Gå til innhold

Ødelegg ønsket leken!


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alt blir perfekt. Men perfekt betyr også kjedelig. Du kjeder deg så mye at du setter fyr på dine egne testikler for å ha noe å gjøre.

 

Jeg ønsker meg en seddelpresse.

6261058[/snapback]

 

 

du får en seddlepresse, men en kveld du blir full stikker du den venstre balla i den og klemme til. du svimerav av smertne, og i mens blir du voldtatt av den uteligger om har kommet seg inn hos deg, du blir kjørt på sykehus, men det blir noe feil med sjornalene(sp) og du havner på oprasjons for å få silicon pupper, når du kommer ut og ser ut som en freak blir du med i et sirkus, der du blir igjen voldtatt men denne gangen av en elefant og så dama med skjegg, når du endelig rømmer fra sirkuset blir du kidnappet av noen romvesner som er shemale fetsih, og gjør deg gravid, ungen kommer ut i good old fashion alien stil og spiser deg.

 

jeg vil ha et børd med salami

Endret av gunfreak19
Lenke til kommentar
du får det, men de blir skitne igjen etter et lite "uhell".

Jeg vil ha kake!

6261165[/snapback]

Du får kake, en skikkelig, stor, saftig kukake...

 

Jeg vil ikke ha flere busemenn i nesa.

6261189[/snapback]

Du får flere busemenn i skapet.

Jeg vil ha en 42" plasma-tv.

Edit: for sen.

Endret av premium
Lenke til kommentar
Du får ugla til Harry Potter som liker å slippe post og innpakkede sopelimer i hodet ditt. Dessuten slipper hun også slippe noen annet i hodet ditt... Yuck!

 

Jeg vil ha hodelus på boks...

6261224[/snapback]

 

Du fikk det, men hodelusen kom seg ut av boksen, så nå har du flere hundretusen lus i håret.

 

Edit: Jeg vil ha Donald-blad.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar
Du får ugla til Harry Potter som liker å slippe post og innpakkede sopelimer i hodet ditt. Dessuten slipper hun også slippe noen annet i hodet ditt... Yuck!

 

Jeg vil ha hodelus på boks...

6261224[/snapback]

 

Du fikk det, men hodelusen kom seg ut av boksen, så nå har du flere hundretusen lus i håret.

 

Edit: Jeg vil ha Donald-blad.

6261250[/snapback]

Du får et Donald-blad, men du mister det i do så hele dritten går i oppløsning.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...