magnuslar Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Du er mann. Jeg vil ha en bok. 6258905[/snapback] Du får den, men det er blindeskrift Jeg vil ha svarene på prøven min! Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Du får en bok: "Intramedullary Spinal Tumors" Jeg vil ha et heftig steroanlegg. Edit, Too late. Endret 7. juni 2006 av 3lw00d Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) edit: mye krøll her nå ja Endret 7. juni 2006 av anners Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 du blir bestemor. men finner ut at du er utpult og er full av skrukker, du vil bli vanlig igjen. men dør som ei gamel skrukke! jeg ønsker meg en superfet bil uen problemer 6258915[/snapback] Du får en bil uten problemer.. men så blir alt ødelagt.. Vil ha krimson i senga (jeg er mann) Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 du blir bestemor. men finner ut at du er utpult og er full av skrukker, du vil bli vanlig igjen. men dør som ei gamel skrukke! jeg ønsker meg en superfet bil uen problemer 6258915[/snapback] Du får en bil uten problemer.. men så blir alt ødelagt.. Vil ha krimson i senga (jeg er mann) 6258936[/snapback] Trudde du. Du ser i speilet at du er kvinne. Synd for deg. Jeg vil at 10 bussen skal komme forbi når jeg er oppe med veien. Lenke til kommentar
SpecTrum Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 den kommer, men du står for langt ut, så du blir påkjørt og dør. bussen kjører videre.. jeg ønsker meg fritak ifra alt Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) den kommer, men du står for langt ut, så du blir påkjørt og dør. bussen kjører videre.. jeg ønsker meg fritak ifra alt 6258991[/snapback] Du får det. Men da må du gå skulen om igjen. Ønske: At denne tråden holdes i live i 100 år til. Endret 7. juni 2006 av Skogli Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Den gjør det, men diskusjon.no sine servere brenner ned dagen før den er 100år gammel. jeg ønsker meg ny mobil. Endret 7. juni 2006 av hc(tm) Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Det får du. Men den er visst gammel. Jeg vil bli ferdig med utdannelsen min nå! Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Du får en ny mobil, men den er så komplisert at du må trykke deg gjennom åtte menyer for å kunne ringe noen, og trettito for å kunne sende en melding. Jeg vil ha en klinkekule. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Du får en ny mobil, men den er så komplisert at du må trykke deg gjennom åtte menyer for å kunne ringe noen, og trettito for å kunne sende en melding. Jeg vil ha en klinkekule. 6259042[/snapback] Du får en 100-tonns klinke kule i hodet . Jeg vil bli don på nordicmafia isteden for kaptein. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Ehh! Mitt ønske som gjelder. Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Sutrejente Det får du. Men den er visst gammel. Jeg vil bli ferdig med utdannelsen min nå! 6259031[/snapback] Du får en utdannelse, men du får ingen jobb. Siden du er utdannet og burde klare deg selv blir du hevet ut hjemmefra og må leve på gata som tigger. Tigging blir ulovlig, så du blir slengt i fengsel hvor du blir voldtatt i dusjen. Du orker ikke leve med skammen, så du henger deg etter din egen sokk med en gang du kommer ut av fengsel. Jeg vil ha en blå ballong. Endret 7. juni 2006 av anners Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Du får en blå ballong, med giftig sperm inni.. du vet ikke at den er giftig og har veldig lyst å smake på greiene du kan tenke deg hva som skjer Vil ha tallene 1 til 9 skrevet Lenke til kommentar
K.. Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) *** for sent *** Endret 7. juni 2006 av Knut Erik Lenke til kommentar
SpecTrum Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 du får det, men tallene er gale. og hater deg. de angriper deg og du dør en forferdelig død men tallene 1 til 9! jeg ønsker meg penger! Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Du får penger, men det er monpolpenger... Jeg vil ha en båt som heter Elias... Endret 7. juni 2006 av Larzemannen Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Du får båten eliaz.. men så sier han nei til guttebesøk.. så du får en kranglete båt med 4 propeller.. Vil prøve prince snusen Lenke til kommentar
SpecTrum Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 du får prince snusen, men det viser seg at den er full av bakterier, disse er plantet der, og du dør av et hemmelig planlagt terrorangrep!! jeg vil ha en kald cola og et stort stykke sjokoladekake! Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Du får colaen og kaka, men du snubler i dørterskelen og mister hele møkka på det uvaska gulvet. Jeg vil ha en ny genser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg