Suburbian Hero Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 du får en MP3 jeg vil ha jobb på top gear 6248511[/snapback] Jeg ville ha en MP5 en sånn her: Uansett du lærer alle språkene i verden men blir døv. Jeg vil bli udødelig. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Du blir udødelig, men så dør alle av amfetamin regn, og du bor helt alene på jorda, med en pappegøye. Vil bestå examen i overimorgen Lenke til kommentar
Krimson Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Du består eksamen, men får etterpå vite at du har kommet opp i ytterligere 9 eksamner som omhandler fuktighet i søppel. Vil ha sveisen til Complexity Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Du får sveisen til Complexity, men så viser det seg at du har kreft og må fjerne alt håret. Jeg vil ha en skuddsikker og sprutsikker plakat. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Plakaten får du, den er skuddsikker å sprutsikker, men det er et ENORMT bilde av Sir Elton John.. BURN! (håper jeg) Ønsker meg en god pakke med melk, som seff ikke er gått ut på dato eller inneholder noen form for sykdommer! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Det får du, men det var rottemelk i en god pakke. Jeg ønsker meg en porsjon grillet kylling. Endret 6. juni 2006 av Redline_ Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 du får grillkyllingen, men den hadde ligget ute en uke før den ble grillet, så den er full av maggot Jeg vil ha nytt framdekk til sykkelen min... Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Du får framdekket, men det hullette og ødelagt. Jeg vil ha siste ordet i denne tråden. Endret 6. juni 2006 av Skogli Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Du får siste ordet i denne tråden ... inntil jeg skrev dette. Jeg ønsker meg et glass med vann til kyllingen med maggot. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Du får siste ordet i denne tråden ... inntil jeg skrev dette. Jeg ønsker meg et glass med vann til kyllingen med maggot. 6250593[/snapback] Du får ditt glass med vann. Men Jesus kom og gjorde det til vann. Jeg vil sove. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Du får sove, men like etter blir du vekket opp av en tornado som herjer utenfor huset ditt. Jeg ønsker meg et nytt nattbord. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Du får et nattbord, men det er laget av ved fra en eller annen skikkelig viktig regnskog.. Dette får greenpeace has på, og kommer å ramponerer huset ditt skikkelig hardt! De tar også nattbordet.. Jeg vil ha ipod eller en eller annen mp3 spiller! Som funker seff! Endret 6. juni 2006 av Rasch Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Du få en annen MP3-spiller, dessverre har den bare 12MB minne. Da ønsker jeg meg nytt PC-bord. Lenke til kommentar
chemical Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Du få en annen MP3-spiller, dessverre har den bare 12MB minne. Da ønsker jeg meg nytt PC-bord. 6250647[/snapback] Du får ett nytt PC-bord, men når du skal plasere skjermen på pc bordet detter hele bordet i sammen og skjermen detter oppå kabinettet ditt, og pc blir ødelagt i sammen med PC-bordet ditt. Jeg vil ikke forsåve meg til eksamenen på fredag. Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Du kommer deg opp i god til, rekker bussen og alt er flott. Men når du kommer fram får du vite at prøven er flyttet til mandag. Ønsker meg en ny bil, (helst uten at den faller sammen eller at jeg dør). Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Du får ny bil, men den er ca 1cm lang. Vil ha ett færdigskrevet notatark til examen Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Du får det. Men Det var til feil eksamen. Jeg vil ha ark til PPD, ark som er ferdig skrevet og uten feil. Endret 6. juni 2006 av Skogli Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Du får det. Men Det var til feil eksamen. Jeg vil ha ark til PPD, ark som er ferdig skrevet og uten feil. 6251013[/snapback] Du får arket men det faller i en dam og blir pissa på av en hund. Jeg ønsker meg en ny MP5. Edit: se over, siden det er en MP5 ikke en MP3.O.K? Lenke til kommentar
SpecTrum Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 du får en mp5, men dn klikker å du plaffer deg selv ned å dør!! jeg ønsker meg sjokoladekake Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Sjokoladekaken din blir til sjokoladekakemonsteret og spiser deg. Jeg vil hjem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg