flodhest Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Du får den minste hunden i verden, men det viser seg at den har større penis enn deg. Dette tar du deg så nær av at du gir den bort, til en jente. Ønsker meg en rettetang. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Sorry at jeg glemte å skrive ønske. Du får en rettetang. Strømkontaken er borte. Ønske: Mer RAM til dataen. Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 du får mere ram, men har ikke mer ram-porter igjen på hovedkortet. jeg ønsker at ingen lenger tar seg tid til å svare på denne tråden . Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Jeg tenkte å ikke ta meg tid, men gjorde det likevel. Jeg ønsker meg en boxershorts Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 det får du , men den er brukt av trådstarter.... Jeg ønsker å bli permanent bannet fra forumet.... Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Du skulle blitt det, men ble det ikke allikevel, da admin banna feil person. Jeg vil også bli bannet. Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Du blir bannet, men begynner å drømme om forumet. Dette blir så frustrerende at du tilslutt ringer Dotten og får tryglet han på dine knær om å la deg inn i varmen igjen. Jeg ønsker meg en et glass kald appelsinjuice. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Du får et glass kaldt appesinjuice, men all your base are belong to us! Jeg ønsker å blir ferdig med mages guild questene i TES: Oblivion. Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 du ble ferdig med mage's guid questene, bare synd jeg kom bortover og sletta saved gamesene dine etterpå jeg ønsker meg fint vær og en kald pils imorgeN! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 du får en pils og fint vær i morgen, men det viser seg at du er for lat til å hverken hente den ut av kjøleskapet, eller være ute i finværet. Du vil heller sitte inne å spille wow å ta BWL AQ osv osv. BURN! Jeg vil ha en disk restore etter å ha mista savefilene! Lenke til kommentar
SpecTrum Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 du får en disk Restore, men når du får dt kresjer pc'n din å dn eksploderer! Jeg vil ha fri fra examen Lenke til kommentar
Legendarisk Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Det får du ikke, fordi det har jeg fått. Jeg ønsker meg ingenting. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Det får du ikke, fordi det har jeg fått. Jeg ønsker meg ingenting. 6258002[/snapback] Du får ingenting, bare mørke. Til slutt dør du av ensomhet. Jeg vil være ferdig med utdannlesen. Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Du blir ferdig med utdannelsen - som finsk\norsk oversetter. Skoleutdannelsen har du fortsatt maaange år igjen av. Jeg vil ha en scooby Snacks Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Du fikk en Scooby snacks, men Scooby Doo spiste den. Jeg ønsker meg fri fra jobben i hele sommer Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Du får fri, men det sludder hele sommeren. Jeg ønsker å slippe eksamen. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 du slipper eksamen, da du brekker beinet, men uten eksamen blir du aldrig ferdig med skolen og du blir uteligger og dør i en alder av 32 pga kronisk lever skade jeg vil ha star trek DS9 på dvd Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 ..og det får du, men lillebroren din taper over mummitrollet på den før du får sett den Jeg vil ha en sokk Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Du får en sokk, men mangler den andre, så du kaster den ene du fikk. Jeg vil ha lappen! Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Du får lappen, men mister den samme dag. Jeg vil ikke jobbe i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg