra India. Jeg vil finne den Hellige gral. Edit: Det heter annen ikke annet Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 du slipper å spise fisk, men du blir sendt til afrika der de ikke får mat og du får vite hvor utakknemmelig du har vært. Jeg vil ikke. 6262350[/snapback] du må mens jeg er i afrika vil jeg bli en warlord for en eller annet liten nasjon 6262388[/snapback] Du blir warlord for Madagaskar, men hele landet blir nuka av en flodbølge fra India. Jeg vil finne den Hellige gral. Edit: Det heter annen ikke annet 6262415[/snapback] Du finner den Hellige Gral, som viser seg og være radioaktivt oppskrytt, du dør av lymfekreft. Jeg vil at alle i Norge sier hvitost. OT: Nydelig Jack Bauer greie der gunfreak19, den var dritmorsom, lo som bare rakkern. Det heter hvitost Lenke til kommentar
Erren Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Alle i Norge sier hvitost, men dessverre sier de ikke noe annet heller, det norske samfunnet går til grunne. Jeg vil ha gitaren min i morra. Lenke til kommentar
LG_91 Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Du får gitaren din i kveld istede, men uten strenger. Jeg ønsker meg leksefri resten av uka Endret 7. juni 2006 av Lassecom1 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Du får gitaren din i kveld istede, men uten strenger. Jeg ønsker meg leksefri resten av uka 6262604[/snapback] Du får leksefri men blir sendt til konsentrasjonsleir i Indo-Kina. Jeg vil bli uovervinnelig. Lenke til kommentar
LG_91 Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Du blir uovervinnelig, i 10 sekunder, da kommer jeg å vinner over deg Jeg ønsker meg en tubesnacke Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Du blir uovervinnelig, i 10 sekunder, da kommer jeg å vinner over deg Jeg ønsker meg en tubesnacke 6262653[/snapback] Du får en tubesnacke, men en feit dame tror det er en dildo og den går ja dere vet. Jeg vil være Austin Powers Edit:Dårlig humor akkurat nå Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Du blir uovervinnelig, i 10 sekunder, da kommer jeg å vinner over deg Jeg ønsker meg en tubesnacke 6262653[/snapback] Du får en tubesnacke, men en feit dame tror det er en dildo og den går ja dere vet. Jeg vil være Austin Powers Edit:Dårlig humor akkurat nå 6262700[/snapback] Du blir Austin Powers, den Austin Powers uten draget og sekstitallstenna. Og det grusomme håret som prikken over I-en. Jeg vil ha en ropert. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Du får en ropert, men den er fra 1860, så den lager bare pipelyder. Jeg ønsker meg.. en gyllen trombone. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Du får en ropert, men den er fra 1860, så den lager bare pipelyder. Jeg ønsker meg.. en gyllen trombone. 6262737[/snapback] Du får en gyllen trombone, men den er bare 4 cm. lang og brukes som pins. Jeg vil bade. I vanlig behagelig rent vann. Tenker jeg ødela noen muligheter der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg