Wheeljack Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Du får det, men utgangseffekten på forsterkeren er bare på 12w og høyttalerene er på 0,25w hver. Jeg ønsker at kaffekoppen min var full av varm, nytrakta kaffe. Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Du får ønsket oppfylt, men kaffen er så varm at du brenner deg på fingrene og mister all den gloheite kaffen i fanget. Jeg ønsker meg en teddybjørn. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Du får ønsket oppfylt, men kaffen er så varm at du brenner deg på fingrene og mister all den gloheite kaffen i fanget. Jeg ønsker meg en teddybjørn. 6254329[/snapback] Du får en teddybkørn, en ekte levende en, og den eter deg. Jeg ønsker at skolen ble sprengt med C4 ladninger mens jeg var i et tilfluktsrom. Endret 6. juni 2006 av joakim-killer Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 Javel? Du får c4 men den er lagt med bevegelses sensorer utenfor dørene så du kan ikke gå ut igjen og du har ikke mat eller drikke. Jeg ønsker meg en rosa udødelig pnda! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Du får en rosa udødelig panda, men vet du hva? Denne tror jeg du viste kom til å komme, den er ute etter å drepe deg, for så å dø selv Jeg vil ha ps3! Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Du fikk en ps3, men den var vraka i posten.. Dessuten har du ikke spill til den. Jeg vil at ringbrynja mi snart skal bli ferdig!! Endret 6. juni 2006 av Mads-b Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Du får en rosa udødelig panda, men vet du hva? Denne tror jeg du viste kom til å komme, den er ute etter å drepe deg, for så å dø selv Jeg vil ha ps3! 6254488[/snapback] du får 3 PS1 i stede da selgeren mener 3 ps1 er like bra som 1 ps3 jeg vil finne de gamle SNES spillene mine Endret 6. juni 2006 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Du fant dem, på den lokale søppelfyllinga, vasne og ute av drift - permanent.. Jeg vil fremdeles at brynja mi skal bli ferdig, + at den skal passe og at den ikke skal falle fra hverandre. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Du fant dem, på den lokale søppelfyllinga, vasne og ute av drift - permanent.. Jeg vil fremdeles at brynja mi skal bli ferdig, + at den skal passe og at den ikke skal falle fra hverandre. 6254551[/snapback] du får brynja di, den passer og alt er bra, når du er ute og prøver den faller du inn i et sorthull og havner på slaget ved haistings og det viser seg at moderne brynje ikke kan måle seg med oldshcool brynje, og du får kjørt gjennom med et syd jeg vil ha en munnlader Endret 6. juni 2006 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Du fant dem, på den lokale søppelfyllinga, vasne og ute av drift - permanent.. Jeg vil fremdeles at brynja mi skal bli ferdig, + at den skal passe og at den ikke skal falle fra hverandre. 6254551[/snapback] du får brynja di, den passer og alt er bra, når du er ute og prøver den faller du inn i et sorthull og havner på slaget ved haistings og det viser seg at moderne brynje ikke kan måle seg med oldshcool brynje, og du får kjørt gjennom med et syd jeg vil ha en munnlader 6254572[/snapback] Du får en munnlader men den sprenger i munnen din pga IRA mener du er nasjonalist. Jeg vil ha en ompa-lompa. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Oppfylt, men ompa-lompaen synger deg til vanvidd med grusomt repetetive sanger om feite gutter og sjokolade. Ønsker meg en grom flodhest. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Du får den men den er for tjukk, som eieren... Jeg skulle ønske jeg ikke fikk matte skriftlig OG muntlig... Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Du får den men den er for tjukk, som eieren... Jeg skulle ønske jeg ikke fikk matte skriftlig OG muntlig... 6254892[/snapback] Du får ikke det. Du får naturbruk istedet, skriftlig OG muntlig, selv om du går allmenn! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Du får den men den er for tjukk, som eieren... Jeg skulle ønske jeg ikke fikk matte skriftlig OG muntlig... 6254892[/snapback] Du får ikke det. Du får naturbruk istedet, skriftlig OG muntlig, selv om du går allmenn! 6254905[/snapback] Ønske?! Eller skal jeg ønske for deg . Da ønsker jeg Bill Gates penger... Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Du får den men den er for tjukk, som eieren... Jeg skulle ønske jeg ikke fikk matte skriftlig OG muntlig... 6254892[/snapback] Du får ikke det. Du får naturbruk istedet, skriftlig OG muntlig, selv om du går allmenn! 6254905[/snapback] Ønske?! Eller skal jeg ønske for deg . Da ønsker jeg Bill Gates penger... 6254948[/snapback] oops. Vil ha en tête a tête med Alyson Michalka Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Du får en tête a tête med Alyson Michalka men hun er en demon, og siden det er 666 i dag så putter hun en 19 tonns lastebil oppi din anus Vil ha mere sjokolade.. med bensin på Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Men så kommer jeg med en lighter og du og skjokoladen brenner ihjel. jeg ønsker meg halsdrops Lenke til kommentar
Krimson Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Du får halsdrops, men de ligner på eplet i repsils-reklamen med alle taggene, som da skraper opp alle innvollene dine helt til du dør av en betennelse i tåneglen. Jeg vil ha klistremerker i ræva Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 det får du, men det var klistremerker med bilde av Erna solberg på som ikke går av igjen. Jeg vil at en moderator skal stenge denne tråden. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Oppfylt, men tråden var stengt i ett nanosekund... Jeg vil ha en liten hund... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg