Gunfreak Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 du får en fancy klovne bil fyllt med 1000 klovner jeg vil bli syk og dø Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Du dør, men en syk, syk vitenskapsmann får vekket deg til live igjen og kurert deg. Nå går du rundt med en mekanisk lever og fire pacemakers. Jeg vil ha en kald pils. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) du får en kald budwiser jeg ønsker at stargate var virkelig Endret 7. juni 2006 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 du får en kald budwiser jeg ønsker at stargate var virkelig 6260832[/snapback] Stargate var virkelig, virkelig dårlig. Jeg vil ha en sombrero. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 du fikk en, men det var hull i den. Jeg ønsker at ingen ødelegger dette ønsket. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 du fikk en, men det var hull i den. Jei onsker att inen ødelegerr dete ønsekt. 6261013[/snapback] Hah! Jeg ønsker at alt blir perfekt! Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Alt blir perfekt. Men perfekt betyr også kjedelig. Du kjeder deg så mye at du setter fyr på dine egne testikler for å ha noe å gjøre. Jeg ønsker meg en seddelpresse. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Du får en seddelpresse, men blir arrestert for å trykke opp falske penger. Jeg vil at alt skal forsvinne. Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Du får seddelpressen, men blir "catchet" og havner i fengsel (21 år) Jeg ønsker meg en ny mobiltelefon Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Alt blir perfekt. Men perfekt betyr også kjedelig. Du kjeder deg så mye at du setter fyr på dine egne testikler for å ha noe å gjøre. Jeg ønsker meg en seddelpresse. 6261058[/snapback] du får en seddlepresse, men en kveld du blir full stikker du den venstre balla i den og klemme til. du svimerav av smertne, og i mens blir du voldtatt av den uteligger om har kommet seg inn hos deg, du blir kjørt på sykehus, men det blir noe feil med sjornalene(sp) og du havner på oprasjons for å få silicon pupper, når du kommer ut og ser ut som en freak blir du med i et sirkus, der du blir igjen voldtatt men denne gangen av en elefant og så dama med skjegg, når du endelig rømmer fra sirkuset blir du kidnappet av noen romvesner som er shemale fetsih, og gjør deg gravid, ungen kommer ut i good old fashion alien stil og spiser deg. jeg vil ha et børd med salami Endret 7. juni 2006 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Du får en seddelpresse, men blir arrestert for å trykke opp falske penger. Jeg vil at alt skal forsvinne. 6261087[/snapback] Alt forsvinner, inkl. du! Jeg vil ha rene boxers på meg! Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 du får det, men de blir skitne igjen etter et lite "uhell". Jeg vil ha kake! Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 du får det, men de blir skitne igjen etter et lite "uhell".Jeg vil ha kake! 6261165[/snapback] Du får kake, en skikkelig, stor, saftig kukake... Jeg vil ikke ha flere busemenn i nesa. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) du får det, men de blir skitne igjen etter et lite "uhell".Jeg vil ha kake! 6261165[/snapback] Du får kukake. Jeg vil han en ugle. Edit: skreiv det samme som hn over, men jeg var for sen Endret 7. juni 2006 av Stonemeister Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 du får det, men de blir skitne igjen etter et lite "uhell".Jeg vil ha kake! 6261165[/snapback] Du får kake, en skikkelig, stor, saftig kukake... Jeg vil ikke ha flere busemenn i nesa. 6261189[/snapback] Du får ikke flere busemenn, som resulterer at du nyser ut hjernen i stedet. Gi meg ugle. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) du får det, men de blir skitne igjen etter et lite "uhell".Jeg vil ha kake! 6261165[/snapback] Du får kake, en skikkelig, stor, saftig kukake... Jeg vil ikke ha flere busemenn i nesa. 6261189[/snapback] Du får flere busemenn i skapet. Jeg vil ha en 42" plasma-tv. Edit: for sen. Endret 7. juni 2006 av premium Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Du får ugla til Harry Potter som liker å slippe post og innpakkede sopelimer i hodet ditt. Dessuten slipper hun også slippe noen annet i hodet ditt... Yuck! Jeg vil ha hodelus på boks... Endret 7. juni 2006 av Larzemannen Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Du får ugla til Harry Potter som liker å slippe post og innpakkede sopelimer i hodet ditt. Dessuten slipper hun også slippe noen annet i hodet ditt... Yuck! Jeg vil ha hodelus på boks... 6261224[/snapback] Du fikk det, men hodelusen kom seg ut av boksen, så nå har du flere hundretusen lus i håret. Edit: Jeg vil ha Donald-blad. Endret 7. juni 2006 av Stonemeister Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Du får boksen, men glemmer å skru på lokkett. Resultatet kan du tenke selv. Ønsker at det blir kveld sånn at jeg kan legge meg Edit: Litt for sein der, ja... Endret 7. juni 2006 av Kamikazesmurf Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Du får ugla til Harry Potter som liker å slippe post og innpakkede sopelimer i hodet ditt. Dessuten slipper hun også slippe noen annet i hodet ditt... Yuck! Jeg vil ha hodelus på boks... 6261224[/snapback] Du fikk det, men hodelusen kom seg ut av boksen, så nå har du flere hundretusen lus i håret. Edit: Jeg vil ha Donald-blad. 6261250[/snapback] Du får et Donald-blad, men du mister det i do så hele dritten går i oppløsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg