neivoll Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Sjokoladekaken din blir til sjokoladekakemonsteret og spiser deg. Jeg vil hjem. 6251448[/snapback] Oppfylt. Du kom hjem, men hjemmet ditt er bomba så det er bare et krater igjen. Jeg ønsker meg en stor, god kake. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Du får en god og stor kake, men du spiser så mye at du blir overvektig og får et spiseproblem. Jeg vil ha en fin kjærste. Og det skal være ei fin jente, som ikke blir til et monster, mann eller noen andre greier. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Du får en god og stor kake, men du spiser så mye at du blir overvektig og får et spiseproblem. Jeg vil ha en fin kjærste. Og det skal være ei fin jente, som ikke blir til et monster, mann eller noen andre greier. 6251526[/snapback] Hun er dessverrre satanist og brenner deg på bålet pga i dag er det den 06.06.06 Jeg ønsker å være Goku fra Dragonball... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Du blir goku, du blir også spiddet med en datamus. Vil ha en kulemus med 80 knapper Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Du blir goku, du blir også spiddet med en datamus. Vil ha en kulemus med 80 knapper 6252036[/snapback] Du får det, men kulen blir stjålet, og datamusa blir ubrukelig.. Jeg at jeg hadde valgt oppgave 3 i stede for oppgave 1 på muntlig eksamen. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Du gjorde det, men læreren har noe imot folk som velger den, så det går dårlig. Jeg vil blir ferdig med alt som heter eksamen. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Du blir ferdig med alle eksamene, men så brenner arkivet ned og du må gjøre alle på nytt. Jeg vil ha et årslager med Coca Cola Light. (haha, jeg drikker utgått cola. ) Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 oppfylt, men lageret blir raida av politiet fordi de har mistanke om hat du hoster en av serverne til TPB...de konfiskerer all cola'en jeg vil ha en pappbit Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 oppfylt, men lageret blir raida av politiet fordi de har mistanke om hat du hoster en av serverne til TPB...de konfiskerer all cola'en jeg vil ha en pappbit 6252849[/snapback] Haha! Den var nt. Du får pappbiten din, den flyr vekk. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 oppfylt, men lageret blir raida av politiet fordi de har mistanke om hat du hoster en av serverne til TPB...de konfiskerer all cola'en jeg vil ha en pappbit 6252849[/snapback] Haha! Den var nt. Du får pappbiten din, den flyr vekk. 6252856[/snapback] Ønske? Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Jeg ønsker at jeg fikk en PC som aldri ble ødelagt eller aldri får virus. Den skal være MEGA rask og ingenting kan ødelegge den eller knuse den. Den blir helle ikke overopphetet. Endret 6. juni 2006 av Almadora Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Den streiker. Den vil ha høyere Ghz. Jeg vil ha akkurat denne PCen jeg sitter ved nå. Endret 6. juni 2006 av Skogli Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Men så streiket den også og du døde av at du ikke fikk spillt WoW. Jeg ønsker meg en død katt. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Men så streiket den også og du døde av at du ikke fikk spillt WoW. Jeg ønsker meg en død katt. 6252902[/snapback] Jeg spiller ikke Wow. Katten er død, men så kom Jesus. Lenke til kommentar
xHT Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Ååh! Du fikk en død katt, men uheldigvis har den 8 liv igjen :O Jeg ønsker meg en liten demon jeg kan ha i bånd og gå tur med(er tross alt 6/6:D) Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Skogli må begynne å skrive ønsker Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Ååh! Du fikk en død katt, men uheldigvis har den 8 liv igjen :O Jeg ønsker meg en liten demon jeg kan ha i bånd og gå tur med(er tross alt 6/6:D) 6252918[/snapback] Demonen rev seg løs fra båndet å kastet en energi kule på deg så du døde. Jeg ønsker meg et hårstrå laget av platina og gull og sølv og rubiner og diamanter. Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) du får hårstrået, men mister det det i en høystakk! Jeg ønsker at dette innlegget skal avslutte leken og legge diskusjonen død! Endret 6. juni 2006 av s¤p¤1 Lenke til kommentar
Erren Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Innlegget ditt avslutter leken i 34 minutter, før den mirakuløst blir gjenopplivet av dr. Jean Grey. Jeg ønsker meg trommesett i stua. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Du får trommesett i stua, men så raser huset sammen, og trommene blir helt ødelagte. Jeg ønsker meg nye høytt. og forsterker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg