Suburbian Hero Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) du får prince snusen, men det viser seg at den er full av bakterier, disse er plantet der, og du dør av et hemmelig planlagt terrorangrep!! jeg vil ha en kald cola og et stort stykke sjokoladekake! 6259433[/snapback] Du får det men colaen inneholder kokain og du blir dopa. Du spiser en elgebæsj istednfor sjokiskaken pga hallusinasjoner fra brusen. Det viser seg at elgebæsjen innneholder bly og du dør pga blyforgiftning. Jeg vil ha en stor hund . Edit: for sein Endret 7. juni 2006 av joakim-killer Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Du får colaen og kaka, men du snubler i dørterskelen og mister hele møkka på det uvaska gulvet. Jeg vil ha en ny genser. 6259455[/snapback] Du får en ny genser, en rosa v-kraget genser i golfstil, fra åttitallet . Jeg vil ha en stor hund. Endret 7. juni 2006 av joakim-killer Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Du får colaen og kaka, men du snubler i dørterskelen og mister hele møkka på det uvaska gulvet. Jeg vil ha en ny genser. 6259455[/snapback] Du får en ny genser, en rosa v-kraget genser i golfstil, fra åttitallet . Jeg vil ha en stor hund. 6259497[/snapback] DU får hunden, men det viser seg at den egentlig er trenet til å drepe alle bortsett fra den gamle (enslige) eieren... Jeg vil ha en pleasure slave... Endret 7. juni 2006 av Larzemannen Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Oppfylt, men du hadde ikke plass til den. Jeg ønsker at jeg slipper eksamen i morgen. Lenke til kommentar
End-re Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Du slipper eksamen men du blir sendt til sydpolen for å studere pingviner i 4 år i strekk. Jeg ønsker at jeg vinner første premien i lotto. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Oppfylt, men alle i hele norge hadde tilfeldigvis tippet samme rekken. Jeg ønsker meg førerkortet. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Du får førerkortet for traktor. Jeg vil ha et års forbruk av Sprite. Endret 7. juni 2006 av joakim-killer Lenke til kommentar
End-re Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Du får et års forbruk av sprite men desverre var blandingen i brusen feil så den smakte bare vann med sukker. Jeg ønsker med en gal hund Endret 7. juni 2006 av Kakew Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Du fikk en gal hund, men en psykolog fulgte med. Jeg ønsker meg en ny bil. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Du får en ny bil fra Tyskland, men med en gang den kommer til Norge er den brukt oO Jeg ønsker at min muntlige eksamen i morgen går bra =D Endret 7. juni 2006 av KristianG Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Den gikk bra, mente du, men sensoren mente det motsatte. Jeg vil ha godteri. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 du fikk godteri, men det førte til at du la på deg noe kraftig. Jeg vil ikke ha noe akkurat nå. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Du får ingenting, men likevel får du det, jeg svarer på ønsket ditt.. Jeg vil ha potetgull, og ikke få noe vektforandringer osv at det Lenke til kommentar
Åsgårdsreia Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 du får potetgull, men samtidig får du høyt kolestorol. (er det sånn det skrives?) Jeg vil ha en uti vår hage dvd. Lenke til kommentar
Foxyboy Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) du får chips, men du får også sp mye kviser at du svulmer opp i fjeset jeg ønsker meg masse cola EDIT: litt sen.... Endret 7. juni 2006 av Foxyboy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 du får potetgull, men samtidig får du høyt kolestorol. (er det sånn det skrives?) Jeg vil ha en uti vår hage dvd. 6260011[/snapback] Men du er ute i hagen din så ofte at du alldri får tid til å se den. Jeg vil ha en samsung E730! Lenke til kommentar
magnuslar Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Jaok, men den er ikke vanntett, og du har jo nettop flytta til bergen... Ønsker meg ny mp3 spiller! Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Du får en ny mp3-spiller, men i når du setter den på er volumet så sinnssykt høyt at du sprenger trommehinnene og blir døv. Helt døv. Du får dermed aldri hørt på musikk igjen. Jeg ønsker meg en tam elg. Lenke til kommentar
KTV Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Du får en ny mp3-spiller, men i når du setter den på er volumet så sinnssykt høyt at du sprenger trommehinnene og blir døv. Helt døv. Du får dermed aldri hørt på musikk igjen. Jeg ønsker meg en tam elg. 6260684[/snapback] Du får en tam elg, med den er uheldig og blir skutt av en tilfeldig jeger. Jeg ønsker meg en torsk! Endret 7. juni 2006 av KTV Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) oppfylt, men den var død, og full av mark jeg øsnker meg en fancy bil Edit: leif stakk innom Endret 7. juni 2006 av Tubbytazz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg